29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskici resimleri unutma merak ediyorum :silent:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.a. aleykum millet nasılsınız umarım bi terslijk yoktur
Görünüşe bakıırsa herşey yolunda gibi ve sanırım katılım sayısı yükseliyor gibi
Bu arada ÖYMEN kardeşim gecen gezide kekinin son lokmasını senden almıştım ve bu kek kardeşliği olayını bozmayıp bir tepsi kek yapıcam senin ve sizler için :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Bu arada özgüür sabah 8,30 da herzamanki yerde beklicem senii sabah 8,00 gibi de önlem olarak cepten ararım telini acık tut
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaslar bu arada tikky ve tarık81den ses soluk yok bulusma noktası ve telefon bılgılerı eksık............
onurayın durumu bellı degıl en son benı sıl demıstı...
eskıcı aytac ve hakan abı nerden katılıcaklar bılmıyorum bu kadar durum raporu yeter gerıye kalanların bulusma noktaları ve telefon numaralrı bende

merhabalar ben ve kaiser sabah 8.00 civarı bulşup beşiktaşa geçicez..

aksi bi durum olursa sana tel. ile haber veririm
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamamdır fırat sabah dediğin gibi buluşalım ama sen aksam genede bnei bi ara
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
herkez hazırmı arkdaslar saat kac gıbı pınarhısarda olucaksınız?ben phısardayım ıstersenız bı dupnısya magarasına ugrayıp ordan ıneadaya gecelım:D sadece 230 km falan yapmıs oluruz pınarhısardan yıne phısara 230 ama neyse tel vereyım 05557134342 05462512938 ıns hersey yolunda olur
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
reis artcı olmak sakat bak...uzun yolda hem kendini hem sürücüyü perişan eder...ağrı sızı bitmek bilmez kilometreler...tek bile çok yoruyor...hep aynı şekilde pozisyonda olmak...cbf 150 tek tecrüben varsa uygun tabiki...ama dediğim gibi kısmet işi bu...ama tek gitmeye bak hacı...artcı çok çok yorar...tad almazsın geziden...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar günaydın herkese kahvaltıdan once bı bakıım son duruma dedım..........
bombacı(emre) izmirde kurs oldugundan dolayı katılamayacakmıs.....hepimize iyi yolculuklar diledi....
bende haber verdıgı için kendısıne tesekkur edıyorum ve bırdahakı gezide görüşmeyi ümit ediyorum..........
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
uyarıların için teşekkür ederim inan gezide hep senin bu uyarıların aklıma gelicek:rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
ooo erol dayı cbf 150 neyıne yetmıyo taş gıbı motor walla o gelmıcekte baska hangı marka gelıcek:))
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abı benım motor cekyat gıbı artcım olursun bı yandanda bulmaca cozersın o kadar rahat:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
uyarıların için teşekkür ederim inan gezide hep senin bu uyarıların aklıma gelicek:rendeer:

sen gezilere gittikce coşucan...sonra motoru 1-2 aya kalmaz alırsın benden söylemesi...sonra seni ne yenge ne çoluk çocuk kimse tutamaz...hatta gezi olmasada kendini dağlara taşlara veririsin motorla tek başına...ilk zamanlar sakattır...:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
sen gezilere gittikce coşucan...sonra motoru 1-2 aya kalmaz alırsın benden söylemesi...sonra seni ne yenge ne çoluk çocuk kimse tutamaz...hatta gezi olmasada kendini dağlara taşlara veririsin motorla tek başına...ilk zamanlar sakattır...:)

15 senedir binmedik abi hanımda diyor zaten gençliğinde yapamadığın şeyleri şimdimi yapmak istiyorsun
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen arkaya artcı arıyon galıba bak ben sana buldum 1 tane salih 39 200 kanunısı olan arkadas malesef motor cıkmadı artcın olmasını ıstersen ayarlanır:)

hiççççç farketmez dostum alırıjm nolcek yaw yeterkı artcı olmayı bılsın:queen: :queen: :queen:
ben bılmıyorum mesela:queen: :queen: :queen:
bu arada bombacı ve onurayı lısteden sılıyorum haberınız< olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst