En Yakışıklı Naked 500 cc Hangisi...Anket...

500 cc EN İYİ NAKED ????

  • CBF 500 HONDA

    Oy: 168 62.9%
  • GS 500 SUZUKI

    Oy: 53 19.9%
  • ER-5 KAWASAKI

    Oy: 46 17.2%

  • Kullanılan toplam oy
    267
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
metehandrooooooooooooooooooooooooooooooooo.
sesimi duuuuy.
burda başka er5 cilerde var...
er5 ime çamur istemem:pr:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ben geldim ya fürek kaçtı alp kankama destek olamadım fazla işden güçten hain topladı taraftarlarını saldırdı tabi fürekkk nerdesin hormonlu cıbıfını savun gelde buraya
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Böyle topiclerde hep ortalık karışır zaten :p :mrgreen:

Anket amaçlı açılan motosiklet kıyaslamalarında tabiki kullanıcıların bilgileri çok önemlidir.En doğrusunu onlar bilirler.Fakat bizim millette bir huy var :cherry: kimse kullandığı makineyi kötülemek istemez ve habire makinesini över ve marka fanatikliği yapar.Kimse makinesinin sorunlarını söylemez hep iyi yönlerini savunur.Oysa tartışmalarımızı çekişerek değilde, doğruları kabullenerek yapsak daha güzel olur. Bunları yazıyorum çünkü burada kıyaslanan makinelerden hiç birine sahip değilim.

Gönül rahatlığı ile CBF500'ü savundum :p :cherry:

Herkese kullandığı makineyle kazasız belasız sürüşler dilerim. Umarım herkes hayalindeki makineye birgün kavuşur...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
alp cim sende burada hangi modeli konuşuyoz er-5 değilmi 2001 er-5 emme ve eksoz piyanosu diyim tam anlaşılsın ...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yahu bbaşlıkta "YAKIŞIKLI" olan sorulya ama güç, hyo, gv650 karışmış. yakında mobylette de ankete alınırsa şaşmam. ne olsa naked
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Orhan abi olaydi sanirim GS 500'de iyi prim yapardi. Alp pes etti ithiyar abimizi beklicez anlasilan :)
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
er-5 kullanıcısıyım ama cbf 500 daha sportif ve seksi bence.gs 500 ü zaten boşver gitsin :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda nın duruşu yeter be mete abi...
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
konuyu başka taraflara çekmenin anlamı yok arkadaşlar.topik oldukça açık bence.arkadaşlar objektif olun biraz bağnaz değil!!! cbf 150-250 kullanan ark.lar marka fanatikliği yapmanın anlamı yok.bence de cbf 500 en iisi,en güzeli ama cahilce atıp tutmayın lütfen.sizin motorları kullandım ybr-125 den bi farkı yok bence.cbf 500 de kullandım hastası oldum.sorarım size;hangi tecrübelerinize dayanarak bu yorumları yapıyorsunuz????.kawa bazı değişiklikler yapmasına rağmen 20 seneye yakın aynı motoru 10 senedir aynı imajı kullanıyor.er-5 den öncesi de war.gs 500 kullanmadım ama bana itici geliyor.eski bir tasarım.2 hafta önce bogaziçi köprüsünden merter e kadar bi gs-500 ile kapıştım.yani o beni yakalamaya çalıştı :p cbf ise yeni nesil bir kuyruk tasarımına ve spor görüntüye sahip,motoru daha güçlü,lastik ebatları büyük,selenin artçı kısmı daha yüksek.bu yarışta diğerlerinin şansı yok zaten.ayrıca cbf nin siyahını er-5 in en dandik rengini koymuşsun koysana canawar gibi siyah bi er-5 de ortam şenlensin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gs-500 varken diğerlerinin yüzüne bile bakılmaz

dede senide biliyoz tarih olmuş makinalarla gavur kızlara hava atarsın...gs 500 dedinmi zaten benim ipre 1500e çıkıyo kanka...ama KINROAD marka (sitede tek) bir crusıerın olunca zevk ve renk konusunda durumun ortada...yürü len...:p

alp cim sende burada hangi modeli konuşuyoz er-5 değilmi 2001 er-5 emme ve eksoz piyanosu diyim tam anlaşılsın ...

abi işte diyorum Kampana Kafadır benim alpim diye...nası kıvırtıyo nası fırıldak gördün işte...kaçtı bide abi ya...sana parça bulunmadan kaçamaz adamı topa koyarım ben...:p

metehandrooooooooooooooooooooooooooooooooo.
sesimi duuuuy.
burda başka er5 cilerde var...
er5 ime çamur istemem:pr:

abi Kampanayı diske çevirmek mümkünmüdür...CBF 500e binseydin şu an o demir atı satardın...:p

yahu bbaşlıkta "YAKIŞIKLI" olan sorulya ama güç, hyo, gv650 karışmış. yakında mobylette de ankete alınırsa şaşmam. ne olsa naked

hoca cruserden GV 250 ve 650 ün elinede kimse su dökemez he...buda böyle biline...:cat:

Orhan abi olaydi sanirim GS 500'de iyi prim yapardi. Alp pes etti ithiyar abimizi beklicez anlasilan :)

Kampana kafa resmen kaçtı ya...fırıldak NURİ şekli...:queen:

er-5 kullanıcısıyım ama cbf 500 daha sportif ve seksi bence.gs 500 ü zaten boşver gitsin :p

hay senin ağzına klavyene sağlık be...bak gerçekten çok tebrik ettim seni...yani samimiyetinden ötürü...er5 kullanıyosun ve CBF 500 daha yakışıklı olduğunu anlayabiliyorsun...helal olsun sana...:rendeer:

Biraz karıştıralım :p


:pben yeteri kadar karıştırıyom zaten...:p


James kanka göz var nizam var...oki doki ...:cat:

konuyu başka taraflara çekmenin anlamı yok arkadaşlar.topik oldukça açık bence.arkadaşlar objektif olun biraz bağnaz değil!!! cbf 150-250 kullanan ark.lar marka fanatikliği yapmanın anlamı yok.bence de cbf 500 en iisi,en güzeli ama cahilce atıp tutmayın lütfen.sizin motorları kullandım ybr-125 den bi farkı yok bence.cbf 500 de kullandım hastası oldum.sorarım size;hangi tecrübelerinize dayanarak bu yorumları yapıyorsunuz????.kawa bazı değişiklikler yapmasına rağmen 20 seneye yakın aynı motoru 10 senedir aynı imajı kullanıyor.er-5 den öncesi de war.gs 500 kullanmadım ama bana itici geliyor.eski bir tasarım.2 hafta önce bogaziçi köprüsünden merter e kadar bi gs-500 ile kapıştım.yani o beni yakalamaya çalıştı :p cbf ise yeni nesil bir kuyruk tasarımına ve spor görüntüye sahip,motoru daha güçlü,lastik ebatları büyük,selenin artçı kısmı daha yüksek.bu yarışta diğerlerinin şansı yok zaten.ayrıca cbf nin siyahını er-5 in en dandik rengini koymuşsun koysana canawar gibi siyah bi er-5 de ortam şenlensin :)


dostum inan bak er 5 sağlam...taş gibi motor...alınır...fiyatıda uygun...kaçmaz...tek tedirginlik parçası bulunurmu vs...birde artık olmaması...ama sağlamlık konusunda on numara...10 yıldır değişmeyen imajı yüzünden insan soğuyor...bir disk koysalar ne olurdu...granaj gelişse ne olurdu...önemli olan modelin sürekliliğidir...dünyada tutmuş ekol olmuş bir modele sahip çık ar-ge ye tabi tut değilmi...saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
gs 500 de 1920li yılların motosikletlerinin havası var.İçindeki boşluklara ve şase tasarımına baksanıza.Klasik motosikletseverlerin ilgisini çekelim diye düşünmüş herhalde suzuki.Kawasakiyi zaten geç(kampana show):queen:
Marmokta metehan ı andık.Keşke dedim gelseydi tanışmış olurduk.En geyik, gereksiz başlıkları kendisi açıyor demiştim.Abi şimdi böyle bir başlığa gerek var mı?görünen köy klavuz ister mi?klavuzu karga olanın burnu moktan çıkar mı abicim?:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Heh siz cbf500 görmemişniz bide buna bakın

Sahibindende satılıktı :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gs 500 de 1920li yılların motosikletlerinin havası var.İçindeki boşluklara ve şase tasarımına baksanıza.Klasik motosikletseverlerin ilgisini çekelim diye düşünmüş herhalde suzuki.Kawasakiyi zaten geç(kampana show):queen:
Marmokta metehan ı andık.Keşke dedim gelseydi tanışmış olurduk.En geyik, gereksiz başlıkları kendisi açıyor demiştim.Abi şimdi böyle bir başlığa gerek var mı?görünen köy klavuz ister mi?klavuzu karga olanın burnu moktan çıkar mı abicim?:cat:

sevinemmi üzülemmi anlamadım valla...sağol gardaş....:p


fotolar harika...:cat:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
metehan abi eywallah;yaptığın bilinçli yorumlarla zaten farkını hissettiriyosun...
ama cahil cüheyle takımı hala konuşuyor burda böyle
kitlenmiş herkes bi kampana muhabbeti gidiyor,geçin artık bunları
GNUSHER kardeşim kampana ve disk fren arasındaki farkları avantaj ve dezavantajları yazarak beni bilgilendirirsen ve arka fren kullanımı konusundaki teknik bilgilerinle bizi aydınlatırsan çok sevinirim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
am birbirimiz kırmadan yazak be dostumcum...cahil cühela dedinmi insan aşka gelir bide ben koyim lafı çuna ambiansı olur...bu topikte ben Alpe kitlerim sadece...kalpler kırılmasın...koy şeyine motorların...


sonucta hepsi İleri Kul Teknolojisi...:p


he ben 1000 RR la sırat köprüsünden geçerim diyosanız orasını bilemem beni aşar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst