Soğuk gazoz içmek için 200 km gittik :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bravo yılmaz çok güzel gezmişsiniz,sizinki gazoz içmekten çıkmış memleket gezisine dönüşmüş,emeklerinizi bizimle paylaştığınız için sağolun.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın Yılmazzzzzzzzzzzzzzzzz :p :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam tamam :p Hadi biraz da Volki tolkiyi korkutayim :queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vvay vay ne güzel fotoğraflar ne güzel gezmişsiniz
çok güzel gezi olmuş maaşallah maaşallah :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum güzel olmuşta,ben şimdiden kara kara düşünüyorum ağustos başında konyaya gelecegim konya ovasının uzuuuuun uzadıya bomboş yolu nasıl bitecek diye.
acaba başka bir yolu yokmu:silent:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
dostum güzel olmuşta,ben şimdiden kara kara düşünüyorum ağustos başında konyaya gelecegim konya ovasının uzuuuuun uzadıya bomboş yolu nasıl bitecek diye.
acaba başka bir yolu yokmu:silent:

Adana'dan gelecekseniz malesef dümdüz bir yola sahip. Gezme amaçlı gelmeyi düşünüyorsanız Adana- Mersin- Karaman- konya üzerinden gelebilirsiniz.

Büyük yollar genelde engebesiz yollar üzerine yapıldığından adana aksaray yolu dümdüz ve sıkıcı. Motorla seyehatte genelde virajlı yolları tercih ediyoruz. Otoyol da sıkıcı oluyor bence.

Mersin üzerinden yolu bi değerlendirin bakalım. Fazla fark yoksa oradan gelinebilir :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yılmaz mersin,karaman olunca o düz ovaya girmiyormuyuz.benim sonuç olarak gidecegim yer konya seydişehir.gezmeye deyil bir yakınımın düğününe gidecegim.ve büyük ihtimal hanımda olacak.rahat edecegimiz yol neresiyse onu anlat bana.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yılmaz mersin,karaman olunca o düz ovaya girmiyormuyuz.benim sonuç olarak gidecegim yer konya seydişehir.gezmeye deyil bir yakınımın düğününe gidecegim.ve büyük ihtimal hanımda olacak.rahat edecegimiz yol neresiyse onu anlat bana.

Seydişehir Konya merkeze 110 km uzaklıkta. Rahatlık derken karaman üzerinden ara yollardan direk seydişehire geçersen yollar boş, virajlı ve manzaralı.

Dİğer yollar ise dümdüz manzarasız. Harita sitesi açılmıyor tam rota çıkaramadım o yüzden. Site açılınca koyarım haritayı tabi aceleniz yoksa. Kusura bakmayın :)
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
çok güzel gitmişsiniz tipini beğenmediğim için cbf 150 almadım.yakıt tületimi çok iyiydi oysaki.benim mct içiyo resmen benzini km de 130ykr falan yiyor...bizim bu seneki uzun tur planları yaln oldu:(
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yılmaz sagol.senden iyi bir rota bekliyorum.:cat:

Seydişehire arayollaran geçmenizi öneririm. Virajları boldur fakat çok daha yakın ve sıkıcı değil. Benim önemim şöyle.

Adana'dan mersin silifke üzerinden karamana geçin.
228km.gif

karamandan ara yoldan bozkır yolundan seydişehire geçin.
163km.gif


Toplam 470 km yol. Araştırın başka bilenlere sorun :) Ayrıca karamandan sonra yol kalabalık değil. Rahatça gidiyorsunuz.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende dün 2 çay için 160 km yol yaptım dönüşte karnalığa kaldım üşüdüm itildim ama yılmadım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst