- Katılım
- 23 Nis 2007
- Mesajlar
- 37
selam KT 'ciler
bugün sabah 11 gibi 125 kt aldım saat 4 gibi teslim aldım 10 ytl benzin aldım söle bi gezdim 13 km oldu motor debriyaj kolu teli uzamaya başlıor herkeste böle mi habire ayar yapıordum anlamadım nsl iştir ilk biraz gezdim motorun ilk alışmasıında ağır bi yağ kokusu gelior durdurunca bakalım yarında gezcem nsl KT valla çok harika makine yapmış çinliler...
r:
bugün sabah 11 gibi 125 kt aldım saat 4 gibi teslim aldım 10 ytl benzin aldım söle bi gezdim 13 km oldu motor debriyaj kolu teli uzamaya başlıor herkeste böle mi habire ayar yapıordum anlamadım nsl iştir ilk biraz gezdim motorun ilk alışmasıında ağır bi yağ kokusu gelior durdurunca bakalım yarında gezcem nsl KT valla çok harika makine yapmış çinliler...