Yagmurlu havada cross yaparsan ancak böyle temizlenirsin...

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
cok guzel yaaa uzerıne boya parlatıcısıda surdulermı ??????:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fırça nerde?.....Bide fırçalasaydınız tam olurdu.....:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
tazikli sıcak su olursa daha iyi olurdu kardeş:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
11
Fırça nerde?.....Bide fırçalasaydınız tam olurdu.....:p

Aaaaa fırçasız olurmu? Fırçalanıyor ya...iyi bak orada.. :queen::queen:

cok guzel yaaa uzerıne boya parlatıcısıda surdulermı ??????:queen:

Haklısın ya bi dahakine pasta cilada yapmak lazım...:queen::queen:

tazikli sıcak su olursa daha iyi olurdu kardeş:queen::queen::queen:

Tazikli suya alarjisi var arkadasın... tehlike atlattı da bidaha asla diyoooo....:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Tazıklı su adamın keser bı yerlerını bea tehlıkelı cıdden :) ama ıyı eglenmısınız he :D
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
adam zatüre olcak :queen:
gezel yıkamışınız benide bi keselesinler bari iyi olur:queen::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abıcım ötekı arkadaslarının ustu senınkınden temıs....
onlar motorla croos yaptı...sen tek basına cross yaptın sanırım.....yerlerdemı surundun nee..... :queen:
adamda iii fırcalıo yanı......:queen:
bıde ustune bakıo kırlenmısmıyım acaba dıyeee..... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ya ben bu topiğe baktıkça gülmekten ölüyorum ya ::koop::
bugün benzinliğe gidince de baktım amcanın biri araba yıkıyor.
aklıma siz geldiniz kendi kendime gülümsedim :)
allahtan o ara benzinci benim depoyu dolduruyordu da görmedi :queen:
haydi iyi sürüşler ay pardon iyi crosslar :cherry:allah muhabbetinizi artırsın :cat:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
valla bravo size... gezerkende ve geziden sonraa fulll time eğlence.....allah tamanına erdirsin..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
:queen::queen::queen: Böyle eve geldigimi düşünüyorumda annem motorla beraber beni sokaga atardı valaa
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
abowww siz asmisiniz isi :D yikama yaglama yapiyolarmi o dukkanda,hazir gitmisken eklemlere bi baktirsaydiniz :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
La adam üşümüyomu ki?......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst