Hayırlı olsun...
Bence bütün kask vizörleri antifog olmalı ve bu bir standart'a bağlanmalı diye düşünüyorum... Çünkü vizörün buğu yapması; dikkati azalttığı görüş alanını kısıtladığı ve görüş kalitesini düşürdüğü için kaza riskini arttırıyor...
Bu kaskın kalitesini bilen varmı ?
Karsılastırıldıgında bilinen hangi marka ya yakın bir kalitedededir ?
mete hocam valla biliyosun ben pek anlamıyorum kaskın şekli çok hoş duruyo merak ettiğim şey bu kask aynı fiyatlı lazerlerle(dragon falan) karşılaştırılırsa hangisi ??
ayrıca markayıda yeni duydum ondan fransızım biraz
abiler sağolun...mal bu...
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4140978
Herhangi bir sprey-aparat vs. gerekmeden kesinlikle buğu yapmayan vizör sistemi.
* Sağlamlığı motorrad dergisi tarafından onaylanmış € fiber kompozit karbon kevlar içeren güvenilir ve hafif dış kabuk.
* Tamamiyle çıkabilen ayrıca yıkanabilen yanaklıklar ve iç kısım.
* Kolayca çıkartılabilen 'tak-çıkar' vizör sistemi
* Etkili havalandırma kanalları
* Yüksek süratte titreşimi engelleyen ve 0 stabilite sağlayan tasarım harikası spoiler (TNT 800 - TNT 888 serisi)
* Geniş vizör renk seçenekleri ( siyah- gümüş-iridyum-sarı-kolormatik-gama vs.)
* Kayışlı ( 777) yada Replica (800 ve 888) bağlama sistemi.
diğer tüm modeller ve tüm renkler için
www.tekaymoto.com
Tüm modellerin fiyatları aşağıdaki gibidir:
Mikuma 149 €
Samura 199 €
Tiger 199 €
Haguro 229 €
Mikuma 229 €
XEQTR 249 €
M 400 Nx Flip up 169 €
vs.vs...bu reklam oldu ama...ulann Erayy...aksesuar isterim ben abi ek olarak...:queen: