Antepten Selamlar

Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Herkese Merhaba

Bende Antepten aranıza katılıyorum.Dün Antep MT'nin 2 üyesiyle tanıştım Aydemir (Ali abi) ve Salcon (Gökhan abi). Sağ olsun Ali abi güzel bi motor keyfi yaşattı.

Yakında bende (motoru alınca) ybr 125 yada cbr 125 le gezilere katılmayı düşünüyorum.

Hepnizin yolu açık olsun.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
volvox selam ben de Antepliyim ama uzaklardayım...
antep mt den cycle27 ile de tanısmanı isterim...
kolay gelsin agam...
kazasız belasız sürüşler...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbuldanda sana selamlar........
aramıza hosgeldın
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
HoşgeLdin arkadaşım,en kısa zamanda motoruna kavuşursun umarım :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
aramıza hoşşgeldin :) antep e saygı :) motor halaa yasak mı :pr:

cakalaz valla şimdilik bazı yerlerde serbest bıraktılar (tabii 6aylık deneme süreci verdiler)


LLa toprak hele bi cycle27 ylede bı tanıs da hele bi selamımı söyle yav... olmıy ha beyle...:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hoş geldin sefa getırdın Ersan evet dün taniştık yanıma geldi memlunda oldum taniştıgımıza umarım faliyetlerimize katılırsın zaten dün başşladık sayılır artcim oldu ılk gunden hemen alırız sana da bir motor ersan sıkma canını..tekrar hoş geldın:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Herkese Merhaba

Bende Antepten aranıza katılıyorum.Dün Antep MT'nin 2 üyesiyle tanıştım Aydemir (Ali abi) ve Salcon (Gökhan abi). Sağ olsun Ali abi güzel bi motor keyfi yaşattı.

Yakında bende (motoru alınca) ybr 125 yada cbr 125 le gezilere katılmayı düşünüyorum.

Hepnizin yolu açık olsun.

Motosiklet.net e ve Gazinatep MT ye hoşgeldin Ersan. İşallah Çubucak sana güzel bi motor bulup gezilerimize katacağız. Bu arada Salcon Değil :):queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
cakalaz valla şimdilik bazı yerlerde serbest bıraktılar (tabii 6aylık deneme süreci verdiler)


LLa toprak hele bi cycle27 ylede bı tanıs da hele bi selamımı söyle yav... olmıy ha beyle...:rendeer:
selamını almış oldum kardeş aleykum selam.


volvox arkadaşım aramıza hoşgeldin merak etme benimde motorum yoktu.biraz sabrettim taksitlr 100 kh aldım. sonra biraz tecrübe kazandıktan sonra vitesli bir motorla takas ettik taksitle aldım. umarım gönlündeki motoruna hemen hayırlısı ile kavuşursun. zaten kısmetin zamanı gelmişse senin aklında bile yokken o seni bulur merak etme
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ersan Kardeş Aramıza hoşgeldin pazar günü ali abinin yanına gelecektim senin oraya geleceğinden haberim vardı malesef motorun anahtarlarını kaybettim :pr: :pr: gelemedimnapalım kısmet değilmiş diyelim pazar günü görüşemedik ama nasip diyelim en kısa zamanda görüşürüz hoşcakal volvox...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin hemşerim...Hala Antepte ve Özellikle Kiliste Polisler tam bir motorsiklet ve motor binicisi düşmanı....Ellerinden gelse hepimizi terörist diye tutuklar kafmıza sıkarlar...Vallahide billahide..
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Ersan Kardeş Aramıza hoşgeldin pazar günü ali abinin yanına gelecektim senin oraya geleceğinden haberim vardı malesef motorun anahtarlarını kaybettim :pr: :pr: gelemedimnapalım kısmet değilmiş diyelim pazar günü görüşemedik ama nasip diyelim en kısa zamanda görüşürüz hoşcakal volvox...

Merak ettim buldun mu anahtarı 2 anahtarıda aynı yerde tutuyormuşsun galiba neyse sağlık olsun umarım bulmuşsundur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst