@Gültekin Teşekkürler Endurocu Dostum
@kanlıcalı Teşekkür Ederim Abicim..
@bathu Teşekkür Dostum.. İşte bu Ya cok saol
@yeschim Cok Teşekkürler...
@msoysarac Teşekkür Ederim...
@dishy Teşeküürler Kız... Almıcam Falcon Falan vazgeçtim... Artan benzin Paralarıyla Kendime Bi Tane Daha Aynı motordan alacam :queen:
@aSi_ç0cuq Teşekkür Ederim... Kucakladım Hepinizi... :cherry:
@By Mükemmel Teşekkür Seninde 888. Msjın Hayırlı Ugurlu OLsun...
@kenan0014 Saol Kenancıgım Hep Beraber Nice Yıl Ve Gezilere :wiinkk:
@motoemin09 Hepimizin Basına :wiinkk:
@Pınarr Teşekkürler Hep Birlikde Tüm Mt Ailesiyle Beraber...
@redrose Teşekkürler Motor Adasım :rendeer: