Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yamaha ve honda tek silindir motor kullanmış bahsettiğin modellerde. hyosungun 250 cc modelleri ise 2 silindir, güç farkı daha çok bundan kaynaklanıyor.
 
Katılım
22 May 2005
Mesajlar
61
2. el hyosung gt 250 naked almak istiyorum.
Bir kaç tane sahibinden ilan buldum ama galeri veya yetkili bayisinden almayı tercih ediyorum bu konudaki tecrubesizliğim nedeniyle..

İstanbul avrupa veya anadolu yakasında bildiğiniz yer var mı?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
arkadaşlar ben bugün gv250 lerdeki kronik hastalık olan gaz yameme durumundan bahsedeceğim..benim motorda 5500 devirden sonra gaz kesmeye başlamıştı bir kaç saniye sürüyordu ama rahatsız edici bir durumdu..çorlu star motor harun beye 4000km bakımına götürdüğümde durumu anlattım..aynı gün motor ve cdı nosunu globale bildirdiler ve cdı teğiştirdiler garantiden..g.kore globale şisi ve cdı nolarını bildirmiş..bunlar arızalıymış ..müracat ettiğinizde sizin motorun şasi ve cdı nosu g.koreden gelen nolarla uyuşuyorsa sorunsuzca değiştirip sorunu gideriyorlar..aynı durumdan şikayetci arkadaşlar var ise servislerine müracat etmelerinde fayda var..hepinize iyi sürüşler
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
!!!Selam Arkadaşlar!!! (Yeni Kardeş)

Slm Hyosung Ailesi,

Pazartesi günü Keeway SL150 mi takas yolu ile 2007 model "0" KM GT 250 Comet ile değiştirdim (bedava olmadı tabi :)). Bostancıda ikamet ediyorum yaş 30. Şu an için bir sorun yok, olmazda inşallah. Daha 50 KM de :) Ilk izlenim : " :queen::queen:Beni kesseler acımaz :queen::queen::" .Şahin den inip BMW binmiş gibi hisediyorum.

Herkeze kazasız sürüşler.
Rüzgarınız bol olsun.
Yasin
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Ariza

arkadaşlar ben bugün gv250 lerdeki kronik hastalık olan gaz yameme durumundan bahsedeceğim..benim motorda 5500 devirden sonra gaz kesmeye başlamıştı bir kaç saniye sürüyordu ama rahatsız edici bir durumdu..çorlu star motor harun beye 4000km bakımına götürdüğümde durumu anlattım..aynı gün motor ve cdı nosunu globale bildirdiler ve cdı teğiştirdiler garantiden..g.kore globale şisi ve cdı nolarını bildirmiş..bunlar arızalıymış ..müracat ettiğinizde sizin motorun şasi ve cdı nosu g.koreden gelen nolarla uyuşuyorsa sorunsuzca değiştirip sorunu gideriyorlar..aynı durumdan şikayetci arkadaşlar var ise servislerine müracat etmelerinde fayda var..hepinize iyi sürüşler


yeni alacak arkadaşlar öncelikle bu kontrolü yaptırırlarsa kendileri için iyi olur.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
Slm Hyosung Ailesi,

Pazartesi günü Keeway SL150 mi takas yolu ile 2007 model "0" KM GT 250 Comet ile değiştirdim (bedava olmadı tabi :)). Bostancıda ikamet ediyorum yaş 30. Şu an için bir sorun yok, olmazda inşallah. Daha 50 KM de :) Ilk izlenim : " :queen::queen:Beni kesseler acımaz :queen::queen::" .Şahin den inip BMW binmiş gibi hisediyorum.

Herkeze kazasız sürüşler.
Rüzgarınız bol olsun.
Yasin

bir kaç resim koyarsın artık hayırlı olsun
 
Katılım
22 May 2005
Mesajlar
61
2. el hyosung satan bayi var mı bildiğiniz?

avrupa veya anadolu yakası fark etmez.
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
19
arkadaşlar bu gv650 nin test verileri yada kitaçokta yazanı önemli değil reel olarak şehiriçi yakıtını yazan arkadaşı göremedim.tam olarak ölçen arkadaş varsa bir zahmet rica edeceğim.teşekkürler.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
kullanan arkadaşlara bir sorum olacak:
sizce gv250 uzun süre (5-6 yıl) kullanılabilecek bir motor mudur? yoksa diğerleri gibi yükseltme motorumu ?
sonuçta bir cruiserde sürat aramıyoruz.bunu dikkate alarak cevap verirseniz sevinirim.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
34
arkadaşlar dün cometime (gt250) metzeller 180/55/17 -120/55/17 lastik taktırdım mükkemmel oldu yol tutuşu virajlarda yatışı daha güven verici geldi bana herkeze tavsiye ediyorum.resimleri yarın koyarım merak etmeyin.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
53
arkadaşlar bu gv650 nin test verileri yada kitaçokta yazanı önemli değil reel olarak şehiriçi yakıtını yazan arkadaşı göremedim.tam olarak ölçen arkadaş varsa bir zahmet rica edeceğim.teşekkürler.

yaklaşık 6 litre civarında yakıyor ama bu şehir iinde performanslı olarak kullanım sonucu benim motorun yakışı ama 5.5 lt nin altına düşme ihtimali yok olmazda zira motor 72 Hp yakacak ytl fiyat istersen değişken olmakla birlikte sehir içi 190 civarı sehir dışı 140 ytl civarı yakıyor.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
kullanan arkadaşlara bir sorum olacak:
sizce gv250 uzun süre (5-6 yıl) kullanılabilecek bir motor mudur? yoksa diğerleri gibi yükseltme motorumu ?
sonuçta bir cruiserde sürat aramıyoruz.bunu dikkate alarak cevap verirseniz sevinirim.


Üzerindeki çift sinildirli, yağ+hava soğutmalı, üstten çift eksantrikli 4 valve DOHC motoru, bakımları düzenli yapılıp, hor kullanılmadığı sürece, yıllarca gidebilecek bir motor bence. Hyosung' un parça kalitesinin de iyi olduğunu göz önüne alırsak, eğer 250cc.den sıkılmam, bana yeter diyorsan, bence bu performans+fiyat cetvelinde alabileceğin en iyi motorlardan biri diyebilirim.

Sonuçta önemli olan motora bakmaktır, kötü motosiklet değil, kötü motosiklet kullanıcısı vardır, diye düşünüyorum ben

arkadaşlar dün cometime (gt250) metzeller 180/55/17 -120/55/17 lastik taktırdım mükkemmel oldu yol tutuşu virajlarda yatışı daha güven verici geldi bana herkeze tavsiye ediyorum.resimleri yarın koyarım merak etmeyin.


Lastikleri motorun kaç kilometredeyken değiştirdin, bir de ne kadara aldın yeni lastikleri, taksit imkanı fln var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Cruiser ve Naked hayranı olarak bundan sonraki alacağım motor inşallah GT250 Naked olacak.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
5
Herkese iyi akşamlar. Bu çarşamba sonunda motoruma kavuşuyorum. GT250R inşallah :) Yeni olduğum için biraz yardıma da ihtiyacım var. Canınızı çok sıkmazsa aşağıdaki birkaç soruma cevap verebilir misiniz?

1) Motoru aldığım yerin motorlu taşıtlar vergisini ödemesi gerekiyor mu?
2) İlk olarak kendi kendime nasıl bir bakım yapmalıym (yani ilk servis bakımından önce)
3) Bana tavsiye edebileceğiniz servis hangisi (İstanbul'da Anadolu ya da Avrupa farketmez)
4) Zincir bakımını nasıl yapacağım?

Bir de yeni aldığım için dikkat etmem gereken önemli noktalar ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Zaman ayırdığınız için hepinize teşekür ederim. (Çarşambaya kadar da gün geçmez şimdi)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Herkese iyi akşamlar. Bu çarşamba sonunda motoruma kavuşuyorum. GT250R inşallah :) Yeni olduğum için biraz yardıma da ihtiyacım var. Canınızı çok sıkmazsa aşağıdaki birkaç soruma cevap verebilir misiniz?

1) Motoru aldığım yerin motorlu taşıtlar vergisini ödemesi gerekiyor mu?
2) İlk olarak kendi kendime nasıl bir bakım yapmalıym (yani ilk servis bakımından önce)
3) Bana tavsiye edebileceğiniz servis hangisi (İstanbul'da Anadolu ya da Avrupa farketmez)
4) Zincir bakımını nasıl yapacağım?

Bir de yeni aldığım için dikkat etmem gereken önemli noktalar ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Zaman ayırdığınız için hepinize teşekür ederim. (Çarşambaya kadar da gün geçmez şimdi)

Merhaba,öncelikler motorunuz hayırlı olsun kazasız belesız kullanmanızı dilerim;

1)Evet ilk vergiyi ödemesi gerekir;fakat çoğu bayinin çalıştığı takipci firmalar bu parayı öedemeyip cebe atıyorlar.Kullanıcıda ödendi sanıyor ve bu borç faiziyle sürekli artıyor taki siz fark edip ödenene kadar(başıma geldi).BU yüzden ödendiğine dair makbuz isteyiniz.
2)Motor zaten size tüm bakımları yapılmış binmeye hazır olarak gelir.Bir dahaki yani 1000km bakımına kadar yapmanız gereken düzenli olarak lastikelrinizin hava basıncını ölçmeniz fren ve motor yağı seviyeleriin kontrol etmeniz gibi bakımlardır.Size önerim 1000km bakımında yapılmasada debriyaj telini yağlatmanızdır böylelikle ilerde kopma yapmaz.
3)Tavsiye edebileceğiim servis Avrupa yakasında C&C motor.Müşteriye karşı ilgili bir servistir.Giderseniz de selamımı söyleyin kendilerine:)
4)Zinciri kirlenme durumuna göre 500km-1000km de mazot ile temizledikten sonra özel zincir yağlama spreyleriyle yağlayıp bakımını yapabilirsiniz;fakay bu iş için motorunuzu orta ayağa almanız gerekir fakat hyosunlarda orta ayak olmadığı için bu işi motorunuzu servise götürdüğünde yaptıra bilirsiniz.

Size verebileceğiim tavsiye ise rodaj yani motorunuz pistonlarının alışma döneminde motorunuz çok zorlamayınız sürekli vites değiştirip farklı devirlerde sürüş yapınız,7bin devirin üstünde uzun süreli kullnım yapmayınız.Rodaj dan sonra yüksek devirleri kullanabikirsiniz fakat;Hiç bir zaman red line(Kırmıızı çizgiyle gösterilen devir aralığı)devirlerde motorunuzu zorlamayınız otomatik devir kesici olmadığı için uzun süreli bu şekilde kullanımda motorunuza zarar verebilirsiniz.
Nazara karşı motorunuzn bir yerine nazar boncuğu takınız:)

Aklıma gelenler şimdilik bunlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst