- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Koçtaşa baktım, iki tane dandirik çadır koymuşlar, başka da birşey yoktu. Tek kat iki çadır var orada. Mat, uyku tulumu, hiçbişey yoktu (ya da görevliler dingildi). Beğendik'e giden varsa nedir ne değildir, ne vardır ne yoktur yazıversin.İyi, ancak incelemek lazım yakından gerçekten çift kat mı acaba. Koçtaş ile Beğendik'i önerdi alp_tunay bir ara bakmalı oraya. Ne zaman müsait olursun sen?
Ben her zaman müsaitim bu arada Pro efendi. Senle konuşacaklarımız var zaten Ankara MT olarak malum... Anladın sen onu. :bounce: