6 Mayıs Pazar Tekirdağ gezisi düşünüyoruz!

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
abi ben ist gurubunu maksinin karşısında beklerim. seninlede telefonlaşırız onunlar gelirsen gerek kalmaz,ama gelmezsen ararı ben seni,çağrı atman yeterli seni alır gideriz arkadaş bende geleyim diyor eğer gelmezse senin motoru bırakır benimkiyle gideriz.konuşuruz yine
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
faruk güzel bi gezi olacağı kesin kardeşim, yerler mükemmel !
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok maxinin karsısında görüşürüz
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kapıdağ festivaline gitmeyi düşünürseniz bandırama'da görüşebiliriz...size şimdiden iyi eğlenceler arkadaşlar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
az önce pazar günü gezeceğimiz yerleri keşiften gelmiştim.bir kaç foto çektim ama telefonla.inanın insanın başı dönüyor baktıkça zaten bir kere gelin her hafta sonu geliceksiniz :p
yolun çok az bir bölümü toprak,eğer istenirse motorlar asfaltta bırakılır ve yaya olarak gezilebilir.
şans bu ya pazar günü de ıdrellez şenlikleri varmış,ve yamaç paraşütü gösterisi yapılacakmış yani biraz kalabalık olacak.


http://img91.imageshack.us/img91/9715/image328si0.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/4285/image264me9.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/3922/image265ne4.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/6170/image269qe0.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/6190/image270co6.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/7287/image275xw7.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/5678/image283bg7.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/7336/image284md1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/3967/image297aa7.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5204/image310nf5.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5338/image314hu8.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5514/image318ps4.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/2583/image328bg3.jpg


hepsisin kopyalayamıycam çok zor geldi,neyse gelince sizde göreceksiniz zaten.:cherry:


dostum sağol alakan için hava güzel görünüyor...az bulutlu diyor...Tekirdağda da az bulutlu diyor...dostum kalabalıktan şenliklerden bahsetmişsin...bu demek oluyorki o toprak yollarda insanlar ve normal dışı full arabalar olacak...bizim için tehlikeli olmaz dimi...çamursa ben girme taraftarı değilim...işin aslı ben toprağa pek girmem...:pale: :)


http://havadurumu.mynet.com/sehir.asp?sehir=ISTANBUL

abi ben ist gurubunu maksinin karşısında beklerim. seninlede telefonlaşırız onunlar gelirsen gerek kalmaz,ama gelmezsen ararı ben seni,çağrı atman yeterli seni alır gideriz arkadaş bende geleyim diyor eğer gelmezse senin motoru bırakır benimkiyle gideriz.konuşuruz yine

12 gibi orda oluruz...selamlar hocam...

son adlığım bir habere göre köfteleri GINGER nickli Oğuzhan kardeşim ısmarlayacakmış...tükkan sizin diyor...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dostum sağol alakan için hava güzel görünüyor...az bulutlu diyor...Tekirdağda da az bulutlu diyor...dostum kalabalıktan şenliklerden bahsetmişsin...bu demek oluyorki o toprak yollarda insanlar ve normal dışı full arabalar olacak...bizim için tehlikeli olmaz dimi...çamursa ben girme taraftarı değilim...işin aslı ben toprağa pek girmem...:pale: :)


http://havadurumu.mynet.com/sehir.asp?sehir=ISTANBUL



12 gibi orda oluruz...selamlar hocam...

son adlığım bir habere göre köfteleri GINGER nickli Oğuzhan kardeşim ısmarlayacakmış...tükkan sizin diyor...:)

Ahanda köfteler beleşe geldi.....:queen: :queen: Kesin gidersin şimdi....:queen: :queen: Dikkat edin 2 ekmekten aşağı yemez....Bazan 1 haftalık yiyeceğini depoladığı da olur....:queen: :queen: Allahtan kıştan çıktık....:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
GINGER çıldırmıştır şimdi...heheh...seviyom ben o şaşkını yav...geri getircem siteye...zopayla hemde...:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Katılımcı Listesi[/U]

1.mete_handro / Honda cbf150
2.Cloud / Honda cbf150
3.seruvenci80 / Honda cbf150
4.cengizim / Honda Shadow750
5.Birol (Cihanın emmioğlusu..)
6.Ruby + 1 / Honda cbf150
7.Ginger + 1 / Honda cbf150
8.Bayram / Hyosung gt250r
9.Gültekin / Zonghsen 200

yav burda basbas bagırıyorum:queen: :queen: :queen: beni yazmışsınız sonra silmişsiniz hemde benim amcaoglu duruyo ben yokum hooopp beni yazın kardeş ben sabahın erken saatlarinde kalkar bir istanbul turu atar 10,30 gibi bp ye gelirim,inşallah yagmur yagmaz valla yagsada ben tam kıyafetim yagmurlukta var.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
dostum sağol alakan için hava güzel görünüyor...az bulutlu diyor...Tekirdağda da az bulutlu diyor...dostum kalabalıktan şenliklerden bahsetmişsin...bu demek oluyorki o toprak yollarda insanlar ve normal dışı full arabalar olacak...bizim için tehlikeli olmaz dimi...çamursa ben girme taraftarı değilim...işin aslı ben toprağa pek girmem...:pale: :)

o kadar kötü değil pişman olmıycaksınız merak etmeyin.hatta bundan sonra ne zaman tekirdağ ya gelirseniz oraya gideceksiniz
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
körfez pisti kaç km yok mu pazar yarışa gelen forumda hiç başlık göremedim ??

tekirdağ kaç km :)
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
uzakmış... köfteler gidiş-dönüşle tuzluya geliyor (toplam 140 km mi ben sadece tek yön olarak anladım ama?)...

tşk dişi şimdi bakıcam o konuya :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
CİHAN;658613' Alıntı:
yav burda basbas bagırıyorum:queen: :queen: :queen: beni yazmışsınız sonra silmişsiniz hemde benim amcaoglu duruyo ben yokum hooopp beni yazın kardeş ben sabahın erken saatlarinde kalkar bir istanbul turu atar 10,30 gibi bp ye gelirim,inşallah yagmur yagmaz valla yagsada ben tam kıyafetim yagmurlukta var.


Cihan ismin yazıldı.Tamamdır
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nerde olduğuna bağlı ist den 140 falan

tamam hocam sen tamam diyorsan itiraz yok...peki Tekirdağ merkezde bu yeni açılan bir GYM merkezi var...hani en büyük olan...vali emniyet müdürü falan açmış...oranın sahibi recep abi eski modlarımızdandır...onada ayaküstü bi yarım saat uğramak isterim dostum...sarı shadow 600 ü var...mutlak tanırsın...


tabi arkadaşlar he derse...:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mete abi sen beni engelledin mi? Neden uzunca zamandır karşılaşmıyoruz msn de..:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
körfez pisti kaç km yok mu pazar yarışa gelen forumda hiç başlık göremedim ??

tekirdağ kaç km :)

İSTANBUL
ile
İZMİT
arasındaki mesafe
111 Km

<=Geri



yani İzmitde ondan aşağı değil...hem Kemerburgazdan gidersek İzmitle kafa kafaya olacak...tahminen 300 km yi geçmez...uçmak deresini bilirmisin...oraya gideceğiz...merkezle tek işimiz mama yemek olacak...:p geçen motoru çıkaramadın galiba evden...öyle hatırlıyorum...tam senlik gezi...dostlar eşlerini kız arkadaşlarını getirmeyi düşünüyor...cloud yenge gelcekmi dostum...gınger kız arkadaşıyla gelecek...

Mete abi sen beni engelledin mi? Neden uzunca zamandır karşılaşmıyoruz msn de..:silent:

yok apla ayıpsın...sadece korsan msn hatları açtım...acil durumlarda yazışıyom...o eski hattı bi açsam varya eyvah eyvah yanii...valla aklına bişey gelmesin...o nası söz prenses...seni engelleyen eller kırılsın...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
tamam hocam sen tamam diyorsan itiraz yok...peki Tekirdağ merkezde bu yeni açılan bir GYM merkezi var...hani en büyük olan...vali emniyet müdürü falan açmış...oranın sahibi recep abi eski modlarımızdandır...onada ayaküstü bi yarım saat uğramak isterim dostum...sarı shadow 600 ü var...mutlak tanırsın...


tabi arkadaşlar he derse...:p

benim eve 50 metre var yok ama pazar günü çalışırmı bilmem.o zaman çarşı içinden gider ona da uğrarız hem bizde de ihtiyaç molası verirsiniz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst