[Konya - MT]

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Pazar günü olası trafik problemlerine karşı, haritadan biraz araştırdım 2 farklı yol daha gösteriyor. Bu yollardan daha önce geçmiş arkadaşlar ya da tanıdıkları olanlar varsa lütfen bilgilendirsinler.




1. yol sille tatköy üzerinden 2. yol Ardioli diye bir yeri gösteriyor, muhtemelen 500 evler civarından gidiliyor 3. sü direk istanbul yolu üzeri.
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
FAZIL abi sen merak etme ben yarın kestele okuldan arkadaşlarla gidecem 2 araba gidecegiz. kısa yoldan (500 evler) gidelim diyorlar daha önce giden arkadaşlarım var yarı asfalt yarı toprak diyor ben size detaylıca foto. aktarırım yarın. :cat:

bu yazdıklarım demek değilki pazar günü sizinle gelmeyeceğim :cherry: haftada iki sefer kestele gideceğim hiç aklıma gelmezdi ama sizlerle beraber olmaktan çok keyf alıyorum. :queen::rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
topraklı yolmuş müdür sen gelemen o yollara senin tekerin kaldıramaz sen reyzinkçi oldun gari
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Toprak yolu bilen varsa gideriz sorun değil. Ben asvalt yoldan yanayım. Çünkü en iyi yol bilinen yoldur. Toprak yol kötüyse 2-3 viteste daha çok yakıt yakar ve daha çok zaman harcanır.

Polisi bilemem tabi:p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Toprak mı, yok yav motorun granajları yolda bırakmaya hiç niyetim yok :) Enduro alıncaya kadar idare edin artıkın, özümden vazgeçmiş değilim. Serkancım, bamyam bülbülüm kanaryam, biliyosun bunu geçiş motoru olarak aldık evladiyelik değil.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
mustafa 500 evlerden gitsin gelsinde bi bakalım abi o tarafa yoksa istanbul yolunda kesin maliye yada trafik durdurur.toprak yol olupta nolacak yol değilmi?:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
EEeee ÖÖöööö ben gelebilirim kanımca kesin bişi demiyom ama %70 gelirim heralde galba:silent:
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Abilerim bugün KESTEL' e gittik. Arkadaşlarla beşyüzevler tarafından gitmeye kararvermiştik. Realde buluştuk realin yanındaki yoldan çıktık yola

img0020fq3.jpg
[/URL][/IMG]
yolun asfaltkısımları cok iyi durumda bol virajlı, inişli, cıkışlı seyahat halinda insan hiç sıkılmıyor.
img0031xp5.jpg
[/URL][/IMG]
img0039tg6.jpg
[/URL][/IMG]


yol üzerindeki bir köyde bakkalın duvarında bu yazı vardı.:mrgreen: siteye kesin bakın indirimli ürünler var:queen:

img0054cj5.jpg
[/URL][/IMG][/IMG]
Toprak yol başladı şimdilik vahim bi durum yok

img0062nb1.jpg
[/URL][/IMG]
biraz kötü:pale:

daha kötü:salut:
img0084zp1.jpg
[/URL][/IMG]


Burada yolların bi kabahati yok. piknik yaptığımız yere arabalarıda getirmek isteyince :cherry: bazen tekerleklerden üçünü kullandık.

Evet işte KESTEL. şimdiden cektiğimiz eziyete değdiğine kanatim geldi:cat:



Çok fazla kurbağa var işte bitanesi:bounce:

Tanıştırayım hondapilotu :wiinkk:




Şimdi soruyorum pazar günü gidiyomuyuz:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
paylaşım için teşekkürler mustafa :rendeer:
yaptığınız gezileri böyle seyretmek çok güzel :)
motosikletlerle gittiğinizin fotoğraflarını da eklersiniz artık :cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
paylaşım için teşekkürler mustafa :rendeer:
yaptığınız gezileri böyle seyretmek çok güzel :)
motosikletlerle gittiğinizin fotoğraflarını da eklersiniz artık :cat:

Pazar günü süper fotoğraflar gelecek zaten :) Bol motosikletli tabii ki:cat:

Mustafa önceden gitti bilgi topladı, umarım yolda bi sorun çıkmaz. Kestel yaylası olduğu için biraz da olsa topraktan gideriz.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Ben vaz caydım, asfalttan gidelim. :) Otomobil bile 3 tekere kalkmış. Kesin toprakta ya hararet yapar ya düşerim. Mustafa ne kadar mesafe toprak belirtmemişsin, sence nasıl motosikletlerle gidebilir miyiz o yoldan?

Biz yine kilistra ya gidelim olmazsa hehe.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
yok abi yaw yolda bişiyok:mrgreen: iyi görünüyo hatta:mrgreen: şaka bitarafa oradan gitsek diyom ben, mustafa'nın gittiği yoldan ne güzel ormandan filan gidiyoz,asfalttan gittiğimiz zaman gene girecez kesin toprağa nasıl olsa asfaltın kenarında piknik yapmıcaz heralde.:p
fazıl abi sende tam racing çi olmuşun walla:mrgreen: bizim crossun geçtiği heryerden şimdiye kadar mz de gitti bikere crosscuyuz nasılsa:)
odeğilde bugün hava kapalı yarın bi yağmur yağarsa:cyclopsan :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
Selamlar arkadaşlar mustafanın koyduğu resimleri gördünüz bende gittiğim için biliyorum :) . Yollar o kadarda kötü değil :cherry:
Realden-Kestel 35 km bunun yarısı asfaltlı yani Yükselen Kasabasına kadar:bounce: diğer tarafta normal motorlar için yavaş gidilecek bi yol :cat:
İstanbul yolundan giderseniz eğeeer yolu iki katlarsınız ve toprak yoldan daha çok gidersiniz :cyclopsan benden bu kadar karar sizin :thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Selamlar arkadaşlar mustafanın koyduğu resimleri gördünüz bende gittiğim için biliyorum :) . Yollar o kadarda kötü değil :cherry:
Realden-Kestel 35 km bunun yarısı asfaltlı yani Yükselen Kasabasına kadar:bounce: diğer tarafta normal motorlar için yavaş gidilecek bi yol :cat:
İstanbul yolundan giderseniz eğeeer yolu iki katlarsınız ve toprak yoldan daha çok gidersiniz :cyclopsan benden bu kadar karar sizin :thumleft:

Diğer yolu bilmiyoruz demişti mustafa. O yol diğer arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla 3 km filan toprakmış. Karar verin. Yarın gidicez. Ayrıca iyi dediğiniz yola racingleri sokamayız. Yazık olur yani. Diğer yol zaten anayoldan 15 km içerde. Nasıl daha çok toprak oluyor anlamadım. Bu 15 km nin %80 i asvaltmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst