imza gerekli VİCDAN SAHİBİ HERKEZE DAWET

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben öymen ve sana diğer imza sahiplerine çok teşekkür ederim.Siyah limo senden başka biri daha rica etti banada söledi.Ben hala garipsiyorum ama bi yandanda garipsememek gerek sabah programlarının bu yüzden bu kadar kitlesi var demekki.Şimdi buraya Paris hiltonun hiç görülmemiş sexy pozları die başlık açsak ana sayfaya oturur hemen hiç şüphem yok

teşekkür edilecek hiç bişi yok bence herkesın gorevı cunku bunu yapmak............
Benım arkadasım sokakta buldugu bı kanişi dısarda yaşayamaz diye benden izinsiz garajıma koyarken bu adamlar cayır cayır olduruyorrrr......(bu arada kanışın fotolarını bu aksam atıcam)
bızım sana tesekkur etmemız gerekır bu konuyu buraya tasıdıgın için ancak dedıgım gıbı ben artık bu ankete ınanmıyor ve guvenmıyorum...........
onun için bıraktım sız devam edıkorsunuz anladıgım kdarıyla hepinize kolay gelsin umarım ben yanılıyorumdur da sız bişeyler degıstırebılırsınız
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
teşekkür edilecek hiç bişi yok bence herkesın gorevı cunku bunu yapmak............
Benım arkadasım sokakta buldugu bı kanişi dısarda yaşayamaz diye benden izinsiz garajıma koyarken bu adamlar cayır cayır olduruyorrrr......(bu arada kanışın fotolarını bu aksam atıcam)
bızım sana tesekkur etmemız gerekır bu konuyu buraya tasıdıgın için ancak dedıgım gıbı ben artık bu ankete ınanmıyor ve guvenmıyorum...........
onun için bıraktım sız devam edıkorsunuz anladıgım kdarıyla hepinize kolay gelsin umarım ben yanılıyorumdur da sız bişeyler degıstırebılırsınız

Dewam etmek zorundayız :) Ayrıca dün İzmirden bi mail geldi gruba dağıtılmış,izmirde dallas köyü sanırım yaşları 13 ile 15 yaşları arasında deişen çocuklardan oluşan çete atları ve eşşekleri çalıyormuş annelerini takip ettikleri için sıpalarda geliyormuş.Onları bi yere götürüp gözlerine ,vücutlarına çiviler çakıyorlarmış.Sonra çıkarıp tekrar çakıyorlarmış DERİLERİNİ YÜZÜP hamile at ve eşşeklerin karınlarını yarıp yawrularını alıolarmış.
Hayvanlara çeşitli işkenceler edip tecavüz dahil,sonra ölmek üzereyken kasaba satıyorlarmış.Etraftaki insanlar ewlerini yakıcaklar korkusuyla hiç bişi yapamıyorlarmış.Polis bi 2 kez alıp akşamına salmış .
Aileler ile konuşulduğunda hayvan nası olsa yapsa neolcak die tepki vermişler.
Arkadaşlar izmirde olanlar isteyene maili yollarım haytap a gelen bu mail tüm gruplara dağıtıldı.Bir şeyler yapılması gerek her türlü fikire açığım
sewgiler
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
İzmirde böyle birşey oluyorda gazetede yada tv de neden duymuyoruz anlayamadım! çok inandırıcı gelmedi bana. Şahsım adına öğretmen arkadaşlarımı ve öğrencilerimide mail atmaya yönlendirdim,çoğuda gözümün önünde attılar zaten. Biz uzaktanda olsa insanlık görevimizi yapalımda gerisini öteki tarafa havale edelim. :cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
insan ırkının şu anki durumu ile dünya yüzeyinde yaşaması tamamen zarar güzel bir dünya savaşı çıksa da azalsak. başka türlü ortadan kalkacağımız yok.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
bıraz gec farkettık ama
yınede ımzamızı attık sadece kedı kopek dııl bu foklarıda cok vahsı bır sekılde oldurup derılerını alıyorlar bılgılendıren arkadaslara tesekurler
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
İzmirde böyle birşey oluyorda gazetede yada tv de neden duymuyoruz anlayamadım! çok inandırıcı gelmedi bana. Şahsım adına öğretmen arkadaşlarımı ve öğrencilerimide mail atmaya yönlendirdim,çoğuda gözümün önünde attılar zaten. Biz uzaktanda olsa insanlık görevimizi yapalımda gerisini öteki tarafa havale edelim. :cat:

Hürriyet gazetesine haber verilmiş ,ama herkez çok korkuyor ewlerini ve işyerlerini yakılmasından endişe ediyorlar.Hatta olayı ortaya çıkaran şahıs da en çok korkan kişi evimi yakarlar diomuş..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Açık tehtid söz konusuysa sizin okuduğunuzu ve duyduğunuzu savcılıkta biliyordur elbet! Korumaya alır veya gereğini yaparlar heralde. :)
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Bilemiyorum umarım bişiler yapılır.Ülkemizin gazeteleri ,basını tw deki kadınların bacak arası erkeklerin skoru peşinde koşup bu konuda haber yaptığı için bu konuların çoğu göz ardı ediliyor .Bakalım ne olacak
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
ne olacak bu dunya boyledonup gıdecek ole gorunuyor bu herkes bıryerlerı yeme derdınde nerden ne kadar cıkar salarım dıye
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Bunu böyle kabul etmek kolaycılık bizler elimizden geleni yapmak zorundayız.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla ben hiç duymadım ne enteresan seyler oluyor yaw......
bence iş izmir mt ye duser bı gıdıp goz atsınlar bence............
yanı ben olsam bı gıdıp ınsanlara sorardım
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
hortlatalim;
baya katilim olmus panter emel ablamiz da yakinda uyelik actirir buraya :p
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
hortlatalim;
baya katilim olmus panter emel ablamiz da yakinda uyelik actirir buraya :p

Bizler panter emel gibi agresiflikle çözmek yerine daha mantıklı yollara başvurmaya çalışıyoruz.Olanlar karşısında soğukkanlı olmak zor oluyor bazan.
Genellikle arkadaşlarımızdan yardım alıp kendi imkanlarımızla barınaklara yardım yolluyoruz .Çewre bir bütündür arkadaşlar,insan ve doğa birbirinden ayrılmaya başlarsa bundan zararlı çıkacak olan bizleriz unutmamak gerek .Ve şu anda zaten bu süreç başlamış durumda bizim ihtiyacımız olan daha fazla duyarlı kültürlü bir çewre sağlamak.
Mesela çocuk yurdundan sonra barınaklara gezi düzenlemeyi neden düşünmüyorlar bu sitede merak ettim.Zira yardım etmek bi yana oradaki canların başlarını okşayacak sewgi verecek insanlara o kadar ihtiyacı varki ve kendi gözünüzle görmeniz belki bu konuda daha duyarlı olmanızı sağlayacaktır.
Bu konuda duyarlı olacağınızı düşünüyorum
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Bizler panter emel gibi agresiflikle çözmek yerine daha mantıklı yollara başvurmaya çalışıyoruz.Olanlar karşısında soğukkanlı olmak zor oluyor bazan.
Genellikle arkadaşlarımızdan yardım alıp kendi imkanlarımızla barınaklara yardım yolluyoruz .Çewre bir bütündür arkadaşlar,insan ve doğa birbirinden ayrılmaya başlarsa bundan zararlı çıkacak olan bizleriz unutmamak gerek .Ve şu anda zaten bu süreç başlamış durumda bizim ihtiyacımız olan daha fazla duyarlı kültürlü bir çewre sağlamak.
Mesela çocuk yurdundan sonra barınaklara gezi düzenlemeyi neden düşünmüyorlar bu sitede merak ettim.Zira yardım etmek bi yana oradaki canların başlarını okşayacak sewgi verecek insanlara o kadar ihtiyacı varki ve kendi gözünüzle görmeniz belki bu konuda daha duyarlı olmanızı sağlayacaktır.
Bu konuda duyarlı olacağınızı düşünüyorum

biraz dolmuşunuz sanirim, ama anladim ben sizi :cat:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
biraz dolmuşunuz sanirim, ama anladim ben sizi :cat:

Aslında bunun dolmakla bir alakası yok anlam verememekler alakası var.Doğa ve hayvanlarla ilgili bir müdahalede,yaw bu kadar aç ve kimsesiz çocuk var laflarını duymaktan çok sıkılmış durumdayız.Evet onlara da yardım etmeye çalışıyoruz.Fakat elma ve armutu birbirine karıştırmamak gerek zira bütçesi olmayıp bakamayıp çocuk yapmak neden?Allah insana akıl vermişki kullansın die.
Uçkuruna sahip olamayan gerizekalılara bu konuda çok kızıyorum .Ve bu tür sitelerin bu konularda ,tw de dergilerde gazetelerde konuları dile getirirken birşeyler yapması iyi olurdu diye düşünüyorum zira insanın tüm dünyasının 2 tekere kurulu ve kıt olduğunu düşünmek istemem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst