her zaman yardım edecek bi motorucu arkadaş bulamıyosun :)

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaza yaptığımda yada trafikte adamın biri bi denyoluk yaptığında hep böyle kaskla dalmak isterdim...

geçenlerde benim motorun farları arızalandı aksilikya gece eve gidiyorum ışıklardayım bana yeşil yanıyo 4 yol şeklinde bi yol yandan dakamyon geliyo onunda farları sönüm korna falan çaldım derken yavaşladı falan bodoslama hafiften dokundurdu bana ben düştüm dedim fırsat bu fırsat
gözümde kesiyo adamı kaskkı çıkarttım bi tane vurdum buna ne biliyim içerde arkadaşının yattığını Allah razı olsun ikisi birden girişti sonrada kamyona bindiler gittiler ordan hep kuryeci arkadaşlar geçerdi o saatte :) bi tane bile geçmedi yedim sopayı oturdum kenara bidaha kendimi sağlama almadan böle bişey yaparmıyım ıı yapmam :)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
Gerçi sen objektif olarak anlatmışsın ama herifler bunu kamyon.net'te yazsalar da onlar ne hissetmiş öğrensek:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O tarz büyük arabaların içinden her zaman hesapta olmayan birileri fırlayabiliir:)Dikkatli olmak lazım...Küçük ve arabanın içine tamamen göz temasıyla tarama yapabileceğin arabalar bu tür şeyler için daha güvenlidir.Bazen bende zor dayanıyorum,hatta bazen kendimi atari oyununda sanıyorum,sürekli sağımdan solumdan yaratıklar geçiyor ve onlara yakalanmamaya çalışıyormuşum gibi.Trafikteki durum bu maalesef ki...
Bence farlarını biran önce yaptır,senin de farsız dolaşman hiç iyi değil:wiinkk:
Hep birini dövsem de rahatlasam diye düşünürüm ama tersi de mümkün:)Gerçi o da rahatlatır :mrgreen:
Avartarda (kullanıcı resmi) duruma çok uygun:mrgreen:
Yazış tarzını beğendiğim için bu kadar rahat yazdım,yanlış anlama :)

Geçmiş olsun.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok estağfirullah abicim ne demek ben samimice başıma gelen dayak yeme olayını anlattım :D sizde gayet samimi cevaplar verdiniz merak etmeyin hepsinin hesabını sizden tek tek soracam :p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yok estağfirullah abicim ne demek ben samimice başıma gelen dayak yeme olayını anlattım :D sizde gayet samimi cevaplar verdiniz merak etmeyin hepsinin hesabını sizden tek tek soracam :p


geçmiş olsun diğeri uyanınca kaçamadınmı yaw :silent:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bilim görmedimki zaten biriyle zor cebelleşiyodum oda üstüme atladı höyt uleen diyerkten :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun... her zaman bu gibi durumlarada kavgaya yinelmemek lazım... bazen zararlı çıkabiliyorsun...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ehehehe valla kötü bir durum :mrgreen: Annem bana bir gün karakoldan ya da hastaneden arayacaklar bizi der :queen: Hastane olmasın da :queen: Ben de biraz agresifim de :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kula Bela Gelmez Hak Yazmayınca, Hak Bela Yazmaz Kul Azmayınca, Hak Cezayı Kuluna Kul ile Verir, Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Yaptı Sanır....
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok geççmiş olsun dostum dayağı yiyeceğin varsa tek olsanda olmasanda yersin atarsın kısmet meselesi
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
geçmiş olsun :mrgreen: iyiki uyuyan adam levyeyle inmemiş aşağı sen ona dua et :rendeer: ağbi levye buyur bunla giriş felan :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında dayım kamyoncu benim bilmem lazımdı ama bi anlık gaz işte hani gözüm kesiyoya hay o gözüme neyse :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoo kavgayı sevmemki gonna fly now 'ı severim rocky soundtracklerini severim whitsnake i severim :) o farklı bişi tammamen

ama tek başına olsa ben o kamyoncuyu yerdim bea !! :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kardeş çok büyük geçmiş olsun yaaa çok üzüldüm ama gülemktende alamıyorum kendimi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun arkadaşım.banada buna benzer bi olay oldu.ben sola sinyalimi vermiş giriyodum sonra bi baktım aynada bir ışık ve kornayla gerçekten çok korktum.salak insan hem suçlu hemde küfür ediyor sonra ben bağırdım durdu.sonra baktım 2 kişi geliyolar :) ondan sonra ben hadi lan sizlemi uğraşıcam diyerek uzadım tam gaz :mrgreen: boşuna dememişler "yemek buldun dal,dayak buldun kaç" diye:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst