- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,070
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaza yaptığımda yada trafikte adamın biri bi denyoluk yaptığında hep böyle kaskla dalmak isterdim...
geçenlerde benim motorun farları arızalandı aksilikya gece eve gidiyorum ışıklardayım bana yeşil yanıyo 4 yol şeklinde bi yol yandan dakamyon geliyo onunda farları sönüm korna falan çaldım derken yavaşladı falan bodoslama hafiften dokundurdu bana ben düştüm dedim fırsat bu fırsat
gözümde kesiyo adamı kaskkı çıkarttım bi tane vurdum buna ne biliyim içerde arkadaşının yattığını Allah razı olsun ikisi birden girişti sonrada kamyona bindiler gittiler ordan hep kuryeci arkadaşlar geçerdi o saatte
bi tane bile geçmedi yedim sopayı oturdum kenara bidaha kendimi sağlama almadan böle bişey yaparmıyım ıı yapmam 
geçenlerde benim motorun farları arızalandı aksilikya gece eve gidiyorum ışıklardayım bana yeşil yanıyo 4 yol şeklinde bi yol yandan dakamyon geliyo onunda farları sönüm korna falan çaldım derken yavaşladı falan bodoslama hafiften dokundurdu bana ben düştüm dedim fırsat bu fırsat
gözümde kesiyo adamı kaskkı çıkarttım bi tane vurdum buna ne biliyim içerde arkadaşının yattığını Allah razı olsun ikisi birden girişti sonrada kamyona bindiler gittiler ordan hep kuryeci arkadaşlar geçerdi o saatte