- Katılım
- 14 May 2007
- Mesajlar
- 41
Hayırlı olsun güle güle kullan.Tiger dan güzele benziyo.Umarım sorun çıkarmaz.:rendeer:
benim de henüz bi motorum yok ve söylediğiniz gibi 3 motorda en iyileri kısmet olursa bende almak istiyorum artık seneye mi olur ne zamn olursa ve caracal'ı yeni keşfettim. sl ye göre heybetli de duruyor gibi. en kısa zamanda bende bi cruiser'a kavuşmanın hayallerini kuruyorum heralde ya caracal ya da sl olacaktır 2 side gayet güzel![]()
kanuni çok kötü motor almayanlar bence hiç düşünmesin alanlar da üzülmesin herkes hata yapabilir
kanuni çok kötü motor almayanlar bence hiç düşünmesin alanlar da üzülmesin herkes hata yapabilir
Düşünmeden yazılmış bir yazı kadar kötü bişiy yok forumlarda. Sırf laf olsun diye anlamsız ve saçma cümleler kurmayalım arkadaşlar. Cidden bir sorununuz var böyle üstün körü değil açıklayarak yapalım neden beyenmediğinizi. -1