- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
cloud
bu motoru 1. fuar zamanı tam 6 gün kullanma şansım oldu 6 günde tam 680 km yol yapmışım .. vites boşa alma konusu aslında ortak sıkıntıydı başlarda tüm 250 modellerinde ama görüldüki 1000 bakımında bu sorun ortadan kalkıyo. motor bi chopperden bekleyeceğin performansın çok çok üstünde ..şu anda japonlar dahil (dragstar 250) bu performansta motor yok.. yol tutuşu comet 250 ye oranla çok daha iyi (onuda 6600 km kullandım) .. oturma pozisyonuda rahat ama artçı için bi sisy bar lazım gibi.. benim kullandığımda önde rüzgar camı vardı ..ama tam sıkılmamış olduğundan belkide ses yapıyodu.. ama onunda çok gerekli olduğunu düşünüyorum zira motor artçılı 140 km yi rahat görüyo ve bu hızda rüzgar rahatsız ediyor..
alıp 1 yıl binip sıkınılmayacak rahat rahat uzun yol yapabilecek çok güzel bir alet.. özellikle 2. elleri çok uygun fiyatlara .
alıpta pişman olmayacağın bir makina ..
ben tabi bakamadım hersayfaya gözüm alamaz 143 sayfa ookumayaBende yakıt tuketimine dikkat ediyorum . yaklasik 1 hafta once uye oldum nerdeyse 143 sayfanin hepsini okudum . Okuduklarima gore yaklasik 100 km de 3-4 litre civari harciyormus
arkadaşım gözün hiç arkada kalmadan hemen düşündüğün gv250 ni al..geçen hergün kayıptır bence..hergün 200-250km yol yaparım allah esirgesin hiç sorun yaşamadım..servis ve parça derdide yok denecek kadar az..yok dersek daha iyi olur..motorumu ancak gv 650 alacağım zaman elden çıkarırım ..aldığında göreceksin duygusal bağlarla bağlanıyorsun gv250 ye satmak fikri bile insanı rahatsız ediyor..şimdiden hayırlı olsun..Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.Selamlar, İyi sürüşler.
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.Selamlar, İyi sürüşler.
Merhaba arkadaslar.
Ve sonunda benimde bir Hyosung'um oldu. Borc-harç ve gözü karartarak dün İzmirden aldim. Tabi Memleketim olan Ispartaya getirmem gerekiyordu ve 430 km den fazla yol yaparak memleketime getirdim. Yolculuk harikaydi, böyle bir motosikleti simdiye kadar almadiğim icin üzüldüm... Rüzgari hissetmek çok güzel.
Herkesin istediğine kavuşmasını diliyorum.
100 km de 3,9lt yakti. Max hız olarak 135km/h e cıkabildim.(birazdaha cikacagini bekliyordum ama cıkmadi.) Buji hic degişmemiş Motor 3000km de nedeni o mu bilmiyorum..
Birde 5000 devir civarında kısa bir an gaz yemiyor birazdaha gaz verince aniden gaz yiyor. bunun haricinde bir sorun görmedim tabi bu sorunsa. Zira önceki sahibi o devirlerde gaz kesici var bu nedenle böyle yapar demisti..
öncelikle hayırlı olsun!
dostum motorda problem var gibi gözüküyor..
175'leri görüyoruz biz aynı motorla..
bi de gaz yememe olayı hiç olmadı ben de..
yok yok kesin problem var sen bi baktır ona![]()
senin 175 km hız gördüğün motor GT 250R modeli sanırım, yelkenci32 arkadaşın aldığı motor GV 250 modeli sanırım. modeller arsındaki hız farkı normal bence. Cruiser model motorda 135 km hız normal bence.
Merhaba arkadaslar.
Ve sonunda benimde bir Hyosung'um oldu. Borc-harç ve gözü karartarak dün İzmirden aldim. Tabi Memleketim olan Ispartaya getirmem gerekiyordu ve 430 km den fazla yol yaparak memleketime getirdim. Yolculuk harikaydi, böyle bir motosikleti simdiye kadar almadiğim icin üzüldüm... Rüzgari hissetmek çok güzel.
Herkesin istediğine kavuşmasını diliyorum.
100 km de 3,9lt yakti. Max hız olarak 135km/h e cıkabildim.(birazdaha cikacagini bekliyordum ama cıkmadi.) Buji hic degişmemiş Motor 3000km de nedeni o mu bilmiyorum..
Birde 5000 devir civarında kısa bir an gaz yemiyor birazdaha gaz verince aniden gaz yiyor. bunun haricinde bir sorun görmedim tabi bu sorunsa. Zira önceki sahibi o devirlerde gaz kesici var bu nedenle böyle yapar demisti..
selam arkadaşlar... hyosung dostluğunu sağlamışsınız. benide aranıza kabul ederseniz sevinirim.... hepinize huzur dolu uzun sürüşler dilerim