kardeşim ormancılar da teknolojiye ayak uydurdu.
orman security bir nevi.
itiraf et, daha az yatarsın :queen:
ha şöyle. atın bunu içeri, 1gün katıksız.hekim beg...taam ben yaptımm...ama uykumdan uyandırdı beni...doğal hayatın gerçekleri bunlar...hem ben ayuyum...benim bu mehkemede ne işim var hekimim...seni ben yakalarım ama ormanda...elime düşersin..:queen:
ha şöyle. atın bunu içeri, 1gün katıksız.
çok mu zalimim, dayanabilir mi acaba?
:queen:
olm hekim beg..siz Paris Hiıltonu bile önce saldınız sonra tekrar hapse attınız...sizden herşey beklerim insanoğlu...
ama ormanda yakalarsamm muckk muckk...:queen:
ya mete_han abi bişi yazmadın ya aşk olsun![]()
ben mavzerlen geziyorum. delerim postunu para etmez sonra :queen: