- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
arkadas basar ya ben gecen gun 180le vıraj aldım..senın gıbılerı seleksıyona tabı tutmak gerek..
Arkadaşlar 3000 -3500 Ytl Kredi çektim Cbr 125r Almak Istiyorum Bildiğiniz Temiz Bi Makina Varmi Artik Rüyalarima Girmeye Başladi Bu Nasil Bir Motor Ya
GNUSHER önce nezaketin için saol uslubun bayagı iyi neyse ciddiyetimi nerden anladın onu da çözemedim 3000 ytl cektim yaşım 30 motor tecrübeme gelince 8 yıl önceki motor kazamdan beri ilk defa kullanacağım ilgin için saol kardeş.
karamanlı kardes msn ni ekledim ben istanbul g.o.paşadayım görüşmek isterim.
görkem şimdi senin cbr tek kişilik mi oldu.ayrıca kaca yaptırdın arka kuyrugu*
alman1302
Ohoo ben ibreyi ters döndürdüm sonra dayanamadı kırıldı ibre...
KaramanliYürek70
Kuzeninde 3.500'e 0km yok muydu? + kask + manto...