Motosikletini kurtarmak için ayıyla boğuştu

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
şehir insanı da köpekden dem vuruyo. görmüyo yayladaki motorcunun halini:p
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
ayıdır ne yapsaa yeri değildir:p

ayı bu kafasına sıkıncada suçlu duruma düşüyoruz
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Gaspcı çocuklardan sonra gaspcı ayılarda çıktı.:) Yakında tinerci kurtlar sarar çobanların etrafını :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
panda' Alıntı:
ayının halini düşünen yok valla...mekan Ayının mekanı...eee yabani hayat onların babasının malı...e şimdi kim kimin hakkına gasp ediyor...ayı saldırmakta haklı değilmi...kimbilir ne korkmuştur garip...:)siz inzanlar h kendinizi düşünürsünüz zaten...:p

panda' Alıntı:
kimbilir napıyodur şimdi ayı kardeş..........

savunmaya geçmişsin :cherry:
kan çekiyor herhalde :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki adamın canı kavga istiyordur motosiklet bahanesi olmuştur :) Bu da olabilir yani...
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
adamın motorunun eksozu cok acıkmıs ..onun için ayıcık rahatsız olmuş uykusundan uyanmış..düşünün kış uykusundan motor sesıyle uyanan ayı ..herhalde saldırması normaldır..çoban da tabii ormanda veriyodu gazı catır catır ınletıyodu ormanı .ama ayu onu ınletmiş..neysekı yasıyo geçmiş olsun ...bıdakıne herhalde eşşekle gider artık ..sessız sedasız tek tek basaraktan mahbure:queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
savunmadqxb3.jpg
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
belkide o ayı şimdi bu yazılanlara bakıp gülüyordur:mrgreen:
bence o ayı test sürüşü için çobanın motosikletini istedi ama çoban bunu anlayamayınca
-seni de motosikletini de...diyerekten daldı adamcağıza
tamamen iletişim eksikliğinden yani :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ayının halini düşünen yok valla...mekan Ayının mekanı...eee yabani hayat onların babasının malı...e şimdi kim kimin hakkına gasp ediyor...ayı saldırmakta haklı değilmi...kimbilir ne korkmuştur garip...:)siz inzanlar h kendinizi düşünürsünüz zaten...:p


Tabi kollarsın kankalarını .....:queen::queen::queen::queen:

İstambıl ayusu seniii....:p:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ayular şaane motor kullanıyolar.:p


abi beğeniyonmu beğenmiyonmu bi karar ver...ama rampa aşağı oldumu dayanamıyom demi...:queen:

savunmaya geçmişsin :cherry:
kan çekiyor herhalde :queen:

niye savunmayım biraderim...hayvancağızın dili yokki...siz insanoğlu heryerde varsınız zaten..bizim alanlarımızı işgal ederseniz böyle yapar yardırırız...:queen:

Tabi kollarsın kankalarını .....:queen::queen::queen::queen:

İstambıl ayusu seniii....:p:queen::queen:

arkadaşım bölgecilik yapma...aynı ormanların çocuğuyuz...hepimiz ayuyuz hepimiz pandayız...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
zaten motorculuk ve ayuluk içice bir kavram...sürüş teknikleri ve yoldaki hal hareketler babında sık sık gördüğümüz şeyler...:pdiyerek yırtmaya çalışayım...

yırtamazsın
olay yerindeki güvenlik kameralarından ayının aslında ayı olmadığı kılık değiştirdiği(bunu yaparken pek zrlanmadığı, biriki ufak tefek modifikasyonla tam anlamıyla adapte olduğu) ve olay yerinden cıbıf 150 marka bir motorla uzaklaştığı tespit edilmiş :queen:
kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yırtamazsın
olay yerindeki güvenlik kameralarından ayının aslında ayı olmadığı kılık değiştirdiği(bunu yaparken pek zrlanmadığı, biriki ufak tefek modifikasyonla tam anlamıyla adapte olduğu) ve olay yerinden cıbıf 150 marka bir motorla uzaklaştığı tespit edilmiş :queen:
kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok :cherry:

heee...:pAllahın ormanında heryer kamerayla kaplı ya..abende el salladıydım kemereye...ilk defa görüyom ya...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst