Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
18
motor çok güzel ama ah şu kafa grenajı birleşik olmasaymış keşke. o zaman hiç başka motora bakmaz gider hemen alırdım.yokmu bu grenajı çaresi. çıkarsak yada yerine sabit olmayan direksiyonla dönebilen bir grenaj taksak nasıl olur acaba. birde bu motorlarda titreşim varmı. ybr yi ararmıyız alsak.zira ybr de zerre kadar titreşim görmedim.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
evet arkadaşlar şu konuya ben bi açıklım getireyim bari ben şu ana kadar cbf 150 de ilk aldığım günden bu yana 120 km üstünde sürat i ne yaptıysam göremedim yani 121 demedi motor'um 2900 km de şu an da yalnız şöyle bir şey varki motor'daki tork çok süper yani en dik rampalarda bile 3.vitesde bile toparlayabiliyor ve çok çabuk hızlanabiliyor ben şu anda çok memnunum ama herkese tavsiyem motoru pek fazla zorlamaması bu motorun hakkı 100 km hız şu an benim gözümde pek nadir ara ara rampalarda 120 yi görüp bırakmak lazım ki pistonlar çok fazla aşınmasın ilerde sorun yaratabilir:rendeer:

Ben geçen gece iş dönüşü (her zamanki gibi yine 1.köprüden Kadıköye dönüşteki yokuştan aşağı) ilk kez 125km/s hızı gördüm, belki biraz daha devam etsem 130 görürdüm ama hemen bıraktım. Bu hızı görmemin baş sebebi motorun üstüne iyice yatmamdı. Yol boştu ve denemek istedim. Sadece 5 - 10 saniye kadar görüp hemen yavaşladım.
Şimdi hepimiz hız yapıp sonrada hız iyi bir şey değil deyip duruyoruz gibi olacak ama dediğim gibi ben bugüne kadar sadece iki kez 120 ve bir kez de bu bahsettiğim gece 125km hızı gördüm, tümünde de yol boştu ve çok kısa (saniyelik) denemelerdi.
Trafikte 90 - 100 üstüne hiç çıkmadım, hatta 80 üstüne nadiren çıktığım oluyor. Gerçekten bu alet hız için değil. zaman zaman motor açılsın diye çok anlık denemeler illa ki yapılacaktır ama bunu alışkanlık haline getirmemek lazım. 100km üstünde kontrol etmek güçleşmeye başlıyor ve motorun üstüne de yatınca iyiden iyiye azalıyor yetileriniz.
egelim'e katılıyorum çok fazla zorlamak motora da zarar verecektir.

Bu arada motorumun 3200km'de olduğunu söyleyeyim, rodajdaki arkadaşlar gaza gelmesinler yazdıklarımdan sakın haa!!!:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
130 gorur neden gormesın kı 150 cc motor en azından gormesı lazım:p
Sen yaşıyo musun hala? Gölge etme başka ihsan istemeyiz diyoruz, hala deli cevat gibi geziniyorsun ortada. Kapı sağ ilerde, yandan yandan hadi naş.

kanka biraz geç görmüş olsamda cevap vereyim seni çok ciddi bi şekilde kınıyorum burdan ve bütün seven insanların kınamasını istiyorum , olm ne kadar tehlikeli motor kullanıyon öyle makaslar zig zaglar falan filan , bana neyi ispat etmeye çalışıyon keko aşağı doğru 45 derece açıda ybr de 130 görür ama motorunda ebesini ağlatmış olursun , asıl konu bu değil 120-125 deyken falan mercedesin biri soldan önüde düşük hızda bi makas attı son arda kurtardın ben senin gibi malakmıyım senin arkandan son sürat gazlıcam , seni geçsem neyi ispat etmiş olcam sanki dikkat ettiysen yol boyu hep arkandaydım bu motor kağıt üstünde bile herzaman seni geçer ama bunu yapsam neyi ispatlamış olucam , benim böyle boş şeylerle işim olmaz olm
ben sakin giderim , arkandan bakarken çok iyi gördüm mercedesten kıl payı kurtardın çarpsaydın şu anda hastanede başındaydık şimdiye tövde tövbe......:pale:
Birader motor bu hızı görür mü görür. Bahsettiğimiz bu. 125 gözümüzle gördük diyoruz, hala görmez diyorsun, kendin görmediysen bize ne. Sağlıklı olduğundan, düz yolda yapıldığından, şundan bundan bahsetmiyoruz, bu konularda haklısın, ona da laf etmiyoruz. Motor extrem koşullarda bu hızlara çıkabilir. Yoksa düz yol, kaliteli asfalt, boş trafikte hakkı 110 civarıdır, hiç de zorlanmadan bu hıza çıkmaktadır. Bu kadar basit. Daha neyi tartışıyorsun anlamadım gitti.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Sen yaşıyo musun hala? Gölge etme başka ihsan istemeyiz diyoruz, hala deli cevat gibi geziniyorsun ortada. Kapı sağ ilerde, yandan yandan hadi naş.


Birader motor bu hızı görür mü görür. Bahsettiğimiz bu. 125 gözümüzle gördük diyoruz, hala görmez diyorsun, kendin görmediysen bize ne. Sağlıklı olduğundan, düz yolda yapıldığından, şundan bundan bahsetmiyoruz, bu konularda haklısın, ona da laf etmiyoruz. Motor extrem koşullarda bu hızlara çıkabilir. Yoksa düz yol, kaliteli asfalt, boş trafikte hakkı 110 civarıdır, hiç de zorlanmadan bu hıza çıkmaktadır. Bu kadar basit. Daha neyi tartışıyorsun anlamadım gitti.

+1000000000000000000000000000000000
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Birader motor bu hızı görür mü görür. Bahsettiğimiz bu. 125 gözümüzle gördük diyoruz, hala görmez diyorsun, kendin görmediysen bize ne. Sağlıklı olduğundan, düz yolda yapıldığından, şundan bundan bahsetmiyoruz, bu konularda haklısın, ona da laf etmiyoruz. Motor extrem koşullarda bu hızlara çıkabilir. Yoksa düz yol, kaliteli asfalt, boş trafikte hakkı 110 civarıdır, hiç de zorlanmadan bu hıza çıkmaktadır. Bu kadar basit. Daha neyi tartışıyorsun anlamadım gitti.

arkadaşım kendim CBF150 kullanmadım hiç 2004 ybr'den bahsettim oda aynı beygir gücüne sahipti bunla ve japon üretimdi , çin değil siz isterseniz 150 ye çıkın arkadaşlar artık ilgilenmiyorum , sonrada motora bi ton servis parası açın sizin sorununuz banane sanki , söyledik ama anlamıyosunuz.....
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşım kendim CBF150 kullanmadım hiç 2004 ybr'den bahsettim oda aynı beygir gücüne sahipti bunla ve japon üretimdi , çin değil siz isterseniz 150 ye çıkın arkadaşlar artık ilgilenmiyorum , sonrada motora bi ton servis parası açın sizin sorununuz banane sanki , söyledik ama anlamıyosunuz.....

birilerinin birşey anlamadığı kesin...
keşke kullandığın bir motor hakkında bu kadar kesin konuşsan(ybr japon yapımı mı dedin sen acaba, yanlış okumuyorum değil mi? )
neyse yinede sağol biloo...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
slm arkadaşlar uzun uzun düşündükten sonra (ikinci el 1750 km. 3500 ytl ye cbr 125 mi , sıfır km. cbf 150 mi die) sonunda kararımı verdim parçaların ucuz olması ve daha konforlu olduğunu düşündüğüm cbf 150 almaya karar verdim sınavlarımı etkilememesi için mayısın son haftası aranıza katılıyorum inşallah :flower:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
slm arkadaşlar uzun uzun düşündükten sonra (ikinci el 1750 km. 3500 ytl ye cbr 125 mi , sıfır km. cbf 150 mi die) sonunda kararımı verdim parçaların ucuz olması ve daha konforlu olduğunu düşündüğüm cbf 150 almaya karar verdim sınavlarımı etkilememesi için mayısın son haftası aranıza katılıyorum inşallah :flower:

çok iyi ve pişman olmayacağın bir seçim yapmışsın arkadaşım
hayırlı günlerde kullan, kazasız belasız :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
çok iyi ve pişman olmayacağın bir seçim yapmışsın arkadaşım
hayırlı günlerde kullan, kazasız belasız :cat:

saol luxor kardeşim eywallah her iki modelinde topiclerini baştan sona okudum motor almayı düşünen arkadaşlar benim size tavsiyem motorları fotolarından deilde gidip bi bayiiye bakmalarını birebir görmelerini öneririm
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkadaşlar geçenlerde aldığım cbf150nin deposunu doldurdum 114km yol yaptım tekrar benzin aldım 10ytl aldı daha yeni olduğu için yavaş gidiyorum nasıl sizce
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
slm arkadaşlar uzun uzun düşündükten sonra (ikinci el 1750 km. 3500 ytl ye cbr 125 mi , sıfır km. cbf 150 mi die) sonunda kararımı verdim parçaların ucuz olması ve daha konforlu olduğunu düşündüğüm cbf 150 almaya karar verdim sınavlarımı etkilememesi için mayısın son haftası aranıza katılıyorum inşallah :flower:
Hoşgeldin ve de hayırlı olsun. Doğru seçimi yapmışın. Zaten bi iki uzun yola çıkıp rahatlığını gördükten ve döndüğünde göreceğin dolu depodan anlayacaksın doğru seçimi yaptığını... :wiinkk:

selam arkadaşlar geçenlerde aldığım cbf150nin deposunu doldurdum 114km yol yaptım tekrar benzin aldım 10ytl aldı daha yeni olduğu için yavaş gidiyorum nasıl sizce
Azalır zamanla. Zamanı gelince yağını değiştirmeyi unutma yeter. :wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
arkadaşlar bu topick bu şekilde çekişmelerle gitmez bence biraz daha düşünceli davranırsanız ve sağduyulu sevinirim kimin kaç km hızda gittiğinin bir önemi yok hepsi aynı bu motorların pilotaj hatalarından dolayı dır aranızdaki fark hepsi bu neyi paylaşamıyorsunuz anlamış değilim.

bence burda birbirimize ne kadar daha faydalı oluruz bunu konuşalım mesela

1) elcik koruma takılıyormu

2) sisfar takan varmı aküyü etkiliyormu

3) üzerinde bulunan ön canım alt yapısı aynı şekilde sadece 10-15 cm daha yüksek yaptıran varmı araştıran varmı.

4) hondada en iyi servis kim bizle en iyi kim ilgilenir

bence bunları konuşalım
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
arkadaşlar bu topick bu şekilde çekişmelerle gitmez bence biraz daha düşünceli davranırsanız ve sağduyulu sevinirim kimin kaç km hızda gittiğinin bir önemi yok hepsi aynı bu motorların pilotaj hatalarından dolayı dır aranızdaki fark hepsi bu neyi paylaşamıyorsunuz anlamış değilim.


:cat: :cat: :cat: kardeş çok haklısın
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaşlar bu topick bu şekilde çekişmelerle gitmez bence biraz daha düşünceli davranırsanız ve sağduyulu sevinirim kimin kaç km hızda gittiğinin bir önemi yok hepsi aynı bu motorların pilotaj hatalarından dolayı dır aranızdaki fark hepsi bu neyi paylaşamıyorsunuz anlamış değilim.

bence burda birbirimize ne kadar daha faydalı oluruz bunu konuşalım mesela

1) elcik koruma takılıyormu

2) sisfar takan varmı aküyü etkiliyormu

3) üzerinde bulunan ön canım alt yapısı aynı şekilde sadece 10-15 cm daha yüksek yaptıran varmı araştıran varmı.

