Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
evet burda bole bi yazi yazacagimi dusunmezdim amma bugun olan oldu arkadaslar..
arzunun enistesinin f650 gs iyle kandira agva arasinda giderken yolda arzulari beklemek(arabadalar) icin durakladim..
baktim gelmiyolar geri donup bakiniyim dedim iste film burda koptu...
klasik 1.vitese al debriyaji birak gazi ac ve git ritueli uygulanirken gazi actiktan sora on tekerin kitlendigini farketmem ve kendimi 2 3 metre ilerde suruklenmis motorun altinda bulmam 1 saniye surdu..bi sekilde topal ayagimla motoru kaldirdim yoldan ve kenara coktum..
vucudumdaki tek korumasiz yer olan ayaklarimdan motorun altinda kalan sevgili sol ayagim beni oldurmekteydi..
akabinde alper abiler geldi kaldirdik beni kandira devlet hastanesi fln fln derken simdi evdeyim rontgenlerde bisey cikmadi cok sukur..motorda sol sinyal kirik bi kac grenaj ve topcase cizigi var sadece..

simdi asil sorun su..
abs nasil bi anda kitledi..
kazadan sora motorun frenini acmak baya uzun surdu sanki takilmis gibiydi..

ders 1:dun mototaldan aldigim korumali yazlik eldiven icin aferin bana
ders 2:eek:numuzdeki sure zarfinda motor faslini kapattigim icin amerikadan donuste ilk is bot almak..

resimler arzuda simdi biraz agrim fakat iyiyim cok sukur..kirik cikik catlak olmamasi cok buyuk sans.

Özgür çok geçmiş olsun... Şaşırdım kaldım ya :( BMW gibi bir motorda ABS kilitlenmesi çok şaşırtıcı bir durum...

Kırığın olmadığı için sevindim... Tekrar geçmiş olsun... :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ErTech

napıyosun abi? birazdan göztepeye geliyorum sahilde falan takılcam takıl istersen :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tesekkurler arkadaslar..
tahminimce bi sekilde kaliperi bastiran ve geri ceken yaylardan biri takili kaldi..
baska bi aciklama gelmedi aklima..
abi sorma kirilsaydi ayagim yada herhangi bir yerim..bitti yani amerika icin yapilan tum masraf islemler vs.. cope giderdi..benimle beraber tabi:D
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Off bu havada hemde pazar günü gece 12'ye kadar çalışmak zor olsa gerek. Bende yeni gezmeden geldim :mrgreen:
Size kolay gelsin...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ha buarada bende evdeyim ders calisiyorum..bide sunu dusunun istesemde motoruma binemicem bikac gun daha:((
sizden kotulerde var bunu dusunun rahatlayin
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Al benden de o kadar :(
Hem ben gece 12 ye kadar çalışıcam daha yaaa :salut:

Geç miş olsun bu arada Özgür arkadaşa...

Pazar günü çalışmak... Çok eğlenceli değil mi :cherry: neyse şurda 6,5 saatin kalmış :queen:

özgür... güzel bir bot almak lazım; lakin benim halihazırda bir botum var ama kazadan sonra daha korumalı bişey almayı düşünüyorum...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pazar günü çalışmak... Çok eğlenceli değil mi :cherry: neyse şurda 6,5 saatin kalmış :queen:

özgür... güzel bir bot almak lazım; lakin benim halihazırda bir botum var ama kazadan sonra daha korumalı bişey almayı düşünüyorum...

Bot dedinizde ben sidileri verdim nihayet korlasa ve yerine kask, bellik, branda ve file aldım. Ama hala botum yok :( Tavsiyeniz var mı arkadaşlar hem sağlam hem kaba olmayan hemde çok pahalı olmayan bir bot alabileceğim bir yer konusunda..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bende sidi vertigo corsa bakiyodum simdi..
cok pahali 350 euro civari(ki butun ekipmanlarimi toplayinca sadece botu aliorum:))
ama olay budur yani..

niye verdiniz cok merak ettim
rahatsizlik?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Bu arada acaip sıcak var dışarda, olabiliyorsa evde oturun yada benım gibi akşam çıkın. Nişantaşına gidicem birasdan italyen festivali var, ordanda cıkıp taxime içmeye gidices.

Bende taxim çocu oldum cıktım 3 gundur ordayım paso.

praetorian

Dostum çok geçmiş ossun, ama neden böle bişi olduki, BMW ile bir görüşün bence.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pınarr

Bugün göztepede kırmızı Gt250'li bi kız gördüm sen sandım... Hoş seni de hiç görmedim ama olsun ::fool::
Sen de leventteymişsin belki burada görmüşümdür... ::pokey::

Pınarr;688498' Alıntı:
Bot dedinizde ben sidileri verdim nihayet korlasa ve yerine kask, bellik, branda ve file aldım. Ama hala botum yok :( Tavsiyeniz var mı arkadaşlar hem sağlam hem kaba olmayan hemde çok pahalı olmayan bir bot alabileceğim bir yer konusunda..

Hein-Gerickedeki botlara bakabilirsin... Hem korumalı hem de çok şık...
Biraz daha iyi kaliteli bir bot dersen mototalda mükemmel botlar var şu an , bot değil de korumalı ayakkabı diyebiliriz , ama çok rahat ve yazlık
Fiyatı mı? 60€ :queen:

SuSpect
Ben de yeni geldim eve... Sahilde güneşin altında buzz gibi bira yudumlamak gibisi yok valla... Yanında soğanlı-peynirli cips , kulağında mp3, travis ve badem çalıyo.... ooohhh


Öhöm... neydi konu , ha ... cbr... nası biliriiizz? iyi biliriiizz....
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
görkem kusura bakma finallerden dolayı topic e bakamadım.cevabın için tesekkurler.senin motoru cok merak ediyom.bi topic e koysanda baksak ya.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Daha tam montesi bitmedi... bitince boyasız halini koyucam topice... :wiinkk:
Hoş daha tüm istediklerimi gerçekleştirmek için 1-2 ay var...

Ertekin , yarın geliyor musun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 125 hastaları merhaba ..Rüzgarınız hoş,,,,gazladığınız yol boş,,,hayatınız kazasız olsun....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ozaktasi

Tekrardan hoşgeldin abi... :cat: iyi dileklerin için teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bende sidi vertigo corsa bakiyodum simdi..
cok pahali 350 euro civari(ki butun ekipmanlarimi toplayinca sadece botu aliorum:))
ama olay budur yani..

niye verdiniz cok merak ettim
rahatsizlik?
öncelikle sağ ayak sıktığı için rahatsız oldum, kemiğim acıyodu resmen.. sonra etraftan daha basit birşey al baskısı ki zaten işe o botlarla gelmek eziyet olur :(
Pınarr

Bugün göztepede kırmızı Gt250'li bi kız gördüm sen sandım... Hoş seni de hiç görmedim ama olsun ::fool::
Sen de leventteymişsin belki burada görmüşümdür... ::pokey::

Hein-Gerickedeki botlara bakabilirsin... Hem korumalı hem de çok şık...
Biraz daha iyi kaliteli bir bot dersen mototalda mükemmel botlar var şu an , bot değil de korumalı ayakkabı diyebiliriz , ama çok rahat ve yazlık
Fiyatı mı? 60€ :queen:
İşte korumalı ayakkabı istiyorum bende biraz. 60 € da iyiymiş.. Adres konusundada yardımcı olursan dahada berhudar olabilirim :)

Ben değildim ne yazıkki full çalışıyorum bugün. Hemde halâ... :(
Benim haricimde cometli bir bayan görmende pek mümkün deil ama. Henüz motosiklet camiasında kırmızı cometli bayan olarak tekim :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pınarr

Demekki değilsin ::dalga:: Tamam birkaç şişe içtim ama hayal görecek kadar değil :p

Adres konusunda tabiki yardımcı olurum... Kızıltoprakta Fenerbahçe stadının yanında mototal var , orada olacaktı... Markasını hatırlamıyorum , 60€ de onlar anlar :p Hatta baktığım gün kendini zenci sanan amerikalı beyaz bir adam vardı hayabusalı , o aldı kendine... "ooh nice maan , it's very cool... diyip duruyordu... Yalnız bi dakika , şimdi hatırladım sanırım 43'den aşağı beden yoktu :pale: Neyse eğer istersen bot konusunda yardımcı olurum bir ara , sen de mototal ben diyim hein-gericke dolaşır dururuz...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
selam arkadaşlar bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.benim makinanın ısınmama sorunu var motor ısınmıyor.sabahları motru oda sıcaklıgından cıkartıp çalıştırınca 15. dk çalıştırmassam ısınmıyor.ilerde stop ediyor.
tamam serviste bunun normal oldugunu söylediler 15 dakika çalıştırcan dediler.
nakdarda olmuyor desem ikna edemedim.
tamam onda sorun yok diyelim motorla 1 saat gezdikten sora durmam gerektigi zamn boşa alıp bekledikten sora tam kalkarken birinci vitese alıp gaz verdiğim an eksozda patlama oluyor ve stop ediyor.buda mı ısınmadan yaa.sorun var iştee:pale:
şimdi motoru başka bi tamirciye götürmeyi düşünüyorum ama motor garantiden çıkacak.ben nasıl yaptıracam motoru.canımı sıkmaya başladı artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst