Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
aa ben arkadaşı Kartalda gördüm :)

Dedim acaba motosiklet.netten birimi ?:silent: demek doğruymuş.Cometi vardı sanırım.Rengini şuanda hatırlayamayacağım.Siyah olabilir.bir bayanın comet gibi iri bir motoru sürmesi dikkat çekiyor. :)tebrik ederim.ahh bir cometimi:salut: olmadıki
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.:) Selamlar, İyi sürüşler.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
cloud

bu motoru 1. fuar zamanı tam 6 gün kullanma şansım oldu 6 günde tam 680 km yol yapmışım .. vites boşa alma konusu aslında ortak sıkıntıydı başlarda tüm 250 modellerinde ama görüldüki 1000 bakımında bu sorun ortadan kalkıyo. motor bi chopperden bekleyeceğin performansın çok çok üstünde ..şu anda japonlar dahil (dragstar 250) bu performansta motor yok.. yol tutuşu comet 250 ye oranla çok daha iyi (onuda 6600 km kullandım) .. oturma pozisyonuda rahat ama artçı için bi sisy bar lazım gibi.. benim kullandığımda önde rüzgar camı vardı ..ama tam sıkılmamış olduğundan belkide ses yapıyodu.. ama onunda çok gerekli olduğunu düşünüyorum zira motor artçılı 140 km yi rahat görüyo ve bu hızda rüzgar rahatsız ediyor..

alıp 1 yıl binip sıkınılmayacak rahat rahat uzun yol yapabilecek çok güzel bir alet.. özellikle 2. elleri çok uygun fiyatlara .

alıpta pişman olmayacağın bir makina ..
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
cloud

bu motoru 1. fuar zamanı tam 6 gün kullanma şansım oldu 6 günde tam 680 km yol yapmışım .. vites boşa alma konusu aslında ortak sıkıntıydı başlarda tüm 250 modellerinde ama görüldüki 1000 bakımında bu sorun ortadan kalkıyo. motor bi chopperden bekleyeceğin performansın çok çok üstünde ..şu anda japonlar dahil (dragstar 250) bu performansta motor yok.. yol tutuşu comet 250 ye oranla çok daha iyi (onuda 6600 km kullandım) .. oturma pozisyonuda rahat ama artçı için bi sisy bar lazım gibi.. benim kullandığımda önde rüzgar camı vardı ..ama tam sıkılmamış olduğundan belkide ses yapıyodu.. ama onunda çok gerekli olduğunu düşünüyorum zira motor artçılı 140 km yi rahat görüyo ve bu hızda rüzgar rahatsız ediyor..

alıp 1 yıl binip sıkınılmayacak rahat rahat uzun yol yapabilecek çok güzel bir alet.. özellikle 2. elleri çok uygun fiyatlara .

alıpta pişman olmayacağın bir makina ..

İlk cevap mod'dan geldi sevindim. Teşekkür ediyorum.
Benim de kafama yatan bir makine. Hemen olmasa da ileride almayı planladığım bir alet. Yol tutuşu önemli. 140km'yi rahat görüyor oluşu uzun yol için önemli. Sağol!
Diğer kullanıcı arkadaşlardan da yorum bekliyorum.:)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
DSC03470.jpg

Arkadaşlar planladığımız Büyük Hyosung Kampı'nın detayları belli oldu.

Tarih 25-26-27 Mayıs olacak.

Yer Ayvalık Cunda Adası'nda Ada Camping

www.adacamping.com

Organizasyon şu şekilde gerçekleşecek ;

25 Mayıs Cuma öğleden sonra giriş

26 Mayıs Cumartesi Tam gün

27 Mayıs Pazar öğlen çıkış.

Hyosung Fan Club tarafından katılımcılarımaza sağlanacak olanaklar aşağıdadır ;


* Cuma akşam yemeği, Cumartesi açık büfe kahvaltı + öğlen + akşam yemeği, Pazar açık büfe kahvaltı ücretsiz.

* Yemeklerde içilecek olan alkolsüz içecekler ücretsiz, ekstra içecek bedelleri katılımcıların kendine aittir. (Kola 3 YTL , Büyük Bira 5 YTL , Rakı 7 YTL)

* Çadır kurmak için gerekli olan kamp yeri ücretsizdir. Her katılımcı kendi çadır ve gerekli ekipmanlarını yanında getirmelidir.

http://www.hyosungfanclub.com/forum/showthread.php?t=834
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arkdaşlar muhtemelen iki sene sonra alacağım motor gt 250r.çünkü fiyat süper öyle bir motor için.şimdi diyeceksiniz belki daha iki sene sonrasının planınımı yapıyosun ama:) valla napalım amaç belirlemeden bazı şeylere ulaşmak zor...
genelde motorlarda merak ettiğim konulardan biri yakıt tükerimi oluyor kullanan arkadaşlar bilgi verebilirmi?
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
22
Bende yakıt tuketimine dikkat ediyorum . yaklasik 1 hafta once uye oldum nerdeyse 143 sayfanin hepsini okudum . Okuduklarima gore yaklasik 100 km de 3-4 litre civari harciyormus
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
Bende yakıt tuketimine dikkat ediyorum . yaklasik 1 hafta once uye oldum nerdeyse 143 sayfanin hepsini okudum . Okuduklarima gore yaklasik 100 km de 3-4 litre civari harciyormus
ben tabi bakamadım hersayfaya gözüm alamaz 143 sayfa ookumaya:p öyleyse gerçekten çok iyi.finans sağladığım gibi ilk işim bu motoru almak olacak o günü ssabırsızlıkla bekliyorum:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
250 cc ler 100 kmde normal kullanımda 4 civarı devirli kullanımda 4,5 lt civarı yakıyor.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.:) Selamlar, İyi sürüşler.
arkadaşım gözün hiç arkada kalmadan hemen düşündüğün gv250 ni al..geçen hergün kayıptır bence..hergün 200-250km yol yaparım allah esirgesin hiç sorun yaşamadım..servis ve parça derdide yok denecek kadar az..yok dersek daha iyi olur..motorumu ancak gv 650 alacağım zaman elden çıkarırım ..aldığında göreceksin duygusal bağlarla bağlanıyorsun gv250 ye satmak fikri bile insanı rahatsız ediyor..şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
10
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.:) Selamlar, İyi sürüşler.

Ben de yaklaşık 1 senedir GV250 kullanıyorum. arkadaşlarımın belirttiği gibi vites geçme problemi 1000 bakımdan sonra geçti ve bir daha da hiç tekrarlamadı. Boşa almaya da bir süre alıştıktan sonra problem olmuyor.

Çok km yapmadım ama boğazda pazar gezmeleri yanısıra, motor ile gitmediğim hava koşulu ve yol kalmadı. yağmur, dolu, çamur, balçık, mıcır bana mısın demedi. Dere bile geçtim dersem abartmış olmam. Her koşula uyum sağlayan bir canavardır kendisi ve benim de duyduğum kadarı ile 250 chopper sınıfının şu anda tartışmasız en iyisi. (US'deki karşılaştırmalarda bile)

Gaz kesme problemi diye birşey yok. Bu ancak rolanti ayarını düşükte tutuyorsan başına geliyor. 1x-2x devir arasına alırsan gaz kesme gibi bir problemle karşılaşmassın sanırım.

Ben yurtdışına taşınmasam kesin 1-2 sezon daha elimde tutardım. çünkü gerçekten parasının karşılığının çok üzerinde bir motor. (bu arada ilgilenen arkadaşlar varsa ltfn özelden bana ulaşşınlar.)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
15
Vee sonunda..

Merhaba arkadaslar.
Ve sonunda benimde bir Hyosung'um oldu. Borc-harç ve gözü karartarak dün İzmirden aldim. Tabi Memleketim olan Ispartaya getirmem gerekiyordu ve 430 km den fazla yol yaparak memleketime getirdim. Yolculuk harikaydi, böyle bir motosikleti simdiye kadar almadiğim icin üzüldüm... Rüzgari hissetmek çok güzel.

Herkesin istediğine kavuşmasını diliyorum.

100 km de 3,9lt yakti. Max hız olarak 135km/h e cıkabildim.(birazdaha cikacagini bekliyordum ama cıkmadi.) Buji hic degişmemiş Motor 3000km de nedeni o mu bilmiyorum..

Birde 5000 devir civarında kısa bir an gaz yemiyor birazdaha gaz verince aniden gaz yiyor. bunun haricinde bir sorun görmedim tabi bu sorunsa. Zira önceki sahibi o devirlerde gaz kesici var bu nedenle böyle yapar demisti..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Merhaba arkadaslar.
Ve sonunda benimde bir Hyosung'um oldu. Borc-harç ve gözü karartarak dün İzmirden aldim. Tabi Memleketim olan Ispartaya getirmem gerekiyordu ve 430 km den fazla yol yaparak memleketime getirdim. Yolculuk harikaydi, böyle bir motosikleti simdiye kadar almadiğim icin üzüldüm... Rüzgari hissetmek çok güzel.

Herkesin istediğine kavuşmasını diliyorum.

100 km de 3,9lt yakti. Max hız olarak 135km/h e cıkabildim.(birazdaha cikacagini bekliyordum ama cıkmadi.) Buji hic degişmemiş Motor 3000km de nedeni o mu bilmiyorum..

Birde 5000 devir civarında kısa bir an gaz yemiyor birazdaha gaz verince aniden gaz yiyor. bunun haricinde bir sorun görmedim tabi bu sorunsa. Zira önceki sahibi o devirlerde gaz kesici var bu nedenle böyle yapar demisti..

öncelikle hayırlı olsun!
dostum motorda problem var gibi gözüküyor..
175'leri görüyoruz biz aynı motorla..

bi de gaz yememe olayı hiç olmadı ben de..

yok yok kesin problem var sen bi baktır ona :)
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
öncelikle hayırlı olsun!
dostum motorda problem var gibi gözüküyor..
175'leri görüyoruz biz aynı motorla..

bi de gaz yememe olayı hiç olmadı ben de..

yok yok kesin problem var sen bi baktır ona :)

senin 175 km hız gördüğün motor GT 250R modeli sanırım, yelkenci32 arkadaşın aldığı motor GV 250 modeli sanırım. modeller arsındaki hız farkı normal bence. Cruiser model motorda 135 km hız normal bence.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
gv 250 için son görülen değerler 140-150 kmh arası, yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
senin 175 km hız gördüğün motor GT 250R modeli sanırım, yelkenci32 arkadaşın aldığı motor GV 250 modeli sanırım. modeller arsındaki hız farkı normal bence. Cruiser model motorda 135 km hız normal bence.

aa evet kusura bakmayın ben gv olduğunu görmemiştim..
o halde o sürat normaldir takma kafana :)
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
ben en son 145 km hızı gördüm otobanda, ama o sürate çıkmamak lazım GV 250 modeliyle. Normal hızı 120 civarı gayet ideal
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
selam arkadaşlar... hyosung dostluğunu sağlamışsınız. benide aranıza kabul ederseniz sevinirim.... hepinize huzur dolu uzun sürüşler dilerim
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
4
Merhaba arkadaslar.
Ve sonunda benimde bir Hyosung'um oldu. Borc-harç ve gözü karartarak dün İzmirden aldim. Tabi Memleketim olan Ispartaya getirmem gerekiyordu ve 430 km den fazla yol yaparak memleketime getirdim. Yolculuk harikaydi, böyle bir motosikleti simdiye kadar almadiğim icin üzüldüm... Rüzgari hissetmek çok güzel.

Herkesin istediğine kavuşmasını diliyorum.

100 km de 3,9lt yakti. Max hız olarak 135km/h e cıkabildim.(birazdaha cikacagini bekliyordum ama cıkmadi.) Buji hic degişmemiş Motor 3000km de nedeni o mu bilmiyorum..

Birde 5000 devir civarında kısa bir an gaz yemiyor birazdaha gaz verince aniden gaz yiyor. bunun haricinde bir sorun görmedim tabi bu sorunsa. Zira önceki sahibi o devirlerde gaz kesici var bu nedenle böyle yapar demisti..

hayırlı olsun efendim. kazasız belasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst