- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #1
Süperr.. Eline sağlık Özer çok hoşuma gitti.. Galiba ben bu makinaya aşık oluyorum![]()
Motosiklet ciler hep böyle.
Hızlı gidiyor diye motora aşık olur,
Kaza yapan birini görünce korkar, soğur.
Öffffffff.. Özeeeeeeeeerrr
Adamı hasta etmee![]()
(Kazasız belasız sürüşler dilerim.) :cat:
evet gerçekten güzelmiş teşekkurler özer
Özer024;723194' Alıntı:
inadına yapıyon dimi Özer abi. sırf bana gıcıklık olsun diye..
Bu ne ya? süper bi alet buu..r:
r:
r:
kazasız belasız bin.