4) hondada en iyi servis kim bizle en iyi kim ilgilenir

bence bunları konuşalım

Haklısın aslında.:cat:
1) Elcik korumadan kastın crosslardaki gibi bişey sanırım, bu motorda henüz takan duymadım. Ama bizim Metehan kuryelerin kullandıklarından takıyordu.:)
2)Sis farı takan var mı beyler??? Aküyü illa ki etkiler. Gerçi bu motorun farları aküye direkt bağlı değil bildiğim kadar. O yüzden gaz verdikçe daha çok ışıyor.
3)Bu daha yüksek ön cam mevzuu forumda daha önce de konuşuldu hatta tasarımlar yapıldı, ama zaten aşırı sürat yapılmadığı (daha doğrusu yapılmaması gerektiği) için bu aletle, gerek olmadığını düşünüyorum.
4)Kendi adıma, Mototal ve D&B servislerini kullandım. Her ikisi de iyi ama Mototal Honda'nın en büyük bayii ve yoğun oluyor, sanki D&B biraz daha ilgili gibime geliyor. Ama Mototal'de de düzgün iş yapıldığını düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Haklısın aslında.:cat:
1) Elcik korumadan kastın crosslardaki gibi bişey sanırım, bu motorda henüz takan duymadım. Ama bizim Metehan kuryelerin kullandıklarından takıyordu.:)
2)Sis farı takan var mı beyler??? Aküyü illa ki etkiler. Gerçi bu motorun farları aküye direkt bağlı değil bildiğim kadar. O yüzden gaz verdikçe daha çok ışıyor.
3)Bu daha yüksek ön cam mevzuu forumda daha önce de konuşuldu hatta tasarımlar yapıldı, ama zaten aşırı sürat yapılmadığı (daha doğrusu yapılmaması gerektiği) için bu aletle, gerek olmadığını düşünüyorum.
4)Kendi adıma, Mototal ve D&B servislerini kullandım. Her ikisi de iyi ama Mototal Honda'nın en büyük bayii ve yoğun oluyor, sanki D&B biraz daha ilgili gibime geliyor. Ama Mototal'de de düzgün iş yapıldığını düşünüyorum.

söylediklerine ek olarak sanırım serüvenci80, yani murat sis farı taktı.gayet iyi performans aldığını söylemişti hatırladığım kadarı ile
ön cam olayında ise güzel dizaynlı bir parça daha büyük bir cam iş görebilir diye düşünüyorum ama nerden temin edilir bilmiyorum.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Haklısın aslında.:cat:
1) Elcik korumadan kastın crosslardaki gibi bişey sanırım, bu motorda henüz takan duymadım. Ama bizim Metehan kuryelerin kullandıklarından takıyordu.:)

yahu sorma ya bu adama ne dediysem anlatamadım....kurye kılıklı herif...oda yetmezmiş gibi kuryelerin kullandığı diz rüzgar kesme aparatından takıyo sanki önde battaniye atmış gibi....motorda çok ciddi estetiği bozuyo ama ne desen sanane olm diyip çıkıyo....minik panda kurye ne olucak...:mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
arka kampanadan cik cik ses geliyo tekerleğin her dönüşünde!! 1650 km deyim hemen servise mi götüreyim yoksa 2000 i bekleyimmi? önemli birşeymidir sizce?? Topiği meşgul etdiysem özürr :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar bu topick bu şekilde çekişmelerle gitmez bence biraz daha düşünceli davranırsanız ve sağduyulu sevinirim kimin kaç km hızda gittiğinin bir önemi yok hepsi aynı bu motorların pilotaj hatalarından dolayı dır aranızdaki fark hepsi bu neyi paylaşamıyorsunuz anlamış değilim.

bence burda birbirimize ne kadar daha faydalı oluruz bunu konuşalım mesela

1) elcik koruma takılıyormu

2) sisfar takan varmı aküyü etkiliyormu

3) üzerinde bulunan ön canım alt yapısı aynı şekilde sadece 10-15 cm daha yüksek yaptıran varmı araştıran varmı.

4) hondada en iyi servis kim bizle en iyi kim ilgilenir

bence bunları konuşalım

1 ve 3.soruları metehan hocaya sorucaksın :) 2.soru seruverci (murat)taktırmışdı o bilgi verebilir.en iyi servis konusunu bilemiyorum.:)şahsi fikrim elcik korumaya çok önemli bir aksesuar değil takılabilir. Sis farı murat taktırdı güzel olduğundan bahsediyordu.Gece fark edilmesi kolaylaşmış.Ön cam içinde metehan hoca soruşturuyordu sirkecide falan:silent: son durum ne oldu bilmiyorum ama 30-40 milyon gibi rakamlar telafuz ediliyordu.:wiinkk: Ayrıca taktıran cbf 150 gördüm ben bizim buralarda.Hani tipini bozmamış değil, ihtiyaç meselesi tabi:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
öncelikle merhabalar cbf 150 ahalisi:) cbf 150 lerin 2. elleri sahibinden den baktığım kadarıyla 3-3.5 arasında gidiyor haziran ayı gibi benim arkadaşa cbf 150 alıcaz işallah ,bu haftasonu geziye çıktım 100 -110 alet harika yol alıyor çok hoşuma gitti ve kararımız kesin:) haziranda motoru satmayı düşünen varsa haberleşelim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst