abi dedim ama sanırım yanlış hitap şekli kullanmışım kusura bakmafotolar için teşekkürler:rendeer: :cat: ben o hyo fotosunu sahibinden.com da gördüm sanki :queen:




Buyurun benden olsun:cherry: :tbk_1980' Alıntı:Efem sizde tskkrler uçuşursa bizim yere batmamız lazım ki anlatabilelim paylaşımcılığınızın değerini..
Şimdi size bi matraxyon: aşağıda benim kızımın doğduğu gün hali
aynı şekilde de kırmızı ; peki cimbomlu olupta bunun sarısının fotosunu yanına koyabilecek biri vamı?
buyrun bakalım... SELAMLAR.....dostlar...
![]()
bathu Topiqe Niye Hatunlu Resim Koydunnn :queen: ::144::![]()
Eyvallah