[Konya - MT]

Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Ben vaz caydım, asfalttan gidelim. :) Otomobil bile 3 tekere kalkmış. Kesin toprakta ya hararet yapar ya düşerim. Mustafa ne kadar mesafe toprak belirtmemişsin, sence nasıl motosikletlerle gidebilir miyiz o yoldan?

Biz yine kilistra ya gidelim olmazsa hehe.

Fazıl abi yol yarı toprak yarı asfalt yani 15 - 20 KM toprak.Toprak kısm bazı yerleri asfalt kadar düzgün arabayla 80 le gittik ama tozlu ona bişey diyemem benim koyduğum en kötü bölümler. isterseniz şöyle yaparız giderken normal ladik tarafından gideriz ben size bi kıyaslama yaparım hangitaraf güzelse gelirkende oradan geliriz ama ben ladik tarafını bilmiyorum:pale:

Diğer yolu bilmiyoruz demişti mustafa. O yol diğer arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla 3 km filan toprakmış. Karar verin. Yarın gidicez. Ayrıca iyi dediğiniz yola racingleri sokamayız. Yazık olur yani. Diğer yol zaten anayoldan 15 km içerde. Nasıl daha çok toprak oluyor anlamadım. Bu 15 km nin %80 i asvaltmış.

Yılmaz ladik tarafını ben bilmiyorum efsane arkadaşım biliyo heralde
size şöyle söyleyim kestele gideceksek kesinlikle toprak yola girmemiz gerek kestel çevresinde asfalt yok :salut:

abilerim fotoları gördünüz kararı siz verin ana yoldan gitme taraftarıyım bensize kısa yoldan gidelim demem :cherry: fazıl abi kayar düşer kabahati benim olur:queen: :)cherry: fazıl abi motor sürmeyi yeni öğreniyor :cherry: )
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Fazıl abi yol yarı toprak yarı asfalt yani 15 - 20 KM toprak.Toprak kısm bazı yerleri asfalt kadar düzgün arabayla 80 le gittik ama tozlu ona bişey diyemem benim koyduğum en kötü bölümler. isterseniz şöyle yaparız giderken normal ladik tarafından gideriz ben size bi kıyaslama yaparım hangitaraf güzelse gelirkende oradan geliriz ama ben ladik tarafını bilmiyorum:pale:



Yılmaz ladik tarafını ben bilmiyorum efsane arkadaşım biliyo heralde
size şöyle söyleyim kestele gideceksek kesinlikle toprak yola girmemiz gerek kestel çevresinde asfalt yok :salut:

abilerim fotoları gördünüz kararı siz verin ana yoldan gitme taraftarıyım bensize kısa yoldan gidelim demem :cherry: fazıl abi kayar düşer kabahati benim olur:queen: :)cherry: fazıl abi motor sürmeyi yeni öğreniyor :cherry: )

olm fazıl abi eski crossculardan ne kayıp düşecek sendeee:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
Diğer yolu bilmiyoruz demişti mustafa. O yol diğer arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla 3 km filan toprakmış. Karar verin. Yarın gidicez. Ayrıca iyi dediğiniz yola racingleri sokamayız. Yazık olur yani. Diğer yol zaten anayoldan 15 km içerde. Nasıl daha çok toprak oluyor anlamadım. Bu 15 km nin %80 i asvaltmış.

Evet yılmazz arkadaşım ben öbür yoldan bayadır gitmedim İst. yolundan kestel tahmini 15-16 km. Sanırım yolu Şahören'e kadar :silent: asfaltlamışlar geriyede bi 4-5 km kalır. Bizim gittiğimiz yoldan racingler zor gider:pr: siz bildiğiniz yoldan gidin.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
racing motoru olanları bırakalım biz istediğimiz yoldan gidelim. Yaşasın naked motorlar ve endurolar:cherry:

Yarın realde toplanınca son kararı veririz. Ben her yola girerim. Yavaş giderim ama bi sorun olmaz.
Yarın 09.30 da görüşürüz realde.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
real 10 da açılıyor ama zaten hangi yoldu birisi gecikti derken 10 olur saat alışverişi yapar gideriz:queen: hava güzel olcak inş yarın az bulutlu-güneşli diyordu meteoroloji ama bazen desteksiz atıyolar.. hayırlısı :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
09.30 millet 10 da anca geliyor zaten:p Ben orada olurum 09.30 gibi. İşi olmayan gelsin sohbet ederiz. :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yaw saaat 9 muş ben evden çıkıyom tunahan şaşırttı beni :p nese biraz nete takiliimde 10a dooru çıkarım :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
abılerım valla supersınız yaaafff :mrgreen: ıns gusel gecer yolculuk ve pıknık hadı hayırlısı olsun :cat: bende sınavdan sonra hyosung rx 125 sm le aranıza katılcam ıns :cherry: kendınıze ıyı bakın gorusmek uzre bu arada resımlerı beklıyorum :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
abılerım valla supersınız yaaafff :mrgreen: ıns gusel gecer yolculuk ve pıknık hadı hayırlısı olsun :cat: bende sınavdan sonra hyosung rx 125 sm le aranıza katılcam ıns :cherry: kendınıze ıyı bakın gorusmek uzre bu arada resımlerı beklıyorum :queen:

Bekliyoruz emre seni de.:rendeer:

Güzel gezi yaptık yine:p yolda 12256656 kez mola verdik.:p

Gece yüklerim resimleri.

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/31204-konya-mt-kestel-gezisi.html

İşte kestel gezisi linki.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Resimler çok eksik ya, mesela benim CESET in hiç resmi yok :)

saygıyla anıyoruz:p
p51400793kp.jpg
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
harbiden ya neydin abi sen eskıden ne hallere düştün öyle .öncelerin cılgın endurocusu şimdinin ceset pilotu çok yazık oldu çokkkkkk:)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Demek raceleri bırakıp istediğiniz yere gideceksiniz. Ağlatmayın beni, görürsünüz siz dönüşüm muhteşem olacak.

Ahanda buraya cızıyom --> _______________________ cızık.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Pazar günü Tuğberk'in davetlisiyiz arkadaşlar. Sabah 09.00 da buluşalım. Yeri söyleyeceğim. Bizi takip edin :p
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
selam evet arkadaşlar bende konyadayım ama ankaralıyım cmt plakam gelicek gelirse bende motorumla katılmak isterim sizlere ama rodajda olduğum için sizi biraz yavaşlatırım kusuruma bakmazsınız dimi...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
selam evet arkadaşlar bende konyadayım ama ankaralıyım cmt plakam gelicek gelirse bende motorumla katılmak isterim sizlere ama rodajda olduğum için sizi biraz yavaşlatırım kusuruma bakmazsınız dimi...

Pazar kısa bir gezimiz olabilir. Yemeğe davetliyiz. Seni de bekleriz :) Yemekten sonra birşeyler yaparız. [email protected] mail adresim.


Birinci sayfada ilk mesajda gezi planı var. Bi bakıverin arkadaşlar :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
selam evet arkadaşlar bende konyadayım ama ankaralıyım cmt plakam gelicek gelirse bende motorumla katılmak isterim sizlere ama rodajda olduğum için sizi biraz yavaşlatırım kusuruma bakmazsınız dimi...

Motosikletini görmüştüm, adalhanın arka tarafında. Tanışırız. Sen rodajdayım diye korkma, aramızda benim gibi senden yavaşları da var :)
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
teşekkür ederim arkadaşlar motoru dediğim gibi burdan yeni aldım plaka kısmetse yarın gelicek gelirse motorla gelmesze plakam arabayla en azından sizleri tanımak için gelmek istiyorum
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
teşekkür ederim arkadaşlar motoru dediğim gibi burdan yeni aldım plaka kısmetse yarın gelicek gelirse motorla gelmesze plakam arabayla en azından sizleri tanımak için gelmek istiyorum

Arkadaşlar Tuğberk le de görüştüm 8.30 -9.00 arası , köprümün bitiminde, elit in karşı tarafında parka uygun bir yerde buluşalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst