10 Haz 07 Korfez Pisti viper22'nin kamerasindan(resimli)

Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
61
Yunus sana helal olsun birde basladin 1. oldun.Virajlari diger arkadaslra gore cok iyi donuyorsun.Fark da bundan acildi.

dblack fazla ceptelefonuyla oynama yarış baslayacak

engin ile orhan kapışıyor

şimdilik engin önde

Topluca viraja giriyorlar

Kazadan sonra süpürgeciler iş başında

Hyosung power

Bmw power

Genel gorunum

Passat hoşuma gitti

R1 benim ki

Smart la RR ın uyumu

Motosikletli gençlik geldi

XX güzel durmuş

Moto park

En sagdaki RR in egzosu yok

Hayat buysa Hayabusa(renk manyak)

Çoğunun plakası yok dikkat!

Hayabusa moto park çıkışı

Yeterince hızlı değil

Kule kule iniş müsadesi

Ve beleş tepe


msn de gorusmek uzere arkadaslar: [email protected]
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
vayyy be en çok dikkatimi çeken plakaların hepsinde olmayışı helal olsun cesaret işi........motosikletlerde süpermiş ayrıca........
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
serdar dostum orda bı tane xr 600 vardı motorsıklet garajında kırmızı beyaz oda benım cengaverımdı:)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
49
Beyler motorları pist mi veriyor yoksa siz gidip kendi motorunuzlamı katılıyorsunuz çünkü ordaki motorların çoğunun üzeri reklamla dolup taşmış :silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tabiki herkes kendi motoruyla katılıyor... Fakat bazıları sponsor alabilirken bazıları sponsor bulamıyor... Bu kadar masraflı bir organizasyonda sponsorsuz yarışmak ise çok zor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
BEN geliyorum beni yazın gelemesem bile ucretini veririm beni ekleyin olmez sag kalırsam geliyorum ben motorumu bile ayarladım a6 hazır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst