- Katılım
- 24 Tem 2006
- Mesajlar
- 61
- Konu Yazar
- #1
Yunus sana helal olsun birde basladin 1. oldun.Virajlari diger arkadaslra gore cok iyi donuyorsun.Fark da bundan acildi.

dblack fazla ceptelefonuyla oynama yarış baslayacak

engin ile orhan kapışıyor

şimdilik engin önde

Topluca viraja giriyorlar

Kazadan sonra süpürgeciler iş başında

Hyosung power

Bmw power

Genel gorunum

Passat hoşuma gitti

R1 benim ki

Smart la RR ın uyumu

Motosikletli gençlik geldi

XX güzel durmuş

Moto park

En sagdaki RR in egzosu yok

Hayat buysa Hayabusa(renk manyak)

Çoğunun plakası yok dikkat!

Hayabusa moto park çıkışı

Yeterince hızlı değil

Kule kule iniş müsadesi

Ve beleş tepe

msn de gorusmek uzere arkadaslar: [email protected]
dblack fazla ceptelefonuyla oynama yarış baslayacak
engin ile orhan kapışıyor
şimdilik engin önde
Topluca viraja giriyorlar
Kazadan sonra süpürgeciler iş başında
Hyosung power
Bmw power
Genel gorunum
Passat hoşuma gitti
R1 benim ki
Smart la RR ın uyumu
Motosikletli gençlik geldi
XX güzel durmuş
Moto park
En sagdaki RR in egzosu yok
Hayat buysa Hayabusa(renk manyak)
Çoğunun plakası yok dikkat!
Hayabusa moto park çıkışı
Yeterince hızlı değil
Kule kule iniş müsadesi
Ve beleş tepe
msn de gorusmek uzere arkadaslar: [email protected]