Buda Benim Damalı KEEWAY ARN 125

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
biri damamı dedii :queen::queen: 04 numarası da yapsan iyi olur :):):) güzel olmuş :cat:


 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hehe cok sirin olmuş bunların hepsı ya senın motorunda dahıl keeway arn:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
bathu
Siz dama işini abatmışınız ya:p
Keewayda daha sade durmuş göze batmıyor deme
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
renkler ve zevkler tartışılmaz bilirsiniz o yüzden söliyceğimi aldırmayın:)
ben beyenmedim,:farao:keeway'a sadelik yakışıyo be arkadaş:cat:

bathu ayrıca bişe sormak istiyorum sana tam ne marka olduğunu anlamadım,senin ikinci resimdeki ilk motorun markasını yazarmısın
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
renkler ve zevkler tartışılmaz bilirsiniz o yüzden söliyceğimi aldırmayın:)
ben beyenmedim,:farao:keeway'a sadelik yakışıyo be arkadaş:cat:

bathu ayrıca bişe sormak istiyorum sana tam ne marka olduğunu anlamadım,senin ikinci resimdeki ilk motorun markasını yazarmısın

sen benm eski motoru soruyorsun kırmızıyı keeway focus her yeri modifiye gördü sökülmedik yeri kalmamıştı motoruna kadar bi ara 200cc yapmıştım çabuk kitledi motor aşırı ısınmadan sonra mondial 151rs nin motor biloğunu taktım öyle :cat:
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
hiç görmemiştim rs ile focus u yanyana baya kalıplı duruyo focus özellikle tekerlerinin geniş olması çok hoşuma gitti benim
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
5
Arkadaş 4 tane damalı motorun yanyana durduğu en baştaki motorda spoilermi var banamı ööle gelio:) bide altta kanat benzeri bişey var:) Vaybe motorda bööle aksesuarları ilkkez görüyorum:) hoş olmuş gibi bib:silent:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hiç görmemiştim rs ile focus u yanyana baya kalıplı duruyo focus özellikle tekerlerinin geniş olması çok hoşuma gitti benim
dostum focusun kalıplı durmasının sebebi diğerlerinden yüksek duruyor arka amortisöre 5cm ek boru kaynatıp yükselttim resimdede görebilirsin yan yana motoru kullanırken tepeden bakıyordum he he 1.79 boyum var motoru yükseltince parmak uçlarım yere deyer olmuştu:)
Arkadaş 4 tane damalı motorun yanyana durduğu en baştaki motorda spoilermi var banamı ööle gelio:) bide altta kanat benzeri bişey var:) Vaybe motorda bööle aksesuarları ilkkez görüyorum:) hoş olmuş gibi bib:silent:

aynen dostum hem altında hem arkasında o gördüklerin gerçek :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
tövbe tövbe bi hoş oldu içim şeytan diyo git taktır bi tane spoyler kanım hızlanıyo :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne kadar scooter varsa damalı olmu...Taksi durağı gibi....:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
52
fazla abartmamak kaydıyla yakısıyor dama gerçi herseyin fazlası zarar yemeğin bile ( cırcır olursunuz ):mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst