çöp kamyonunun arkasından gitmek ve başıma gelen

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar hepinizin ilgi ve alakasına teşekkür ederim:rendeer:
bundan sora kamyon arkasında gitmek mi töbee
dünde işe gelirken bi kamyonun sol yanından hızlandığım sırada lastiğinden bi taş fırlayıp koluma çarptı bayaa büyük bişeydi biraz kolum acıdı o kadar
bu aralar bende bişi var herşey üstüme üstüme gelio sanki:silent:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun dikkatli olmak lazım paylaşyığın için sağ ol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
arkadaşlar hepinizin ilgi ve alakasına teşekkür ederim:rendeer:
bundan sora kamyon arkasında gitmek mi töbee
dünde işe gelirken bi kamyonun sol yanından hızlandığım sırada lastiğinden bi taş fırlayıp koluma çarptı bayaa büyük bişeydi biraz kolum acıdı o kadar
bu aralar bende bişi var herşey üstüme üstüme gelio sanki:silent:

Alper hani geçenlerde sana arada bir buluşup gezelim falan demiştim ,evlerimiz yakın ya,vazgeçtim ben boşver:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst