- Katılım
- 19 Eyl 2005
- Mesajlar
- 488
Flaşör sorunu çeken arkadaşlar 2005-2006 ortalarına kadar olan modellerde Flaşör saniyeli olarak yanıp kendiliğinden sönüyor 2006 ortasından sonraki modellerdede düğmeye basılıp sinyal verildikten sonra tekrar düğmeye basarak kapatılıyor bildiğim kadarıyla. Eğer Aradığınız Flaşör manuel tip ise (2006 ortası ve sonraki model) bunlar mevcut aramanıza gerek yok. İhtiyacı olan arkadaş varsa bana ulaşsın ben yardımcı olurum. 
Kardeşim beni yaz pazar günü ordayım. :queen:
borty kardeşimizin Acıbadem'de küçük ve sevimli bir Cafe'si var.Sanırım orada bizi karşılayacak.:queen:
Superlight sever arkadaşlar,ilk bu motoru alanlardan biri olarak motorum pekte bir süslüdür.
eskiden aramızda olan bir çok arkadaş, motorunu değiştirdi ama hala arayıp soranımız çok hamdolsun.
Toplanmayı düşünürseniz,motorlarımıza neler yapabileceğimizi,yüzyüze tanışabilmeyi çok isterim ve bunu için ev sahipliği yapmaya hazırım.
Varmısınız, bu pazar mesela
Kardeşim beni yaz pazar günü ordayım. :queen:
borty pazar gunu nerede misafir edecen
borty kardeşimizin Acıbadem'de küçük ve sevimli bir Cafe'si var.Sanırım orada bizi karşılayacak.:queen:
Son düzenleme:

