- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 541
- Konu Yazar
- #1
Evet herkese merhaba.
Gaziantep mt, artık olağan olan cuma toplantısını gerçekleştirdi.Grup liderimiz Aydemir fotoğraf makinasını unuttuğu için görüntüleri cep telefonundan çekmek zorunda kaldık.Gece çekildiği içinde biraz idare edersiniz inş. Herkese kazasız, belasız sürüşler.

Shot at 2007-06-29
motorlarımız vede daha sonra bizler

Shot at 2007-06-29
ha unutmadan kasklarımız sayıca çok olduğumuzdan dolayı oturduğumuz bankların arkasında, sonra hepiniz neden kask takmamışsınız eleştirisine uğramayalım.
Gaziantep mt, artık olağan olan cuma toplantısını gerçekleştirdi.Grup liderimiz Aydemir fotoğraf makinasını unuttuğu için görüntüleri cep telefonundan çekmek zorunda kaldık.Gece çekildiği içinde biraz idare edersiniz inş. Herkese kazasız, belasız sürüşler.

Shot at 2007-06-29
motorlarımız vede daha sonra bizler

Shot at 2007-06-29
ha unutmadan kasklarımız sayıca çok olduğumuzdan dolayı oturduğumuz bankların arkasında, sonra hepiniz neden kask takmamışsınız eleştirisine uğramayalım.
Son düzenleme: