Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
150 Hs Cİler ÖldÜnÜzmÜ Yazin Suraya BİŞeyler Beaw Nerdesİnİz ÖldÜnÜzmÜÜÜÜÜ ÇeŞİtlİ Bİlgİler Yazinnnnn
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
2000 bakımı icin servis 45 ytl dedi.buji yag hava filtresi yanında bi iki şey daha saydı ama hatırlamıyorum.ben yagımı ve bujimi kendim alıcam digerlerini servise yaptırıcam.buji olarak bosch yada ngk dusunuyorum hangisi daha iyi acaba??yag olarakta castrolun 10/40 yarı sentetik yagını dusunuyorum siz ne derseniz??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hiç mi satın almak isteyen yok yaw 1.250 ye veriyorum motoru, ngk taktır muratt ama tabi orj ngk bulman lasım bütün servisler geçiriyor genelde ama yaslıyorlar bir de yağı dışardan alıp götür
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
2000 bakımı icin servis 45 ytl dedi.buji yag hava filtresi yanında bi iki şey daha saydı ama hatırlamıyorum.ben yagımı ve bujimi kendim alıcam digerlerini servise yaptırıcam.buji olarak bosch yada ngk dusunuyorum hangisi daha iyi acaba??yag olarakta castrolun 10/40 yarı sentetik yagını dusunuyorum siz ne derseniz??

perakende hava filtresini 7 ytl ye aldım, buji ngk 10 ytl
yağ olarak castrol 10w/40 dan oldukça memnun kaldım. iyi bir yağdır. tam sentetikler bizim motorlar için pek uygun değil.
diğer şeylerin ne olduğunu söylemediğin için onlar için yorum yapamıyorum
genel bakım saat ücreti olarak 20 - 30 ytl civarı uygun bence. yarım saat sürse 10 - 15 ytl civarı servis işçiliği yapar.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
66
Arkadaşlar ben cuma günü servise götürdüm opet 10w-40 yağ koydu birde ngk buji taktı, hava filtresini temizledi toplam 25 ytl verdim.Bilgilerinize motor canavar gibi oldu.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Arkadaşlar ben cuma günü servise götürdüm opet 10w-40 yağ koydu birde ngk buji taktı, hava filtresini temizledi toplam 25 ytl verdim.Bilgilerinize motor canavar gibi oldu.

dostum servisinin cok iyi bir servis oldugunu söyleye bilirim. motor kaç kmde.
buji 5 ytl yağ 12.5 havafiltre 15 ytl
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
66
Motor 3000 km de dostum canavar gibi kendim birde benzin filresini değiştirdim 90ytl yakıyo km de.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
hava filtresine 15 ytl cok diilmi??mondialin sitede yedek parca boluunde 7 ytl yazıyodu
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Motor 3000 km de dostum canavar gibi kendim birde benzin filresini değiştirdim 90ytl yakıyo km de.
dostum benzin filitresi nerde.? bende degiştireyim benim motor en az 120 ytl yakıyor yada daha fazla. bakımları kendim yapıyorum artık ben. 11.000 km deyim motor hala canavar.

hava filitresini kaça alıyorsunuz
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
hava filtresini 7 ye aldım en son 10 - 15 civarı satanlar var
benzin deposundan çıkan hortumu takip et bulacaksın. aslında benzin filtresini rodaj döneminde değiştirip her 5 000 de yenilemek lazım geçen orjinal filtreyi çıkardım içindeki kağıda her türlü pislik dolmuş benzin alırken pompanın tabancasının depo ağızına sürmesinden çapaklar dökülmüş ince toz gibi bir sürü şey. 2,5 ytl olması lazım benzin filtresinin üzerindeki ok işareti benzinin akış yönünü gösterir. ok işaretinin ucu karburatör tarafına bakmalı
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
bu filitrenin fotosunu eklebilirmisiniz size zahmet benim servis sanırım motor daha performanslı olsun diye bu filitreyi cıkardı. direk motora baglamıştı hortumu.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
arkadaslar hernekadar hs'm olmasada bende mondialcilerdenim:mrgreen: , motoru 1000 km bakimina goturcem , 500 de yagini degistirdim hava filtresini temizlettim , daha 500 km daha yaptim 1000 oldu acaba bu bakimda neler degistirilmeli.Sizin onerileriniz nelerdir. Ustalara kalsa ona gerek yok buna gerek yok diolar.ama ben yag filtresini degistirmeyi dusunuom acaba erkenmi:silent: . bunun disindada daha ne yapilabilirki motora zaten tum bakimlarini yaptiriom , tavsiyeleriniz nelerdir, nereleri baktirmali dersiniz...
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
500 de bakım yaptıysan 1000 de yapmana gerek yok.2000km de bi dahaki bakım.500 bakımı ilk bakımdır servis tarafından ucresiz yapılır.2000km bakımını ise kendin yaptıracaksın.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
merhaba arkadaslar 150 hs nizde kasnak sorunu olan veya yakınlarının motorlarının böyle bir sorunu olup ta duydunuzmu

motor cukurlara girdiği zaman tak tuk ses geliyor servise söledim bişey olmaz dedi ama istersen söküp bakarım dedi ama sökersem arada bi kağaıt parcası varmıs o bozuluyormus o yüzden sökmek istemem dedi bende iyi madem dedim

sizingörüş ve düşünceleriniz nedir arkadaşlar
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
ben 500 bakımını yaptırdım şimdi 2200 de motor ama servise sokmak istemiyuorum zaten her seferinde götürüm sesi söyle böyle diye gösteridğimde iyi diyolar ufak baıkmlarını kendimmi yapmalıyım bide (tekerlek yağsız kalırmı ) yıkayınca falan yardım edin
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
merhaba arkadaslar 150 hs nizde kasnak sorunu olan veya yakınlarının motorlarının böyle bir sorunu olup ta duydunuzmu

motor cukurlara girdiği zaman tak tuk ses geliyor servise söledim bişey olmaz dedi ama istersen söküp bakarım dedi ama sökersem arada bi kağaıt parcası varmıs o bozuluyormus o yüzden sökmek istemem dedi bende iyi madem dedim

sizingörüş ve düşünceleriniz nedir arkadaşlar
o sesin gelmesi sorundegil. sesin geldigi yerde ön camurluk grenajının cukurdan gectiginde içe dogru fazla amartisörün yaylanıp ön grenaja deymesinden kaynaklanıyor.o sesten hiç bişi olmaz sadece camurluk ve ön grenajın iç kısımlarınında ufak tefek cizikler olur.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
:p teşekkürler dostum emre sağol ama ben ordan geldiğini sanmıyorum ama o dediğin doğru ön amörtsör çukurlara girdiğinde oluyor doğru

ama dediğin doğru sanırsam tek yol o kalıyor :)

eywallah sağol

msn: [email protected]
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
rica ederim dostum.yardımcı olmaya calıştım. unutma ki çukura cok sert giriyorsun.yada cukurdan gecerken ön firene basıyorsundur.

sorum olcak arkadaşlar: bizim motorların defransiyel yagı hakkında bilginiz varmı.benim motorun defransiyel yagının ordan terleme yapıyor da:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst