Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bu kaskın kalitesini bilen varmı ?
Karsılastırıldıgında bilinen hangi marka ya yakın bir kalitedededir ?
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
mete hocam valla biliyosun ben pek anlamıyorum kaskın şekli çok hoş duruyo merak ettiğim şey bu kask aynı fiyatlı lazerlerle(dragon falan) karşılaştırılırsa hangisi ??

ayrıca markayıda yeni duydum ondan fransızım biraz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı olsun... :)

Bence bütün kask vizörleri antifog olmalı ve bu bir standart'a bağlanmalı diye düşünüyorum... Çünkü vizörün buğu yapması; dikkati azalttığı görüş alanını kısıtladığı ve görüş kalitesini düşürdüğü için kaza riskini arttırıyor...

Bu kaskın kalitesini bilen varmı ?
Karsılastırıldıgında bilinen hangi marka ya yakın bir kalitedededir ?

mete hocam valla biliyosun ben pek anlamıyorum kaskın şekli çok hoş duruyo merak ettiğim şey bu kask aynı fiyatlı lazerlerle(dragon falan) karşılaştırılırsa hangisi ??

ayrıca markayıda yeni duydum ondan fransızım biraz


abiler sağolun...mal bu...

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4140978


Herhangi bir sprey-aparat vs. gerekmeden kesinlikle buğu yapmayan vizör sistemi.


* Sağlamlığı motorrad dergisi tarafından onaylanmış € fiber kompozit karbon kevlar içeren güvenilir ve hafif dış kabuk.

* Tamamiyle çıkabilen ayrıca yıkanabilen yanaklıklar ve iç kısım.

* Kolayca çıkartılabilen 'tak-çıkar' vizör sistemi

* Etkili havalandırma kanalları

* Yüksek süratte titreşimi engelleyen ve 0 stabilite sağlayan tasarım harikası spoiler (TNT 800 - TNT 888 serisi)

* Geniş vizör renk seçenekleri ( siyah- gümüş-iridyum-sarı-kolormatik-gama vs.)

* Kayışlı ( 777) yada Replica (800 ve 888) bağlama sistemi.

diğer tüm modeller ve tüm renkler için www.tekaymoto.com

Tüm modellerin fiyatları aşağıdaki gibidir:

Mikuma 149 €

Samura 199 €

Tiger 199 €

Haguro 229 €

Mikuma 229 €

XEQTR 249 €

M 400 Nx Flip up 169 €



vs.vs...bu reklam oldu ama...ulann Erayy...aksesuar isterim ben abi ek olarak...:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
güle güle kullan .. arada bi ocakta çorbada yap güzel olur he he :) sonra tek gözlü sefer tası niyetinede kullanabilirsin yaz kış bir çok özellikleri var :) kuru fasulye yi çok güzel pişiriyor haberin oldun odun ateşinde :cat: :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vayy Meteeee, şekil olmuşun yavvv:queen:
Güle güle kullan, kaskına asfalt deymeye işallah:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Mete.

Kafan kaskla beraber güzel duruyor.
Hiç çıkartma...:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı olsun abi güle güle kullan
içine sinmesine sevindim
allah kaza bela vermesin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güle güle kullan .. arada bi ocakta çorbada yap güzel olur he he :) sonra tek gözlü sefer tası niyetinede kullanabilirsin yaz kış bir çok özellikleri var :) kuru fasulye yi çok güzel pişiriyor haberin oldun odun ateşinde :cat: :cherry:

abi iyi hoşda biraz sıkıyo ...:ptek takıldığım nokta o...ben alıştım çinçona...alışmadık kafada kalite durmaz...:p

Vayy Meteeee, şekil olmuşun yavvv:queen:
Güle güle kullan, kaskına asfalt deymeye işallah:rendeer:


sağol abi...darısı yarın senin paşına....:cat:


Hayırlı olsun Mete.

Kafan kaskla beraber güzel duruyor.
Hiç çıkartma...:)

çıkarmıcam ...vala...:p

hayırlı olsun abi güle güle kullan
içine sinmesine sevindim
allah kaza bela vermesin


sağol dostum senin kazanada üzüldük bak...nası durumlar...motorda hasar ne...masraf falan ne kanka...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
hayırlı olsun mete kardeş ama çeneden açılır alsa idin daha rahat ederdim hem şimidi yolda sigara da tüttüremezsin :p Bence hemen git değiştir ...:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
varya bir kişiyede cevap vermesen şaşarım :)
Bizim eskiden yaslı teyzeler vardı (kocakarı lakablı) :) onlar gibi herkese bir laf yetiştireceksin yani abim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi hayırlı olsun..

25 kere hayırlı olsun



sağol kanka...:)



hayırlı olsun mete kardeş ama çeneden açılır alsa idin daha rahat ederdim hem şimidi yolda sigara da tüttüremezsin :p Bence hemen git değiştir ...:queen:


purak kardeş sağolasın...sanada askerocağından (Kuzey Iraktan):p sonra inşallah bakarız bi kask...sigara içemiyecem...bide konuşamayacam...bide ses mes duymuyom...motorun çalıştığını titreşimden anlıyom...:queen:kabus gibi valla...ben bunla yaşayacam demi kazadan sonra...şimdi yaşayan ölüyüm zaten...:p

varya bir kişiyede cevap vermesen şaşarım :)
Bizim eskiden yaslı teyzeler vardı (kocakarı lakablı) :) onlar gibi herkese bir laf yetiştireceksin yani abim :)

gıskanma gardeşim...sevenimiz çok naparsın...:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Siteden eyong nickli Olcay arkadaşımız da aldı bir kaç hafta önce(benim baskılarıma dayanamadı :p).
Marushin çok sağlam markadır,Türkiye ye yeni yeni geliyor sadece...Japon üretimidir.Fiyat-kalite olarak gerçekten mükemmeldir.
Bir kaç hafta sonra bende almayı düşünüyorum,gerçekten de güzel kask.Bazı modellerinin işlemeleri de ap ayrı güzel.Hem göze hem de sağlamlığa hitaben bu kask alınabilirliği en üst seviyelerde(diğerleriyle karşılaştırınca).
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Mete abı bana bıraz sıkmıs kask kucuk gelmıs gıbı geldı kımse bısı demıyor ama :p yanakların olee cıkmıs falan bıde anlattıgına gore konusamıyomussun duzelir ınsallah hayırlı olsun abı ınsallah sadece senı ruzgardan koruması ıcın takarsın :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah sevenlerini artırsın senin gibi adam sevilmezmi be yaw :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abı bana bıraz sıkmıs kask kucuk gelmıs gıbı geldı kımse bısı demıyor ama :p yanakların olee cıkmıs falan bıde anlattıgına gore konusamıyomussun duzelir ınsallah hayırlı olsun abı ınsallah sadece senı ruzgardan koruması ıcın takarsın :rendeer:

ya bende çaktırmıyom ama öyle:paçılır dediler...normal dediler...siteyede topi açtık artık elimiz mahkum giycez...:queen:

Allah sevenlerini artırsın senin gibi adam sevilmezmi be yaw :wiinkk:

tabi sevcen birader...:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hayırlı olsun birader,sıkılığına alışırsın zamanla,maaşallah senin yanaklar da tam makaslık yani biraz tombulcana kaska da zor sığar haliyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst