Belgrad'da Piknik Keyfi

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
bugün bikaç arkadaşımla beraber belgrad ormanına piknik yapmaya gittik.


çayımızı evde demleyip termosla yanımıza aldık. marketten ekmek peynir domates salam alıp çantalara doldurup belgrad'ın yolunu tuttuk.. (mangalı taşıyamadık, bi daha ki sefere artık) :)
anlaşılan havanın güzel olmasıyla herkes kendini dışarı atmıştı. boğucu sıcağın altında inanılmaz bir trafikten sonra nihayet belgrad'a ulaştık.

piknik alanı o kadar kalabalıktı ki, girdiğimiz çamlıkta epey bi turladıktan sonra ancak uygun bir yer bulabildik. Sandwichler hazırlandı, çaylar konuldu.. Güzel muhabbet eşliğinde karnımızı doyurduk.

Bu güzel pazar gününü sizlerle paylaşmak istedim, işte bikaç fotoğraf..

dsc03101zz8.jpg


dsc03103li7.jpg


dsc03109yd0.jpg


dsc03131mu2.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay vay vay benim evimin etrafında motosiklet netten arkadaşlarım dolaşıyormuşta haberim yokmuş...........
belgrad güzeldir buraya bide toplu organizasyon yapalım bence.....
resimler güzel........tebrikler........
buralarda bitane siyah zat var oda bende geldiğinizde görürseniz durdurun mutlaka tanışalım
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
dün baya hava çok güzeldi herkes gibi sizde değerlendirmiş siniz yollar çok kalabalıktı motosikletin faydalarını görmüşsünüzdür paylaşımınız için saolun
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
Ankara'da da millet o kadar bunalmış ki nerdeyse eve giresi yok vatandaşın. bizde cumartesi zor attık dışarı kendimizi. artıkın piknik sezonunu açmış olduk. 2007 yılı piknik sezonu hayırlı uğurlu olsun milletime.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylasım için tesekkürler
belgrada gidip sabah yürüyüsüde yapmak lazım
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Motora alıştınmı bari pg13?

Yakışmamış da değil yani ha, yakıyor valla. :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
vay manzara güzelmiş karadenizin dagları gibi güzel vakit gecirdiginzde belli bence siteyle hep beraber bi organizasyonda yapılsın güzel olur
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Motora alıştınmı bari pg13?

Yakışmamış da değil yani ha, yakıyor valla. :)

alıştım walla, öyle bi alıştımki bütünleştik resmen
nerdeyse beraber uyucaz geceleri :)


vay manzara güzelmiş karadenizin dagları gibi güzel vakit gecirdiginzde belli bence siteyle hep beraber bi organizasyonda yapılsın güzel olur


evet gerçekten çok güzel yerler, organizasyon yapılmalı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst