Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar bu c.tesi Bursa gezimizi yapalım mı?

Görkem c.tesiye kadar motor eline geçer mi?

Ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
@ görkem kardeş garanti kapsamı konusunda yazmış oldugun mesajı bulamıyorum.motoru aldım yazdıgın mesaja bidaha göz atmak istiyordum.cevabın yok
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sanırım görkemin motoru bu hafta hallolmaz c tesi mototalda granajları sökülmüş iskelet gibi duruyordu jillian:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
movistar
Tabiki tekrar yazarım... Soruyu unuttum ama yazayım...
Motorun kendin yapamayacağın her parçası garantiye girer... Mesela motor aksamı , karburatör , silindirler , km göstergesi vs...
Fakat kullanıcı hatası diye berbat birşey vardır ki bunlar garantiye girmez , mesela fren balataları , debriyaj balatası , grenajlar , lastikler vs...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
evet benimkilerde silinmiş.. uluslararasi bir reklam şirketinde calisiyorum cok hızlı reklam yapabilirim :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar bu c.tesi Bursa gezimizi yapalım mı?

Görkem c.tesiye kadar motor eline geçer mi?

Ne düşünüyorsunuz?

Bu hafta sonuna çıkmayabilir benim motorum ne yazıkki. :salut: Çıksa da en azından 1 hafta test etmek isterim motoru... Bundan sonraki hafta olur ama.

jllyoz3.jpg
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Evet fotodan da anlaşılacağı gibi yapılacak şeyler var daha... :)

Görkem servise gideceğin birgün banada haber verirsen sevinirim... :) Bende bakıma sokmak istiyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar ben cuma günü düştüm ayıptır söylemesi:) kıyafetm sayesinde bende bişey yok debriyaj levyesi kırıldı 16 ytl. bilginize.aman dikkat iyi giyinin düşmek kötü birşeymiş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bi Karamana felan gelseniz olmazmi ya
Istanbul - Ankara - Konya üzeri
saglam olur gelirseniz...
heeh...
:bounce:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
kardeş motorun proplemi kesinleşti ve yapıldı,manifold hortumu sertleşmiş randumanlıgını kaybetmiş. oda hava mı ne alıyormuş devir bazen o yüzden takılı kalıyormuş.
manifold hortumunun değişmesi garanti kapsamına girermi girmezmi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bu arada iciniz rahat olsun :)
konusun istediniz gibi da yönetim sizden kötü söz istemiyor bunu unutmayin :)

hertürlü seyi konusun ama küfürsüz olursa tamami arkadaslar
yönetim izin verdi nihayet demi canlarim :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yonetım zaten ızın vermıstı arkadasım..
sılınen mesajlarda kufur oldugu ıcın degıl..
neyse..
ben bu hafta yokum sonunda:)
uzun zamandır planladıgım tatılıme gıdıyorum persembe gunu..
4 5 gun yokum..

neyse motora gerı donersek jıllıan kotu gozukuo bole..gece üşür hain motor o halde:)
benım motorda bı garıplık var bılmıyorum bı yakıo 4 4.5 bı yakıo 3 3.5 lıtre aynı sartta aynı yolda kullanılmasına ragmen..
sanırım hava fıltresı vaktı geldı..
kıtapcıgım paramparca olmasaydı bakardım ama 12000deydı hava fıltresı sanırım..
elınde kıtapcıgı olanlar hava fıltresı degısım aralıgına bakabılırmı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kardeş motorun proplemi kesinleşti ve yapıldı,manifold hortumu sertleşmiş randumanlıgını kaybetmiş. oda hava mı ne alıyormuş devir bazen o yüzden takılı kalıyormuş.
manifold hortumunun değişmesi garanti kapsamına girermi girmezmi.

girer muhtemelen :cat: ...............
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ali arkadaşım ben gelicem, hele bir yaz gelsin, marmara,ege,güney,diyerbekir,ordan ankara istanbul yapacam kafamda plan var.

Ha bu arada görkem senın motor nası bozuldu yaw? alla alla kaza yapmış olsan daha cabuk cıkardı. Max. tamir süresi falan yasal prosedür inş. işliyordur orda. ;)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Max tamir süresi sanırım 1 ay... Daha 3 hafta oldu :p Boşver geç olsun güç olmasın
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
girer muhtemelen :cat: ...............

garanti kapsamına girmiyormuş,biriniz mantıklı bi sebeb söyleyebilirmi.?ben manifold hortumu düşmanı falan deyilim.manifold hortumumuda çok seviyorum.
neden para aldılar benden.parça ucreti işcilik üzreti +kdv'si
bunları neden bize soruyorsun diyebilirsiniz!ama servisedekilerede sordum.
birisi mantıklı bi açıklama yapsın kapatacam bu konuyu
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mantıklı bir açıklama istiyorsan ben senin için servise sorarım :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst