Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam KT 'ciler

bugün sabah 11 gibi 125 kt aldım saat 4 gibi teslim aldım 10 ytl benzin aldım söle bi gezdim 13 km oldu motor debriyaj kolu teli uzamaya başlıor herkeste böle mi habire ayar yapıordum anlamadım nsl iştir ilk biraz gezdim motorun ilk alışmasıında ağır bi yağ kokusu gelior durdurunca bakalım yarında gezcem nsl KT valla çok harika makine yapmış çinliler... :pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
ya arkadaşlar benim ön diskten gıcırdı sesi geliyor insanın içi gidiyo balataları değiştim bir iki gün yapmadı sonra aynı ses beynim sulanıyor balatalardan olmadığına göre diskmi yamuldu acaba ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
aynı ses bendede var ıslatınca felan geçiyor toz alıyorda ondan mı yapıyor diyorum ama bakalım balataları değiştireceğiz heralde
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selamın aleyküm KT ciler

ya aynı vızırtı benim disktende gelior ne yapacez... disk spreyleri var sıksak geçermi acaba... :pr:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ya aynı vızırtı benim disktende gelior ne yapacez... disk spreyleri var sıksak geçermi acaba... :pr:

bu sorun ön teker rulmanlarından geliyor olabilir motoru arka ayaklıktayken
elinizle lastigi cevirirken on camurlukta da bir titreşim hissediyorsanız rulmandır
10-15 ytl ye yaptırabilirsiniz.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selamın aleyküm KT ciler

arkadaşlar KT ile 10 ytl lik benzinle kaç km yol yapabilirim sizce :pr:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ya arkadaşlar benim ön diskten gıcırdı sesi geliyor insanın içi gidiyo balataları değiştim bir iki gün yapmadı sonra aynı ses beynim sulanıyor balatalardan olmadığına göre diskmi yamuldu acaba ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum

benim motorda da balatalar ses yaptı, 1-2 defa spreyle temizledim, geçti.
şimdi ses seda yok.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selamın aleyküm KT ciler

BENDE SPREY YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM BAKALIM GEÇECEKMİİ :pr:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
20 ytl lik benzin ile yaklaşık 2,95 ytl/lt ile 250 km yaptım bakalım sprey işini bi bende bakayim belli bi markası var mı?
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
VALLA GERÇEKTEN DEDİĞİNİZ KADAR YAKIORSA ÇOK EKONONOMİK BU BENİM 8. MOTOSİKLETİM HEP SCOTTER KULLANDIM BİRDE KT ALIYİM DEDİM ŞİMDİLİK GÜZEL GİDİORR ZAMAN İÇİNDE GÖRECEZZ NSL BİŞİ OLDĞUNU .... :cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
motoru çok üzmezsen emin olki sorun çıkarmaz scooterlar dan çok çok sağlam bi makine
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
vites kolu biraz dandik gibi geldi sanki bükülecek az zorlayınca çok nazik yapmışlar sonra ön çamurluk kısa olan çamur motoru pisletiyor karter iice kirleniyoo nsl bir çözüm bulabiriz sizce... :cat:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar merhaba bende 1 kasım 2005 den beri Kullanıyorum bu motoru. 15000 e bu çarşamba girer günlük limitler dahilinde.

Bir çok sorunla karşılaştım ama babamın sanayii de çalışması bana bu sorunları ucuz yoldan çözmeme yardımcı oldu.

200-300 ytl lik sorunu 10 en fazla 20 ytl ye kendi emeğimizle hallettik.Yoksa bu servisler varya adamı bi kazıklıyo... aklınız durur.


Aydından olan arkadaşlar varsa görüşüp konuşalım.sorunları beraber çözelim.
Bugün hava filtresini değiştirdim. admalar o kadar dandik yapmış ki.
Sünder !!bildiğimiz döşeme süngerini hava filtresi diye koymuşlar. şaşordım.
Yenisi 10 kağıt.
para vermeden oto döşemecisine gittim ve 1 metre 20 cm genişliğinde aldım ve sardım bide yapıştırdım. çekişi hissettirdi yaw.

Lastikleri de bugün değiştirdim 15000 gittiler ana yakmasaydım 20000 giderdi ama çok harab oluyo bu orjinalleri.
Pirelli den anlaştım fakat yine dandik bi marka aldık (İRC)
Param olunca eğer satıpta FAZER almazsam metzeller takacam lastikleri.

Bu arada ÖN-ARKA Fren balatası ihtiyacınız olursa Babam balatacıdır. Hallederiz. Hemide taş gibi. Gidipte çin malı almayın..
ben motorcu olarak çok memnunm babamın balatalardan.tavisye ediyorum..
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
20 ytl lik benzin ile yaklaşık 2,95 ytl/lt ile 250 km yaptım bakalım sprey işini bi bende bakayim belli bi markası var mı?

100 km'de 2.7 lt yakmışsın.
normal.
ben de 2.5 falan yakıyorum.

balata temizleme spreyi için marka bilmiyorum.
serviste sıkmıştık 2 kez.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
disk spreyini denemek lazım ayrıca yakıtını görcez nsl yakıor motoru daha yeni aldım ilkte nsl yakacak bakalım.... :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yakışından felan memnunum hız olarakta keşke 120 yapabilse benimki en fazla 110 km/saat yapabiliyor düz yoldada 95 kg lik benle 105 km, netten satılık motorlara bakıyorum kimileri km saatini çevirdiklerini felan yazıyorlar dogru olma ihtimali var mı ki?
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
Arkadaşlar 150 KN ile kapıştım motor 80 i geçemior tozumu yuttu vallaa ben daha 3. viteste tokatladım ama ilk kalkışı güçlü KT den sonra zangır zungur bağırıyor 150 KN ... :queen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
24
herkese slm ekonomik sıkıntıdan dolayı,kt mi satıyorum 2006 sonu 2500 kmde ankaradan satılık 1900ytl,kredi kartına taksitlendirmede olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst