- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
ben 10puçukta anca kalkarım ortaaaaam
Akşam sütünü iç erken yat, yanına da Tunahan ı al 6.30 da ayaktasın ortaam :queen:
ben 10puçukta anca kalkarım ortaaaaam

cumartesi mi? pazar mı bugün cuma'da:mrgreen:
pazar yazan da benim sanki anlamadın![]()














paylaşım için teşekkürler mustafa :rendeer:
yaptığınız gezileri böyle seyretmek çok güzel![]()
motosikletlerle gittiğinizin fotoğraflarını da eklersiniz artık :cat:
Selamlar arkadaşlar mustafanın koyduğu resimleri gördünüz bende gittiğim için biliyorum. Yollar o kadarda kötü değil :cherry:
Realden-Kestel 35 km bunun yarısı asfaltlı yani Yükselen Kasabasına kadar:bounce: diğer tarafta normal motorlar için yavaş gidilecek bi yol :cat:
İstanbul yolundan giderseniz eğeeer yolu iki katlarsınız ve toprak yoldan daha çok gidersiniz :cyclopsan benden bu kadar karar sizin :thumleft: