Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
haziranda kimse kalmıyor heralde benimde uzun bi yolculuk var.antalyadan konya oradan karaman üzeri mersin(erdemliye) toplam gidiş 650 km.
yeni mont aldım,uzun yola çıkmada arka lastiğimi değiştirmeyi düşünüyorum biraz eski sorun çıkartabilir.yol için bütçeyi ayırdıktan sonra haziranın ikinci haftası yola çıkarım.
kafama takılan hız yapamamak en az 100 110 km hızla gidebilmem lazım.bakalım cbr ler iyi bir teste çıkacak.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
100 110 cok rahat hızlar cbr ıcın farketmez kısaca..
rahat rahat gezersınız ben ıstte olsaydım sanırım bende marmok la emok un festıvallerıne gıderdım..
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
31
PATRIOT54

paran varsa siyah 2. el grenaj satan birisini tanıyorum ....

bu arda siyah yaparsan ruhsatı da değiştirmen gerekir...



benim kuyruk da aynı böyle oldu :)

param yok acıkcası en ucuz yoldan halletmeye bakıcam

kanuni racerın sinyalleri cbr ye uyarmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla suspect kıbrıs hariç benim planını yaptığım geziyi yapıyorsun...Tarihleri de uyuyor bana...Alırsam b i cbr birlikte çıkarız yola.okan da geliyor bak ne güzel olur.Tarihlerde uyuyor ona...Görkem marmok'u ben de düşünüyorum ama ekonomik durumlarım pek müsait olamayacak ona.mezuniyet töreni-öss eğlencesi-balo derken kötü olacak ekonomi.Ayrıca cbr'lanırsam suspect'e takılırım...Kısmet...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Şimdi şöyle;

marmok a gitmek istemememin sebebi, girişe para falan alıyorlarmış, ben kalkıp tee istanbuldan gelicem ve (zaten kişisel prensibimdir, fest.lere para vermem) fest. girişinde para vericem. Bana yalan olur, hem içeride de elektronik müzikten başka birşey yokmuş yani benım gibi rockçı adamı sarmas orası.
-----
Temmuz sonu, ağustos başı yaz aylarının en civcivli olduğu dönemlerde böyle yazlık mekanları dolanmak bana daha cazip geliyor, cunku herkesin güney sahillerinde olduğu dönemler.

Hız konusuna gelince zaten saatte 100km hızla gittiğimizi düşünsek 1 saatte 100km yol gideriz mantığı ile en düşük hız 100km olarak, yer yer cbr max. hızınıda denerim. Mesela Balıkesirdeki otoyol, 8 gidiş-8 geliş, 16 şeritli yolda. ;)

Onun dışında, çadır alıcam carrefourdan 30ytl bişi tutar sanırım, onu yanıma alırım zati tek kişilik olanlarına 2 kişi sığıyor ayrıca katlanıncada çok küçük olabiliyor ve şehir merkezlerinde de pansyonlarda falan kalırım, 10ytl falan gecelik.

Kıbrıs olayına gelince, nufüs kağıdı ile gidebiliyoruz diye biliyorum eğer pasaport isterlerse yalan olur tabi, ama nüfus kağıdı ile gidilinebiliniyorsa, hani tee oralara kadar gitmişken 1 saatlik vapur yolculuğu ile Kıbrısada gitmek isterim, görmek isterim yani oralarıda.

------------------

Ne kadar kalabalık olursak o kadar eğleneceğimizi düşünüyorum, ayrıca ne kadar kalabalık olursak birbirimizi o kadar kollayıp tehlikelerinde en aza ineceğini düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
4
ya arkadaşlar bende cbr 125 var 200 hibre var ama ben 190km görüom oo sizin motoru kullanmanıza bağlı bişi şimdi yamaha R6 alıom manyak makina yaşım 17 bu yaşta bayaa bii şanslıyımm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ya arkadaşlar bende cbr 125 var 200 hibre var ama ben 190km görüom oo sizin motoru kullanmanıza bağlı bişi şimdi yamaha R6 alıom manyak makina yaşım 17 bu yaşta bayaa bii şanslıyımm

doğru söylüyorsun burdaki yüzlerce insan kullanamıyo zaten.sen bayaa iyi kullanıyorsun 190 falan.maşallah diyelim nazar değmesin

bide r6 ya para verme boşuna hondaya git cbr125 ile 190 km yaptım de sana ödül olarak 600 rr verirler zaten
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haziranda kimse kalmıyor heralde benimde uzun bi yolculuk var.antalyadan konya oradan karaman üzeri mersin(erdemliye) toplam gidiş 650 km.
yeni mont aldım,uzun yola çıkmada arka lastiğimi değiştirmeyi düşünüyorum biraz eski sorun çıkartabilir.yol için bütçeyi ayırdıktan sonra haziranın ikinci haftası yola çıkarım.
kafama takılan hız yapamamak en az 100 110 km hızla gidebilmem lazım.bakalım cbr ler iyi bir teste çıkacak.

vay helal sana mersin - Erdemlide villamiz var hehe..
Kizkalesi felan gezecen hee...
Konya - Karaman yolundan gecis yaptinmi bi Cumra - gÜRBEZ-Petrola ugra..
hehe

Ha hollandada ilk defa bi Cbr 125 gördüm cok tatli ve kücük .. seside cok saglam..


Ha bu arada sorum var hepinize:
Ben Cbr 125 aldimi direkt motoru Fb Bayragi ile boyatmayi düsünüyorum bu bana kaca mal olur??? ve hemen bitermi ??
ciddiyim .. Fb Bayraga boyacam motoru...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ya arkadaşlar bende cbr 125 var 200 hibre var ama ben 190km görüom oo sizin motoru kullanmanıza bağlı bişi şimdi yamaha R6 alıom manyak makina yaşım 17 bu yaşta bayaa bii şanslıyımm

az yapmışsın ya bzim arkadaş 200 yaptı.üstelik iki kişi ve motorda titreme bile yoktu:p:p:p:queen::queen::queen::queen::pr::pr::pr::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Şimdi şöyle;

marmok a gitmek istemememin sebebi, girişe para falan alıyorlarmış, ben kalkıp tee istanbuldan gelicem ve (zaten kişisel prensibimdir, fest.lere para vermem) fest. girişinde para vericem. Bana yalan olur, hem içeride de elektronik müzikten başka birşey yokmuş yani benım gibi rockçı adamı sarmas orası.
-----
Temmuz sonu, ağustos başı yaz aylarının en civcivli olduğu dönemlerde böyle yazlık mekanları dolanmak bana daha cazip geliyor, cunku herkesin güney sahillerinde olduğu dönemler.

Hız konusuna gelince zaten saatte 100km hızla gittiğimizi düşünsek 1 saatte 100km yol gideriz mantığı ile en düşük hız 100km olarak, yer yer cbr max. hızınıda denerim. Mesela Balıkesirdeki otoyol, 8 gidiş-8 geliş, 16 şeritli yolda. ;)

Onun dışında, çadır alıcam carrefourdan 30ytl bişi tutar sanırım, onu yanıma alırım zati tek kişilik olanlarına 2 kişi sığıyor ayrıca katlanıncada çok küçük olabiliyor ve şehir merkezlerinde de pansyonlarda falan kalırım, 10ytl falan gecelik.

Kıbrıs olayına gelince, nufüs kağıdı ile gidebiliyoruz diye biliyorum eğer pasaport isterlerse yalan olur tabi, ama nüfus kağıdı ile gidilinebiliniyorsa, hani tee oralara kadar gitmişken 1 saatlik vapur yolculuğu ile Kıbrısada gitmek isterim, görmek isterim yani oralarıda.

------------------

Ne kadar kalabalık olursak o kadar eğleneceğimizi düşünüyorum, ayrıca ne kadar kalabalık olursak birbirimizi o kadar kollayıp tehlikelerinde en aza ineceğini düşünüyorum.

Suspect akşam msn'de konuşalımmı [email protected] Akşama online olursan şu işi bir konuşalım bende fabrikadan ona göre yıllık iznimi ayarlayayım. Görkem akşam biraz erken online olsana şu konuyu bi masaya yatıralım.
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
arkadaslar uzun zamandir takip ediorum cbr topigini. bende yok ama almayı dusnuyorum. olmadigi icinde sadece takip ediorum.
buarada bende uzun yol dusunuyorum planlar haritalar gezilcek yerler vs.. derken kıbrıs konusunu arastirdim.
nede olsa orasida bizim ee gitmek gormek lazim ama sartlar biraz insani daraltan cinsten. umarim yardimci olur bu yazi;

1. Araç sizin değil ise mutlaka noteden vekaletname
2. Pasaport ( Araçla gitmeyenler kimlik ile giriş yapabilmekteler)
3. Araç için yurt dışına çıkış kağıdı TRİPTİK (65 YTL)
4. Mersinden Feribot için Birkaç hafta önce rezervasyon yapılması gerekir,
Feribot ücreti Araç 110 YTL, şahıslar 60 YTL
5. KKTC-Gazi mağuasaya yaklaşık 13 saat yolculuktan sonra Kıbrısa girişde araç için KKTC sigortası istenmekte,
bunu hemen limanda yaptırabilirsiniz ( 6 Aylık sigorta 145 YTL )
6. 8 YTL vergi harcı
ve sonunda Kıbrısdasınız, Araçla gitmenizi şiddetle tavsiye ederim, çünkü kıbrısda toplu taşımacılık fazla yok belli saatlerde
Girne-Lefkoşa-Mağusa arasındsa ufak dolmuşlar var fakat gece 12'den sonra araç yok.
Şehir içinde Taksiler var (taksilerin hemen hepsi son derece lük mercedesler) Taksi ücretleri enkısa mesafe 4-5 YTL.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Carcharoth

Saat 20:00 dan sonra online olurum, şuan şirkette oldugumdan dolayı msn yasak. Akşam detaylı konuşurus. :wiinkk:

------------

teski

Araştırmaların için çok teşekkür ederim, çok işime yaradı.

Yani burdan şu sonuç çıkıyor, araç ile KKTC ye gideceksen pasaport lasım (pasaport = devlet dairesinde ömür çürütme + para) yani yalan olur.
Ee yayada gidilmes diye düşünüyorum cunku motorları nereye bırakacas + yaya nekadar alanı dolaşabilirizki? :(

KKTC yalan olur gibi, ben sadece kafa kağıdı ile motorunla vapura atlayıp KKTC de gezebiliyorsun diye düşünüyordum, demekki yanlışmış.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Suspect En güzeli burdan geze geze Antalya gibi gözüküyor. Ben bir arkadaş bulursam kesin gitmeyi düşünüyorum. 2 Kişi çok daha tatlı olur. 3 te olursa tadından yenmez.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Carcharoth sen tek motorda 2 kişidenmi bahsediyorsun? Bence zor olur çünkü ben arka koltuğu tamamen cantalarla doldurmayı planlıyorum.

Ben kafaya koydum kesin gidiyorum, geçtiğimiz herşehirde de cbr 125 ci veya mt ci ark.larla buluşabiliriz. Antalyadan sonra adana üzerinden ankaraya ordan da otobandan ist. düşünüyorum cunku adanaya hiç gitmedim bir giip görmek istiyorum, zaten çanakkale-mersin arası sahil şeridini izleme fikrinde sanırım hem fikiriz, cunku en civcivli yerler oralar.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Yok bende 1 motor 1 kişi düşünüyorum. Öbür türlü çekilmez. Bak Görkemde Haziran sonu düşünüyor. Benim içinde o zamanlar uygun. Haziran sonu gibi olursa Görkem, sen, ben çok güzel olur. Bende çadır düşünüyorum. Kamp yapa yapa gezeriz işte süpper olur. Yanlız ben max 3000 km gibi düşünüyorum. Senin planladığın rota tam olarak nasıl ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst