[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaşlar bugun bim mağazasından mat aldım fiyatı 4,50 ayrıca festival alanının yanındaki goletde kullanmak için 17 ytl ye 90 kg. kapasiteli bot'da aldım

daha oncesindede carfeurdan 2 kişilik çadırı 59 ytl ye ve uyku tulumunuda 19 ytl ye almıştım birde fazladan yanımda battaniye gotureceğim malum bizim buraların gece ayazı meşhurdur festivale gelecek arkadaşlarla tanışmak üzere hoşçakalın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar bugun bim mağazasından mat aldım fiyatı 4,50 ayrıca festival alanının yanındaki goletde kullanmak için 17 ytl ye 90 kg. kapasiteli bot'da aldım

daha oncesindede carfeurdan 2 kişilik çadırı 59 ytl ye ve uyku tulumunuda 19 ytl ye almıştım birde fazladan yanımda battaniye gotureceğim malum bizim buraların gece ayazı meşhurdur festivale gelecek arkadaşlarla tanışmak üzere hoşçakalın

kanka ne zaman Alanyaya geçicen.................
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
geyiklere yazmistim buraya da yazayim, ben cumartesi sabah arabam ile cikiyorum yola.. esimle beraber gelicez, belki kardesim ve kiz ark olacak. onlar katilamaz ise arabaya birilerini daha alabilirm.

ben cumadan gideyim istiyordum mübarek gün diye ama madem ole diyorsun ergin ole olsun :p

cumartesi sabah 9 hareket edenler
r3n (erginbay ekerse cumada çıkabilirim :cherry: )
erginbay


cumartesi sabah 9 gayet uygun... hatta daha erken cikalim derim. esya tasimak istemeyenlerin cesitli esyalarina ozenle sahip cikilir..


p.s. evet halen mat almadim.. sanki gidip yiba carsisindan ust kattaki outdoorcu vatandas tan alacam gibime geliyor..


selam + sevgi





Shakulin
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Başlık:

[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

124. mesajda sorulan soru..

Not: BU Emok gitme işini nası ayarlıyacaz herkes kafasına göre mi gitcek yoksa grup şeklinde mi akçakoca misali...

146. mesaja kadar cavap yok ....

pro organizasyondan ötürü tebrik ederim ...baya bi organize gördüm sizi :p

bide ilk mesajda grup sürüş kuralları olunca insanda bir grup oluşacak fikri doğuyo :cherry:

Organizemen araba ile etkinliğe katılacağı için ki orası ayrı bir komedi .. grup murup yok dağılın :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
4 harfli super moderatorumuz hazir size yine elestri modunda rastlamisken sorayim soguk mevsimde cafelerde oturuyonuz diye baya bi elestirinizi aldik, gecenlerde akcakocaya gittik zatialinizden ne bir tebrik ne bir selam gelmedi, tersini gorduk de yapici elestrilerinizi hala goremedik merakla bekliyoruz :cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
kanka ne zaman Alanyaya geçicen.................

Fetivalden sonra hemen alanya yolcusuyum festivalekatılmak için yolculuk tarihimi 1 hafta uzattım

Topiği kirletme len.....Öm atsana....:pr::pr::pr:

Şaşırdım şimdi kanka oldun....:silent::silent::silent:

Len Fürek.....:queen::queen::queen:

işi gücü topik kirletmek zaten adamın. Alanyaya gelecek galiba ortam için kanka yaptı bizi vardır bi düşündüğü füreğin her şeybeklerim ben bundan

çömez üye alp biz borabaybay ile çok öncelerden kaynaşırız...daha yazdığın mesaj veritabanına inmedi...:p

Doğru geçen sene 3 ayda başlamıştın bana kitlemeye o zamandan belliydi beni sevdiğin :queen:

Hadi len....Biz borubaybayla festivalden alanyaya geçicez....Süprizleri varmış bana....

Sen çatla.....:p:p

Çatlıyo adam gelemiyoya festivale içinden içine kahroluyo neyse festival alanında ne guzel kitleriz arkasından konusuruz füreğin :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
4 harfli super moderatorumuz hazir size yine elestri modunda rastlamisken sorayim soguk mevsimde cafelerde oturuyonuz diye baya bi elestirinizi aldik, gecenlerde akcakocaya gittik zatialinizden ne bir tebrik ne bir selam gelmedi, tersini gorduk de yapici elestrilerinizi hala goremedik merakla bekliyoruz :cat:

+10 doğru söze ne denir :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi len....Biz borubaybayla festivalden alanyaya geçicez....Süprizleri varmış bana....

Sen çatla.....:p:p

Boraaa naldattın benii...hemide bir kel'le....:queen:

Fetivalden sonra hemen alanya yolcusuyum festivalekatılmak için yolculuk tarihimi 1 hafta uzattım



işi gücü topik kirletmek zaten adamın. Alanyaya gelecek galiba ortam için kanka yaptı bizi vardır bi düşündüğü füreğin her şeybeklerim ben bundan



Doğru geçen sene 3 ayda başlamıştın bana kitlemeye o zamandan belliydi beni sevdiğin :queen:



Çatlıyo adam gelemiyoya festivale içinden içine kahroluyo neyse festival alanında ne guzel kitleriz arkasından konusuruz füreğin :cherry:



kanka hadi eskişehire gelirdik belki ama ne bilim Alanyayı gözüm kesmedi...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
EMOK'ta benim çadırın yanına gelenler Pro'ya bir şey olmadığını, hala eski geyik mod olduğunu yakinen görebilirler :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alakasız olsada , soulfly sıkı grup ama max cavalera sepden soulflya gecmicekti, içine bayan girdiğinde bozulmayan iş yok be kardeşim :p

ankara genelde son dakika organize olmayı seviyor diyelim ,
shaku yarın konusalım , ergin ve derya ısrarla cuma aksamı demektedir ben de kanmaktayım :)

yarından sonra burada bir liste yapalım peşi sıra devam edelim nassı olur gençleeee :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
4 harfli super moderatorumuz hazir size yine elestri modunda rastlamisken sorayim soguk mevsimde cafelerde oturuyonuz diye baya bi elestirinizi aldik, gecenlerde akcakocaya gittik zatialinizden ne bir tebrik ne bir selam gelmedi, tersini gorduk de yapici elestrilerinizi hala goremedik merakla bekliyoruz :cat:


Yaptıklarımızı takdir görmek için yapmıyoruz sanıyordum.... İsteyen düşündüklerini yazabilir ... Hatta yazmayabilir..... O kadar çok eleman var ki yazmayan?... Kimseyi eleştiremeyiz dimi?....:cat:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Yaptıklarımızı takdir görmek için yapmıyoruz sanıyordum.... İsteyen düşündüklerini yazabilir ... Hatta yazmayabilir..... O kadar çok eleman var ki yazmayan?... Kimseyi eleştiremeyiz dimi?....:cat:

standart kullanici profili veya gezi tribinden hoslanmayanlar icin bu yorumuna katiliyorum ama su da var, "ben sizin suralara gittiginizi buralari tavaf ettiginizi de gormek isterim, bakin çemişkezek mt estergon kalesi fethetmis, kapanip kaliyonuz kafelere yaziktir vuhuu" seklinde dem vuran kisiler oldu, aksi de yapildi tarafimizdan :cat:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
4 harfli super moderatorumuz hazir size yine elestri modunda rastlamisken sorayim soguk mevsimde cafelerde oturuyonuz diye baya bi elestirinizi aldik, gecenlerde akcakocaya gittik zatialinizden ne bir tebrik ne bir selam gelmedi, tersini gorduk de yapici elestrilerinizi hala goremedik merakla bekliyoruz :cat:
Tabii biz haftada 3-4 defa toplanıp gezdiğimiz ve birbirimizden zaten haberimiz olduğu için bizi anlamayanlar, herşeyin sanal dünyada yürüdüğünü zannedenler olabilir, çok da tın.

Her neyse madem birileri organizasyon istiyor, buyrunuz. Cuma akşamı 5.30-6.00 gibi çıkmak üzere konuştuğumuz grubun listesini hazırlayalım. Caffe's de buluşuyoruz yine. Ortalama hızımız 90-100 civarı olacak. Pazar toplantısında görüştüğümüz arkadaşlar listeye devam etsinler lütfen:
1. st_erdogan
2. _alp_
3. R3N
4. ophicornus
5. ....

Bu gruplar bölünüp hızlı grup arkadan gelebilir, o yüzden pro gibi motorum hararet yapar derdiniz olmasın. :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst