10 Haziran pazar günü ücretsiz teorik + pist eğitimi...İZMİR

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
10 Haziran pazar günü ücretsiz teorik + pist eğitimi...İZMİR

Motorcycle Training World



10 Haziran 2007 pazar günü saat 10:00 - 17:00 arası motosiklete gönül vermiş veya motosiklete ilgi duyan herkese bilinçlendirme ve bilgilendirme amaçlı teorik ve uygulamalı pist eğitimi verilecektir...

-eğitimler ücretsizdir ve herkese açıktır
-katılımcılar arası yapılacak olan çekiliş ve yarışmalarda sürpriz hediyeler...

EĞİTİM KOORDİNATÖRÜ....:Ercan DİNAMİT

ercan dinamit 1970 izmir doğumlu yaklaşık 30 yıldır motosiklet sewdalısı o kadar ki;bu sevdayı yaşam tarzı haline getirip yaklaşık 12 yıldır profesyonel olarak motosiklet sektöründe çalışıyor.1996 yılından beri enduro ile başlayarak enduro pist,endurance ve pist yarışlarına katılarak Türkiye çapında derecelere sahip oldu en son 2006 yılında geçirdiği kaza sonucu yaşadığı sakatlıkla yarışlara bir süre ara vererek CBR 125 ve CBF 250 cup yarışlarının eğitimlerini ve teknik menejerliğini üstlendi.2 yıldır gp 125 dünya şampiyonu olan Hirohide Ichikawa(Kikuchi) ile Honda cup'ın tüm eğitimlerini veren Ercan Dinamit halen motosiklet ile ilgili her türlü konuda amatör bir ruhla ama profesyonelce tüm motosiklet sevdalılarına yardımcı olmaya çalıştığı Motostop adındaki mağazasını işletiyor.
motoSTOP......4892552

Ayrıntılı bilgi için .......................Alsancak Sürücü Kursu.......4644700(pbx)
Hakan ÇUHADAR................05323779136
ÇAĞATAY.........................05059208811

 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Süper bu. İzmir de böyle bir yere ve uygulamaya kesinlikle ihtiyaç vardı. Ercan hoca nın önderliğinde olması da bir ayrıcalık. Çok sevindim planlarımı sizin etkinliğe göre değiştirip katılmak için gereken çabayı göstereceğim. Sevgilerle
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
eğitimler Pınarbaşı pistinde mi yoksa Alsancak Sürücü Kursunda mı olacak..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
eğitimler Pınarbaşı pistinde mi yoksa Alsancak Sürücü Kursunda mı olacak..

Ben ilgili kişilerle konuştuğum zaman eğitimlerin Çeşme Otobanındaki Pistte olacağını söylediler. Otobandan Seferihisar ayrımını geçtikten sonra Shell istasyonunun oradaki kocaman bir pist var ya orda yapılacakmış.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
çağataycım ellerinize sağlık,izmirin ihtiyacı vardı buna:cat: güvenli sürüş eğitimi vericeksin bana ona göre yazın burdayım zaten yaz okulu:cherry: açılışa gelemicem malesef ertesi gün finalim var:( ama uğrarım en yakın zamanda tekrar teşekkürler emeği geçenlere
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Vatana millete ve izmir motosiklet camiasına hayırlı olsun ordayız...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sınavım var o gün ama gelebilirsem geleceğim,bu faydalı organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürler:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gİderİz Gİderİz Orayada Gİderİzzzz :)

ÇaĞatay'imi Yalniz ÖksÜz Birakmayizzzz :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
güzel bir organizasyon işallah böle eğitim organizasyonları devam eder..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
harika bir olay bu...bende orada olmak için can atıyorum...
görüşmek üzere
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşlar olmadı toplu gidelim MT İzmir ve tabiki Öncelikle MT Manisa ve varsa diğer il ve ilçeler ne dersiniz? Hemen yapalım bir organizasyon.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Arkadaşlar olmadı toplu gidelim MT İzmir ve tabiki Öncelikle MT Manisa ve varsa diğer il ve ilçeler ne dersiniz? Hemen yapalım bir organizasyon.

toplu olarak dalarız meydana :) bi yerde buluşup toplu gidelim...

ben zaten yeni katıldım kervana yanlız gidersem orda kimseyi bulamam...bi yerde toplanırsak en azından bi grubum olur, sıkılmayım yanlız başıma :D:D:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Eğitimimizin pist eğitiminide kapsadığını düşünüp herhangi bir duruma karşı doktorda hazır bulunacak arkadaşlar...bilgilerinize
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Çağataycımm süpermişş bu eğitimm olayı.. :cat: :rendeer:
Kısmetse bende orada olacağımm.. :)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bir aksilik olmazsa ben de gelmeye çalışacağım,yeni şeyler öğrenmek bildiklerimi pekiştirmek,varsa yanlışlarımı düzeltmek için,paylaştığın için teşekkürler sokemon
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Çağatay ben de gelmeye çalışıcağım.
Duydum ki düşmeme eğitimi de veriyormuşsunuz.
Benim ona kesin ihtiyacım olacak.:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
forrap'ım,wallace'm görünen o ki organize bi buluşma ile topluca olay yerine gitme eğilimi var arkadaşlarda... bence yapın bi organizasyon hemen...
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
tebrikler çağatay. sayenizde trafikte eğitimli, yüksek sürüş kalitesine erişmiş, bilinçli motosiklet sürücülerini görecek olmak çok güzel bir durum. programımı ayarlayıp bende gelmeye çalışacağım. sevgiler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst