Bir Harley'e sahip olmak

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511


Bir Harley Davidson sahibi olmak cok zor degil mi ? Odedigimiz vergiler olmasa belki biraz daha mi kolaylasirmis? Odedigimiz otv moteve kdv vdv vs.vs.lere aciklayici bir ornek olsun istedim.. Harley olmasi sart degil, almayi hayal ettigimiz motorlara odedigimiz sacma fiyatlara ornek olmasi amaciyla eklenmis bir resim..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motorun fiyatı kadar vergi veriyoruz be yuuuuuuuuuuhhh gelde isyan etme...:farao:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
tahmin ettiğimden fazla bu ne vergi bindiriyolarmış meğersem, hayır memlekttede bi düzelme olsa gam yemicem ama bu kadarıda pes vallahi
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
arkadasım bende hd sportster1200 vardı verdim çok sükür kurtuldum
lanet ettiğim bir firma ve bir o kdrda vergisi servis masrafı konu baslığını gördüğümde bile tüylerim kabardı kabus gibi geliyo neyseki cok sükür gecti kurtuldum kimseyede tavsiye etmiyorum tecrübem yokken aldım birazda hayalimde vardı hevesim vardı ama hiç düsündüğüm gibi değilmiş son olarakta motoshow07 de anladım daha öncede harley efsane motorla ilgili açtığım konuda vardı. neyse söylemek istediğim o kdr güzel motosikletler varki harleyde neymiş dersiniz.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
arkadasım bende hd sportster1200 vardı verdim çok sükür kurtuldum
lanet ettiğim bir firma ve bir o kdrda vergisi servis masrafı konu baslığını gördüğümde bile tüylerim kabardı kabus gibi geliyo neyseki cok sükür gecti kurtuldum kimseyede tavsiye etmiyorum tecrübem yokken aldım birazda hayalimde vardı hevesim vardı ama hiç düsündüğüm gibi değilmiş son olarakta motoshow07 de anladım daha öncede harley efsane motorla ilgili açtığım konuda vardı. neyse söylemek istediğim o kdr güzel motosikletler varki harleyde neymiş dersiniz.

harleyin adı var bencede...zaten sadece çok büyük hacimlileri nin görüntüsü biraz iyi onlarında fiyatı malum aynı paraya seçenek çok...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Topigin açılma amacı sadece harley degil. genel olarak motosikletlere uygulanan vergilere dikkat çekmek.

listede görüldügü gibi 600 cc hangi motor olursa olsun nerdeyse motorun fiyatı kadar vergisi var. normalde 13-14.000 ytl'ye alınması gereken motorların 20.000 ytl fiyatı var.

trafigi rahatlatan bir makinaya bukadar vergi bindirmedenin mantıgı ne?

şimdilerde hergün yollarda çalışma var sürekli yol yapıyorlar ama yetmiyor. yol yapımına ugraşacaklarına motosikletteki toplamda %50'yi bulan vergileri %15-20 gibi bir seviyeye indirselerde hem kendileri rahat etse hemde vatandaşın sabah yola çıkarken "ben böyle hükümetin....." diyerek başlayan olaylara küfürlü yaklaşımını son buldurarak genel ahlaki yapımızın düzelmesine yardımcı olsalar diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
muhakkak ki konumuz harley değil sadece harleylerin çok albenisi kalmadığını belirtmek istedik...herkesin bildiği bizim hükümetlerimiz nereye bir ilgi olduğunu görsün hemen dağ kadar vergi ekliyor...benzinden sonra dizel gözde oldu nasibini aldı onun yerini otogaz aldı o da nasibini aldı şimdilerde ekonomi için motorsikletler gözde o nu da atlamadılar vergi üstüne vergi yağdırdılar...
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
25
ötv denen verginin mantığı nedir? %37 olması konusunu es geçiyorum zaten ama böyle bir vergiyi koymanın mantığı nedir onu biri açıklayabilir mi? R1 denen makina amerika'da 11 bin küsür dolar..burada 32000 ytl..bu halkın kanını emmekten ne zaman vazgeçecekler merak ediyorum..ama diğer yandan ülkemizdeki motosikletle ilgili kurumlar vs de çok pasif..federasyon olsun diğerleri olsun böyle bir vergiye,yapılan zamlara gıkını bile çıkartamıyor..Sinan Aygün de motorla pek alakalı olmadığı için mecburen bu vergileri ödüyoruz işte..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ötv 17 Agustos 1999 Marmara depreminden sonra sans oyunlarindan katki amacli toplanan bir vergiydi yanlis bilmiyorsam.. Sonrasinda meyve veren agac taslanir hesabi hersey ozel tuketim kapsamina alindi.. Bakalim bu ÖTV denen illet daha ne kadar sirtimizda kambur olarak kalacak..!
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Afedersin arkadasım ama eşşek olunca semer vuran cok oluyor.
Belki agır oldu ama kelimesi kelimesine açıklaması budur...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu topladıkları paraların hesabını öte tarafta nasıl verecekler?.....:pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Afedersin arkadasım ama eşşek olunca semer vuran cok oluyor.
Belki agır oldu ama kelimesi kelimesine açıklaması budur...

yok yok hiç agır olmadı rahat ol. bende aynen katılıyorum. hatta ses çıkarmayacagımızı bilseler ötv'yi %50-60 yaparlar.
Bu topladıkları paraların hesabını öte tarafta nasıl verecekler?.....:pr:

tabiki kredi kartıyla. bu tarafta ötv'den kazandıklarından hesapları dolar ile euro ile doldu. öbür tarafta ödeme yaaprken hiç zorluk çekmezler...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Allah rahmet eglesin, kaybettiklerimiz icin protesto surusleri yapiyoruz, yine allah uzun omurler versin yaslilarimizi ziyaret ediyoruz, ve yine Allah bahtlarini acik etsin kimsesiz cocuklar icin ziyaretlere gidiyoruz.. Niye bu OTV mantiksizligi icin biseyler yapmiyoruz ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yapınca suçlu oluyorsun da ondan..................
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
yok yaa.. Kim boyle bi$ey duzenledi de tutuklandi ?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Burası türkiye abicim..

Demokrasi
insan hakları
İnsan gibi yasama fırsatı
Verdigin ödediğin vergilerin geri donusu

vs.vs..
hepsi napoltenin bile yazamayacagı kadar mükemmel bir hikaye olusturur.
Ama bunu dile getirmeye calıstıgında ise hemen icerdesin.
Seni o kadar cok seviyorki devletin dısarıda bu zulmü cekmene gönlü razı olmuyor ve icerde sana bakmak istiyor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tamam sen bir dene..... Bak bakalım sonra.....:p:p:p
Benzin zamlarini bile protesto edemedik..Tekil du$unulunce hic bir $ey olmuyo alp'im tunay'im abim.. Fransa'da mazot'a zam yapilinca butun ciftciler traktorleriyle yollari kapadilar. Biz koyun koyun ruzgarin estigi yone dogru gidiyoruz (Kucukba$ hayvanlar ruzgara kar$i giderler) Devlet topladigi vergilerin 3/1'ini benzinden sagliyo.. Ötv'de benzinin kiz karde$i rolunu ustlenmi$ durumda. Hortumculardan toplayama, vatanda$tan acisini cikar.. TÜRK olmak gurur verici oldugu kadar ayni zamanda da zor..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst