Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Hayırlı olsun. ALLAH (cc) kaza bela vermesin.

Önceki sayfalara hızlıca bir göz atarsan iyi olur. Aradığın herşeyi bulacağından eminim.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Cok saogolasın goktax..
Ama inan 2 gundur bunları okuorum ama kafam cok karıstı
onun için burdaki tecrubeli arkadaslar yardımcı olurlarsa tecrubelerinden bizde faydalanırız..
Tecrubeli aarkadaşların karşılaştıgı sorunlarla karşılaşmamak için ne yapmam gerekir
bir de ah keşke motoru aldıımda şunuda yaptırsaydım veya yapsaydım dediği olmadımı hiç kimsenin??? cvp cvp cvp tesekkursss
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
işte barışçığım o 2cm payı 34 dişlide bıraktıgın zaman şıngırdama oluyor 32 de sorun yok.

sen dişli değiştircektin değiştinmi?

Değerli arkadaşlar

Ne yaparsanız yapın o zincir gevşemeye devam edecektir.O motor sisteminden kaynaklanan vibrasyon sorunu olduğu müddetçe kronik hastalık olarak kalacaktır.

Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba motor üstündeki degişiklikler uzun zaman sonra bitti sayılır. ufak tefek ayrıntılar kaldı onlarda olacak inş.. degişiklikler arka camurluk kesildi lastikler genişletildi gidon ve dişli daha önce degiştirilmişti catalda 20 cm lik uzama yapıldı üşenmesemde bide boyatsam tam süper olacak :) ve cok memnunum gedizlerden ismail ustaya burdan tekrar tşkler tüm emek ona ait bakalım begenecekmisiz son halini Saygılar
60802794ln9.jpg

90043187dm9.jpg

91449773dc6.jpg

54507361jf3.jpg


mondial 250 mct
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
YA soyle sorayım belki cvp alırım :)
1)zincir ses yapıorsa deiştirmelimiim veya 32 ye indirmelimiim?
2)hangi yag hangi benzini kullanmnalıım?
3)teller hiç kopmamış buna ragmen deiştirmeme gerek varmı yoksa ole binsemde olurmu?
4)vites gostergesi varmı( aldık ama ben daha motorumu gormedeim malesef)
5)WHİTECROW arka lastik fiyatını ogrenebilirmiim??

cok saolasınız simdiden, i muhabbetler..
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
whitecrow ön çatalın 20 cm lik uzaması büyük bir tehlike işareti değil midir acaba? okuyunca şaşırdım . anlamadığım için bi sorayım dedim.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
YA soyle sorayım belki cvp alırım
1)zincir ses yapıorsa deiştirmelimiim veya 32 ye indirmelimiim?
2)hangi yag hangi benzini kullanmnalıım?
3)teller hiç kopmamış buna ragmen deiştirmeme gerek varmı yoksa ole binsemde olurmu?
4)vites gostergesi varmı( aldık ama ben daha motorumu gormedeim malesef)
5)WHİTECROW arka lastik fiyatını ogrenebilirmiim??




DOSTUM ZINCIR DEGISTIRMENE GEREK YOK AYAR ISTIYOR DURUP DURUKEN MASRAF ACARSIN ARTI ZINCIR SONUCTA BENCE 32 TAKSANDA ILERDE AYNISINI YAPAR
YAZIN 20-50W KISIN 10-40W BU ORANLAR VITES GECISLERININ KOLAY OLMASINA YARDIMCI OLUR YAG OLARAK MARKA TAVSIYE ETMIYORUM CUNKI GENELDE YAGLAR AYNI SADECE ADLARI BIRAZ DEGISIK BEN CASTROL KULLANIYORUM BUNDAN MEMNUNNUM BENZIN OLARAK MOTORUN NORAM SARTLARDA 91 OKTAN VE UZERI ZATEN PIASADA SU ANDA EN DUSUK OKTAN 95 KURSUNSUZ KULLANACAKSIN OPET TAVSIYE EDERIM

SU AN MOTORUN KAC KM DE BUNU BELIRTMEMISSIN KONTROL ET CATLAK GERGIN KABLO KOPMAYA MEYILLI YER VARMI ELDEN GECIR EGER GEREKIRSE DEGISTIR
DEBRIYAJ TELI GENELDE KOPAR BEN ONA JAVA 350 TELI TAKIYORUM BAGLANTI YERINEDE VIDALI KUCUK SOMUNLARDAN GECIRIYORUM BOLECE DAHA UZUN KULLANIYORUM

MCT DE VITES GOSTERGESI MAALESEF YOK DEVIR YAKITTA YOK YAKITA BIR ISIK VAR BENZIN AZALINCA O ISIK YANIYOR YEDEK DEPO OLAYI VAR ZATEN 3 LT BITSE BILE YEDEGE GECIP EN YAKIN BENZINLIGE KADAR SENI RAHAT GOTURUR

BELIRTTIGIN MARKA LASTIGIN FIYATINI BILMIYORUM AMA MOTORTURK ADRESINDEN BI BAKABILIRSIN
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Cok saolasın kaya

motor 1400 de

motoru aldırttık ama ben sehirdısında olduum için daha gorme fırsatım olmadı

tel derken eksik yazmısım

jant tellri demek istemiştim???

onlaın degismeye ihtiyacı varmı sence??cunki herkes genelde sikayetci koptuundan, surus esnasında koparsa tehlike olustururmu???

bide vites gostergesi devir saati taktırmak mumkunmu ??

cok yordum seni kusura bakmsa :):):)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Dostum hayırlı olsun ve aramıza hoşgeldin...
Ben de ekibin yenilerinden biriyim..
250 MCTmi Mayısın başında almama rağmen trafiğe daha dün çıktım sayılır (yeni ehliyetimi trafikten perşembe günü aldım da:))
Umarım ehliyetin vardır, eğer yoksa bence motoru güzelleştirmeden önce ehliyetini al..
Bir de hangi şehirdesin? Ankaralı dostları bir şekilde biraraya getirmeye çalıştığımdan merak ettim ondan soruyorum...
İkinci el ve 1400kmde bir motor aldığın için şanslısın bence çünkü rodajı tamamlanmış bir motorun var ve onu istediğin gibi kullanma şansına sahipsin...
Motoruna gereken şeyleri onunla biraz zaman geçirince kendin farkedeceksin zaten, bir de bildiğim kadarıyla jant teli kırma işini 2005 modeller yapıyor genellikle, söylediklerine göre onların jant telleri 2006lara oranla daha inceymiş herhalde ondan yapıyormuş..
Neyse sana kolay gelsin, Ankarada isen görüşelim bi ara...

Ankaralı dostlar uyanalım artık ve bi yerlerde bişeyler içip biraz laflayalım, ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
whitecrow ön çatalın 20 cm lik uzaması büyük bir tehlike işareti değil midir acaba? okuyunca şaşırdım . anlamadığım için bi sorayım dedim.


Ben bir problem yaşamıyorum bestamik 15 yapmıştık degiştirdim 20 yaptım motorun yüksekligi artıyor biraz oda görüntüdeki gibi işte

nadir durodan 60 ytl 150 / 90 /15 lik lastik deriler güzel yakışmış lalah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ( herkeze )
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Eywallah JAKOBEN...
Ben mugladaım kardesim ankarada olsak emin ol gorusurduk...
İşte benim alette 2005 ondan biras tereddut ettimm.
ama heralde herkeste de olmuyomuss bakalım gorucez artık..
bende ehliyeti aldım ama emniyette yatıo( para yok alamadık daha :) )
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arkadaşlar sinyalleri bunun gibi nasıl yaparız?
harley_1200c_lhf2_lge.jpg


yada nasıl durur bizim macit abilerde?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam mileet nabersiniz? alpi ben de ön sinyalleri öyle düşünmüştüm ama uygulaması uğraştıracaktı bunun yerine daha küçük sinyelleri rüzgar camının demirine taktım daha güzel oldu. bu arada kışın arazi olan tüm macitciler gelmiş hoş gelmiş sefa gelmiş. iki gündür takmış olduğum yolcu Cc barı ile dolaşmaktayım ufak tefek kusurları var ama çok rahat ettiriyor insanı metin efendinin derileri elime geçtiğinde komple tekrardan döşicem foto moto beklemeyin koymicam ilk buluşmada bakarsınız artık :) ha birde üzücü bir haber vereyim macitimi eve sokarkene kapıya ufak tamasta bulundum ve camımı hafiften kırdım ondan canım sıkkın bu arada dişli değiştirmedim.
sağlıcakla.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
ya onceden de sordumda cvp alamadım :) bilen varmı

vites gostergesi,yakıt gostergesi devir saati taktırabilirmiiss?????

WHİTECROW bişey daha sorıım ya

bu kalın lastik surus esnasında avantajlımı yoksa gosteriş mi on planda??
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
ben görüntüye daha cok önem veriyorum nadir ama bu yaptıgım degişşiklikler motorda benim için eksi bir durum degil pek bişi farketmiyor yani daha kalın daha iyi tutuş mu demek bu motorlarda bişi farkedeceginide pek sanmam
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
saolaınn ama bende lastik işine girijemm
valla super olmuş yaa
Allah kazasız belasız surmek nasip etsin(herkeseee)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ya onceden de sordumda cvp alamadım :) bilen varmı

vites gostergesi,yakıt gostergesi devir saati taktırabilirmiiss?????

WHİTECROW bişey daha sorıım ya

bu kalın lastik surus esnasında avantajlımı yoksa gosteriş mi on planda??

vites göstergesi zor iş hatta olamayabilir de. devir saati şarz göstergesi takılıyor. benzin göstergesi için biraz kafa patlatmak gerekiyor aslında gerek de yok zamanla o ışıkla yolculuk etmeye alışıyorsun nerde bitecek nerede benzin alman gerektiğini iyi biliyorsun. vakti zamanında motti60 dostumuz göstergeli bir depo taktırmıştı ama göstergenin hep full de takılı kaldığını söyledi bir de bunu düşün gösterge tam çalışacak mı?

sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst