sevgili motor dostları...
ilk önce arkadaşımın sorusuna cevap vermek isterim.Karbüratör olarak mikuni karbüratör taktım.o da vakumlu bir karbüratör fakat şöyle ufak bir sorun var!karbüratör bizim orjinal karbüratörlere göre biraz büyük onun için yerleştirmek biraz sorun oluyor.fakat performans olarak orjinal karbüratörden çok daha performanslı çalışıyor.
bu arada şunu da belirtmeden geçemeyeceğim uzun zamandır forumda yazı yazamıyorum. bunun sebebi de 99 model KLR650 almış olmamdır.yaklaşık 2 aydır diğer motorum kapalı garajda durmaktadır.asya motorumu satışa çıkardım düşünen arkadaşlar olursa bana özelden ulaşabilirler.
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/31957-asya-as200-gy.html