Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
- Konu Yazar
- #1
2 gün önce motorumu servisden aldım ve sahil yolundan eve doğru geliyorum
yaklaşık 70-80 le gidiyorum önümde yaklaşık 25-30 mt ilerde bi çöp kamyonu gidiyor arkamda ise yaklaşık 25 mt geride bi araç geliyor yerler kuru görüş açısı çok iyi
tam sola viraj başladı benim arka tekerlek bi sağa bi sola gidip gelmeye başladı ve içimden dedim bu sefer düşüyorum galiba
hemen gazı bıraktım ama ben yolda hala yalpalıyorum sağa sola seri bi şekilde
gazı bıraktıktan 1-2 sn sora motor kendini topladı ben hemen az gaz verdim bişi yok kökledim gene bişi yok
dedim herhalde kamyondan bişi döküldü bende görmedim sora arkamdaki araba yanıma geldi korna çaldı ve :cat:bu işareti yaptı iyi kurtardın anlamında bende aynı işaretle karşılık verdim ve verilmiş sadakam varmış dedim
gene düşmedik Allaha şükür:bounce:
aman arkadaşlar çöp kamyonlarının arkasından gitmeyin benim gibi şanslı olmayabilirsiniz
bu tecrübemi sizlerle paylaşmak istedim
yaklaşık 70-80 le gidiyorum önümde yaklaşık 25-30 mt ilerde bi çöp kamyonu gidiyor arkamda ise yaklaşık 25 mt geride bi araç geliyor yerler kuru görüş açısı çok iyi
tam sola viraj başladı benim arka tekerlek bi sağa bi sola gidip gelmeye başladı ve içimden dedim bu sefer düşüyorum galiba
hemen gazı bıraktım ama ben yolda hala yalpalıyorum sağa sola seri bi şekilde
gazı bıraktıktan 1-2 sn sora motor kendini topladı ben hemen az gaz verdim bişi yok kökledim gene bişi yok
dedim herhalde kamyondan bişi döküldü bende görmedim sora arkamdaki araba yanıma geldi korna çaldı ve :cat:bu işareti yaptı iyi kurtardın anlamında bende aynı işaretle karşılık verdim ve verilmiş sadakam varmış dedim
gene düşmedik Allaha şükür:bounce:
aman arkadaşlar çöp kamyonlarının arkasından gitmeyin benim gibi şanslı olmayabilirsiniz
bu tecrübemi sizlerle paylaşmak istedim