- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
biri başka bir yerde yorum yapmış.
aynen kopyalayıp, imzamı atıyorum.
aynen kopyalayıp, imzamı atıyorum.
H.Fahrettin ALBAYRAK tarafından 19 Mayıs 2007 20:51 tarihinde
Yazık!
Gazeteler daha çok satsın, tvler daha çok kazansın, reklamlar artsın, tv üyeliği artsın diye, tarafları birbirine sanki düşman gibi gösterilmesi sanki bundan gayri hayat yok gibi bir ortam oluşturulması ne kadar vahim... Bu olayların akabinde dünyanın en büyük derbilerinden biri deyip te övünmenin hiçbir geçerli tarafı yok.. Başkanlar mı medya mı federasyon mu kimse akli selim olarak bu potansiyel öfkeyi oluşturan etmenlerin köreltilmesi gerekir..