- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
renkler ve zevkler tartışılmaz bilirsiniz o yüzden söliyceğimi aldırmayın
ben beyenmedim,:farao:keeway'a sadelik yakışıyo be arkadaş:cat:
bathu ayrıca bişe sormak istiyorum sana tam ne marka olduğunu anlamadım,senin ikinci resimdeki ilk motorun markasını yazarmısın
dostum focusun kalıplı durmasının sebebi diğerlerinden yüksek duruyor arka amortisöre 5cm ek boru kaynatıp yükselttim resimdede görebilirsin yan yana motoru kullanırken tepeden bakıyordum he he 1.79 boyum var motoru yükseltince parmak uçlarım yere deyer olmuştuhiç görmemiştim rs ile focus u yanyana baya kalıplı duruyo focus özellikle tekerlerinin geniş olması çok hoşuma gitti benim
Arkadaş 4 tane damalı motorun yanyana durduğu en baştaki motorda spoilermi var banamı ööle geliobide altta kanat benzeri bişey var
Vaybe motorda bööle aksesuarları ilkkez görüyorum
hoş olmuş gibi bib:silent:
fazla abartmamak kaydıyla yakısıyor dama gerçi herseyin fazlası zarar yemeğin bile ( cırcır olursunuz ):mrgreen: