- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 327
Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:
yok canım ne fazlası, az bile..
hayabusa öneririm :cherry:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.