- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
fürek' Alıntı:ha birde menajerimle konuşun...size bi randevu verir...![]()
Bülent ersoyun meneceri ile anlaştığını duyduydum inanmamıştım demekki doğruymuş bülent aplanın tahtını sallayacan bu gidişle
fürek' Alıntı:ha birde menajerimle konuşun...size bi randevu verir...![]()
Bülent ersoyun meneceri ile anlaştığını duyduydum inanmamıştım demekki doğruymuş bülent aplanın tahtını sallayacan bu gidişle
abi hazır pendik den söz açılmışken bi maruzatım var onuda yüksek müsadenle arzedeyim, ben eyüp te oturuyorum fakat sınav için sağolsunlar beni heralde istanbul u iyice tanımam amacıyla pendik e vermişlerhayatımda hep gitmek istediğim fakat uzaklığı sebebiyle bi türlü göremedğim nadide ilçelerimizdendi pendik, kısmet bu güneymiş
![]()
Pendiğe giden arkadaşlara, yolda çevirme olabilir ördek yakalamak amacıyla dikkatli olun bence![]()
dostum güle güle kullan.evet tekkay(bügün karşısından geçtik..işimiz çok olmasaydı uğrardık.).marushin kaskların türkiye distrübitorü.görsel açıdan fena olmayan kasklar.ama bu sizin hangi amaçla makina için aldığnıza bağlı kask işi.çünkü ben racing artçısıyım...eğer r1 le kullanıyor arkada artçıysanız marushin race sürücülerine pek gitmiyor.yazında okudum suomy nin 700 avroluk kaskını örnek vermişsin.yalnız güvenlik ekipmanları bir sürücü için çok ama çok önemlidir.ve bunların parasına pek bakılmaz.kask mont eldiven dizlik...vs.kaskların öncellikle malzemesi..yüksek hızlardaki stabilitesi...hava giriş çıkış sistemleri..ağırlıkları çok önemlidir.marushin orta kalitede bir japon kask üreticisi.fiyatları makul sayılır.ama asla bir ARAİ SHOEİ AGV SUOMY KBC NOLAN(X-LİTE.). SEVİYESİNDE DEĞİL.BİRAZ AĞIR VE KULLANIŞSIZ...TABİİ YAZDIĞIM GİBİ..HANGİ AMAÇLA KULLANDIĞINIZ A BAĞLI.EĞER RACİNG 600 1000LİK KULANICILARISANIZ...ZATEN GENELDE BU 7 MARKA DIŞINA PEK ÇIKILMIYOR..ÇÜNKÜ ONLARSIZ GERÇEKTEN ÇOK ZOR...BEN DE BUGÜN LAZER VARDI..İNANIN KBC NİN KALİTESİ BIRAKIN TUTMAYI ÇOK RAHATSIZ BİR KASKTI.ARTI 100 KMH HIZDA KAFANIZ UÇURTMA GİBİ GİDİP GELİYOR...YANİ KISACA BEN SAMURAİ DEĞİLİM...KILIÇLA DA SAVAŞA GİTMEYECEĞİME GÖRE:mrgreen:..MARUSHNİNİ NE YAPAYIM...AMA KULLANIN FENA KASK DEĞİLDİR ORASI MUHAKKAK.TABİ 100 ÜSTÜNE ÇIKMIYORSANIZ.
r::mrgreen::mrgreen:
Ne hayırlı kask almışsın be metehan abi bütün dünya duydu valla senin kask aldıgını,şimdi sana gelmesinler japonyadan kaskımızdan memnunmusun diye,bak sen o zaman gör nasılda meşhur oluveriyon beş dakka da,hee o zaman seni alır götürürler bunlar yaa,
bu arada 22 temmuzdaki festivala kimler gidiyor,topic varmı ben mi göremedim ya.
sağolasın...dostum makine cbf 150...kasktan anlıyorsun belli...dediğin kaskların çoğunu görmedim bile...![]()
sen hiç hayatında 1000'lik bir makina sürdünmü??
sürdüm...TEM otobanda...senin gibi 85 model 1100 lük katanalar değil ama...adam gibi 1000rr...bizim burada Recep var...komşu...yarışlara girer...turlatır beni arada bir...
ya kanka orda buldun benim gibi bir arkadaşın atladın makinesine...banane sürersen sür...çokda tringo yani...bana ruhsat göster...elelamin motoruyla bana hava atma...![]()
adres veririm ama dediğim gibi hafta sonu noter açık olmaz...senin işin hafta içi...bende sabah 8 akşam 7 arası finito...cumarteside sabah 8.30 akşam 5.30 abbas eli mahkum...geldiğinde habarım olsun...alıp kaçma...