sercan kardeşim bi çeşme gezisi görünüyor ufukta...bu hafta biliyorsun cumhuriyet mitingi var, bir dahaki haftaya da cumartesiden çeşmeye sabah erkenden hareket ederek gidiyoruz,
ve bomba !!! saat 11:00 da başlayacak ve tüm gün devam edecek bi tekne turu(tavada veya mangalda balık

) akşamıda çeşme'de bar& restourantta eğlence planlıyoruz akşamı şimdiden konuştuğumuz(mecit'in konuştuğu)bi pansiyonda da konaklama + kahvaltı ve pazar günüde deniz
pansiyon 20 ytl gibi di akşam mecit telefonda öyle konuşmuştu .tekne turuda 20/25 ytl idi konuştukları
ancak kesin bi şey diyemiyorum tabii pek yakın zamanda kesinleşir olay topik açılır
bu arada çocuk yurdu ziyaretinin devamını kararlaştırdık 6/12 yaş arası için neler yapabiliriz onu düşünüyoruz şimdi
en kısa zamanda onuda yapacağız
ayrıca tuncer kardeşim sokemon(çağatay ) kardeşim ve wallace(murat) kardeşim bi ilkyardım konusu hakkında bilgilendirme toplantısı organize edecekler bizde gideceğiz tabii
ana konuşulan konular bunlardı arkadaşlar eklemek isteyen veya kafasında soru olan arkadaşlar yazabilir buraya ...