[Eskişehir - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yaşadık yaşadık :queen:

evet arkadaşlar biletleri kapıdan almaya karar verdik.

çok fazla su v.b. şeyler içmeden gelin :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254

Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
emre yarışmaya katılacak motordaki fazlalıklar sökülüyor.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
ahanda cd.napcas abi dağ başında cd yi?:p


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
Moğollar Konseri.30 dakika boyunca Alyazmalım çaldılar.:mrgreen:


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
bu keyif başka kimsede yoktu.zira minderler başka kimsede yoktu.:cat:


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03




Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
karanlıkta ormanda önümüze çıkan tabela karşısında suratlarda oluşan afallamaya dikkat.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
Ateş yakıp gecenin bir yarısı sucuk ziyafeti yapalım diye ormana daldık çalı çırpı, bilumum yakacak için.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
Ormanda yakacak arayışımızın son karesi.sonrası komedi zaten.en son saat 02.00 gibi elimizde çöp şişe geçirilmiş çiğ sucuklarla dolaştığımızı hatırlıyorum.

Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03
Kırka’da kahvaltı.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-03


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04
İstanbul MT ile piknik.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04
Eskişehir MT&İstanbul MT


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04
Kurtalan Ekspres harika bir konser verdi, hep bir ağızdan söyledik şarkıları..


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04

Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Eskişehir dönüşünde Metristepe Şehitliğine uğradım.Şehitlik, yolun hemen yanındaki tepede olmasına rağmen 18 kmlik yol var.Defalarca o tabelanın önünden geçtim ancak hiç uğramamıştım.Bence gidilmesi, görülmesi ve hissedilmesi gereken bir yer.İlerde Bilecik tarafına toplu bir gezi olursa mutlaka programa burayı da ekleyin arkadaşlar.Şehitlikten birkaç fotoğraf.


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04
Siperler tüm tepeyi çevreliyor.



Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-04
Bursa Oylat gazisi, Kırka yorgunu MaCiTim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Fotolar için umut_utu ve h.deniz'e teşekkür ediyoruz... :cat:

Önce istasyon çay bahçesi, sonra sıcaktan yanan bir festival alanı :p ; ardından yunusemre parkı ve tekrar festival alanı...

üstümüze aldığımız çayır bitleri , dikenler ; neşeli ve eğlenceli geçen konser,

tekrar şehir, Ömür turu ...

Emeği, yardımı geçen , bu güzel akşamda arkadaşlık eden herkese teşekkürler...:rendeer:
Ve nihayet Ev. :p :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet ya yine harika bir gün geçirdik. herkese teşekkür ederim.
yorumlarla beraber fotoğrafları en kısa zamanda yükleyeceğim :rendeer:

Hamit eline makinana sağlık arkadaşım :bounce: Ah Kırka ah :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
gurubunuzun aktif,çılgın ve kafadan kontak üyesi forester dan herkese merhaba
saat şu an itibariyle 02:30 ve ben seyitgazi gezimden dönmüş bulunmaktayım.
gece yarısı nerden esti aklına diceksiniz ama ne bilem ben esti işte. üstelik yanlız da değildim ybr de bir de yolcu vardı. yola fırlayan kirpiler ve tilkiler de beni yanlız bırakmadılar.
ybr de çıldırdı 2 kişi ile saatte 110 km hız ve...
neyse ben yoruldum gidip yatayım
ii geceler herkese..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bence konser de Kırka kadar eğlenceli geçti...

Gelemeyenler için üzüldüm, gelmeyenler içinde ohh olsun diyorum... :p
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
çok çalışmaktan dolayı hiçbir faaliyete katılamamaktayım çok üzülüyor ve mutsuz oluyorum..:pr:
resmen hapishane hayatı yaşıyorum...
Bu arada konser dönüşü ziyaretime gelerek bana temiz çamaşır ve sigara getiren:p İsmail Faruk ve Umut'a çok teşekkür ediyorum..:rendeer:
Neyse seçimden sonra af çıkacakmış...:cherry:
İçerden çıkar çıkmaz yanınızdayım.....:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
selam arkadaslar
gördüğüm kadarıyla bu aksam toplanmıssınız
bir haber vermek yok muydu :farao:
ben de katılırdım size
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sen bizden habersiz Seyitgazi'ye, Alpu'ya, Sivrihisar'a gidiyosun ama...:p:p

Umut'la karşılaştım. Cüneyt abinin yanına uğrayalım dedik. Cüneyt abi İsmail'e çay içmeye gidelim dedi. Köyde ; Ahmet ile karşılaştık. Çaylarımızı içtik.
Sonra hep beraber şehire köfte yemeye geldik. Ardından biraz gezi ve h.polatkan... İstasyon'da limonata ile geziye son verdik.

Planlanmış bir toplanma değildi.... :bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tabiki , protestomuz daha büyük gezilerle devam edecek... :queen::queen:

Fotolar için teşekkürler... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst