Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
fürek' Alıntı:
ha birde menajerimle konuşun...size bi randevu verir...:p

Bülent ersoyun meneceri ile anlaştığını duyduydum inanmamıştım demekki doğruymuş bülent aplanın tahtını sallayacan bu gidişle
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi hazır pendik den söz açılmışken bi maruzatım var onuda yüksek müsadenle arzedeyim, ben eyüp te oturuyorum fakat sınav için sağolsunlar beni heralde istanbul u iyice tanımam amacıyla pendik e vermişler :) hayatımda hep gitmek istediğim fakat uzaklığı sebebiyle bi türlü göremedğim nadide ilçelerimizdendi pendik, kısmet bu güneymiş :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bülent ersoyun meneceri ile anlaştığını duyduydum inanmamıştım demekki doğruymuş bülent aplanın tahtını sallayacan bu gidişle

sallarım valla...senide sallarım ben...:p


abi hazır pendik den söz açılmışken bi maruzatım var onuda yüksek müsadenle arzedeyim, ben eyüp te oturuyorum fakat sınav için sağolsunlar beni heralde istanbul u iyice tanımam amacıyla pendik e vermişler :) hayatımda hep gitmek istediğim fakat uzaklığı sebebiyle bi türlü göremedğim nadide ilçelerimizdendi pendik, kısmet bu güneymiş :)

bende bilmem Pendiği...fekat bulucaz işte...ben artık tabelalara bakıp bakıp bulucaz...erken çıkıcam...kahvaltısı vs..ben zaten stresli olurum biraz böyle şeylerde...:pale:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi bende stresli olurum da sana bi kardeş tavsiyesi gideceğin okulun telefonunu alıp tarif sormandır, sonra sakata gelmeyesin, ben sordum tarif aldım inşallah problem çıkmaz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok be dostum sanmıyorum...yani Pendiğe gittiğinde kimse sorsan söyler...
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Pendiğe giden arkadaşlara, yolda çevirme olabilir ördek yakalamak amacıyla dikkatli olun bence :):p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Pendiğe giden arkadaşlara, yolda çevirme olabilir ördek yakalamak amacıyla dikkatli olun bence :):p

purak abi yanımda sınava giriş kağıdı var...yani ÖSS ye giden o kutsal vazife için yoal düşmş bir adaya bu zulüm çevirme yapılırmı sence...yapılsada salınmazmıyım...birde başarılar diler polis abiler valla...Cendermeye borumuz ötmez sadece...:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
dostum güle güle kullan:).evet tekkay(bügün karşısından geçtik..işimiz çok olmasaydı uğrardık.).marushin kaskların türkiye distrübitorü.görsel açıdan fena olmayan kasklar.ama bu sizin hangi amaçla makina için aldığnıza bağlı kask işi.çünkü ben racing artçısıyım...eğer r1 le kullanıyor arkada artçıysanız marushin race sürücülerine pek gitmiyor.yazında okudum suomy nin 700 avroluk kaskını örnek vermişsin.yalnız güvenlik ekipmanları bir sürücü için çok ama çok önemlidir.ve bunların parasına pek bakılmaz.kask mont eldiven dizlik...vs.kaskların öncellikle malzemesi..yüksek hızlardaki stabilitesi...hava giriş çıkış sistemleri..ağırlıkları çok önemlidir.marushin orta kalitede bir japon kask üreticisi.fiyatları makul sayılır.ama asla bir ARAİ SHOEİ AGV SUOMY KBC NOLAN(X-LİTE.). SEVİYESİNDE DEĞİL.BİRAZ AĞIR VE KULLANIŞSIZ...TABİİ YAZDIĞIM GİBİ..HANGİ AMAÇLA KULLANDIĞINIZ A BAĞLI.EĞER RACİNG 600 1000LİK KULANICILARISANIZ...ZATEN GENELDE BU 7 MARKA DIŞINA PEK ÇIKILMIYOR..ÇÜNKÜ ONLARSIZ GERÇEKTEN ÇOK ZOR...BEN DE BUGÜN LAZER VARDI..İNANIN KBC NİN KALİTESİ BIRAKIN TUTMAYI ÇOK RAHATSIZ BİR KASKTI.ARTI 100 KMH HIZDA KAFANIZ UÇURTMA GİBİ GİDİP GELİYOR...YANİ KISACA BEN SAMURAİ DEĞİLİM...KILIÇLA DA SAVAŞA GİTMEYECEĞİME GÖRE:mrgreen:..MARUSHNİNİ NE YAPAYIM...AMA KULLANIN FENA KASK DEĞİLDİR ORASI MUHAKKAK.TABİ 100 ÜSTÜNE ÇIKMIYORSANIZ.:pr::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum güle güle kullan:).evet tekkay(bügün karşısından geçtik..işimiz çok olmasaydı uğrardık.).marushin kaskların türkiye distrübitorü.görsel açıdan fena olmayan kasklar.ama bu sizin hangi amaçla makina için aldığnıza bağlı kask işi.çünkü ben racing artçısıyım...eğer r1 le kullanıyor arkada artçıysanız marushin race sürücülerine pek gitmiyor.yazında okudum suomy nin 700 avroluk kaskını örnek vermişsin.yalnız güvenlik ekipmanları bir sürücü için çok ama çok önemlidir.ve bunların parasına pek bakılmaz.kask mont eldiven dizlik...vs.kaskların öncellikle malzemesi..yüksek hızlardaki stabilitesi...hava giriş çıkış sistemleri..ağırlıkları çok önemlidir.marushin orta kalitede bir japon kask üreticisi.fiyatları makul sayılır.ama asla bir ARAİ SHOEİ AGV SUOMY KBC NOLAN(X-LİTE.). SEVİYESİNDE DEĞİL.BİRAZ AĞIR VE KULLANIŞSIZ...TABİİ YAZDIĞIM GİBİ..HANGİ AMAÇLA KULLANDIĞINIZ A BAĞLI.EĞER RACİNG 600 1000LİK KULANICILARISANIZ...ZATEN GENELDE BU 7 MARKA DIŞINA PEK ÇIKILMIYOR..ÇÜNKÜ ONLARSIZ GERÇEKTEN ÇOK ZOR...BEN DE BUGÜN LAZER VARDI..İNANIN KBC NİN KALİTESİ BIRAKIN TUTMAYI ÇOK RAHATSIZ BİR KASKTI.ARTI 100 KMH HIZDA KAFANIZ UÇURTMA GİBİ GİDİP GELİYOR...YANİ KISACA BEN SAMURAİ DEĞİLİM...KILIÇLA DA SAVAŞA GİTMEYECEĞİME GÖRE:mrgreen:..MARUSHNİNİ NE YAPAYIM...AMA KULLANIN FENA KASK DEĞİLDİR ORASI MUHAKKAK.TABİ 100 ÜSTÜNE ÇIKMIYORSANIZ.:pr::mrgreen::mrgreen:



sağolasın...dostum makine cbf 150...kasktan anlıyorsun belli...dediğin kaskların çoğunu görmedim bile...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Ne hayırlı kask almışsın be metehan abi bütün dünya duydu valla senin kask aldıgını,şimdi sana gelmesinler japonyadan kaskımızdan memnunmusun diye,bak sen o zaman gör nasılda meşhur oluveriyon beş dakka da,hee o zaman seni alır götürürler bunlar yaa,
bu arada 22 temmuzdaki festivala kimler gidiyor,topic varmı ben mi göremedim ya.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne hayırlı kask almışsın be metehan abi bütün dünya duydu valla senin kask aldıgını,şimdi sana gelmesinler japonyadan kaskımızdan memnunmusun diye,bak sen o zaman gör nasılda meşhur oluveriyon beş dakka da,hee o zaman seni alır götürürler bunlar yaa,
bu arada 22 temmuzdaki festivala kimler gidiyor,topic varmı ben mi göremedim ya.

sağol dostum..:rendeer:.keşke Capon vatandaşı olsamda kurtulurum hem...neyse ...

abi ne festivali bu haberim yok valla...:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya kanka orda buldun benim gibi bir arkadaşın atladın makinesine...banane sürersen sür...çokda tringo yani...bana ruhsat göster...elelamin motoruyla bana hava atma...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ya kanka orda buldun benim gibi bir arkadaşın atladın makinesine...banane sürersen sür...çokda tringo yani...bana ruhsat göster...elelamin motoruyla bana hava atma...:p

msn 'de goremiyom özel mesaj atmakda zor geliyo burdan sorayım bari kanka istanbuldan makina alırsam şayet günü senin boş olduğun bir güne ayarlasam tanıdığın sağlam usta varmı 95- 2000 arası bi ss bakıyorum ama orada ciğerini göstermek lazım baba bir ustaya ne diyon?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum burada o tarz tanıdıklarım yok...ama DB motorda Gökhan var...1000rr a biniyo...bayi servis...ona gösteririz...büyük cc lerden anlıyo zaten...benim izinde bitiyo artık...mesaide bi yere kıpırdayamıyoum...ne desem yalan olur...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
1-2 makina var olmazsa bi arkadaş var 3-5 verip onu görüreceğim yanımda al dersealacam alma derse boynumu büküp dönücem :pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adres veririm ama dediğim gibi hafta sonu noter açık olmaz...senin işin hafta içi...bende sabah 8 akşam 7 arası finito...cumarteside sabah 8.30 akşam 5.30 abbas eli mahkum...geldiğinde habarım olsun...alıp kaçma...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
adres veririm ama dediğim gibi hafta sonu noter açık olmaz...senin işin hafta içi...bende sabah 8 akşam 7 arası finito...cumarteside sabah 8.30 akşam 5.30 abbas eli mahkum...geldiğinde habarım olsun...alıp kaçma...

Alıp kaçarmıyım heç gültekin kankamı görür geri dönerim :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst