29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadalar sag salim dün gece geldim her zaman dediğim gibi...

gelsin hayat bildiği gibi gelsin işimiz bu yaşamak bu...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Beşiktaştan hepsaplarsak toplam kaç km ?
Konuyu bugün gördüm acaba katılsam mı karar veremiyorum.
ortalama hız ne olacak?

Eğer katılırsam The Plaza Hotel den katılırım fakat, o otelin önünde müsait bir yer yokki, ilerisinde benzinci var ordamı duracaksınız?
Bu arada 8:30 çok erken :(
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beşiktaştan hepsaplarsak toplam kaç km ?
Konuyu bugün gördüm acaba katılsam mı karar veremiyorum.
ortalama hız ne olacak?

Eğer katılırsam The Plaza Hotel den katılırım fakat, o otelin önünde müsait bir yer yokki, ilerisinde benzinci var ordamı duracaksınız?
Bu arada 8:30 çok erken :(


450 km civarı bir yol yapıcaz motosikletin ne bilmiyorum ama benim deer152 40 ytl gitti geldi bu mesafeyi

hızlarımız 80-100 km arası olur birlikte gidip birlikte dönücez gruptan herhangi bi şekilde kopma söz konusu olmaz
düşük hızda seyir zevki yüksek bi gezi düşünüyoruz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
yok yaw? 450km ediyormu o yol? Yani 225+225 = 450km şeklinde dimi.
Yani ortalama 90km ile gidecek olursak toplam 5 saat motosiklet üzerinde yol yapacağız gibi gözüküyor.

Aşağı yukarı bende 40ytl civarı benzin yakarım.

Dönüşe yorgun ve ertesi gün iş olduğu için yola çıkış saati kaç? 13:00 - 14:00 gibi çıkmış olurmuyuz?
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özelden immigranta tel nonu at sana beşiktaşla ilgili açıklayıcı bir bilgi verecektir :wiinkk:

farklı ve güzel bir anım olsun istersen bence orada olup bize katılmalısın :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Beşiktaştan hepsaplarsak toplam kaç km ?
Konuyu bugün gördüm acaba katılsam mı karar veremiyorum.
ortalama hız ne olacak?

Eğer katılırsam The Plaza Hotel den katılırım fakat, o otelin önünde müsait bir yer yokki, ilerisinde benzinci var ordamı duracaksınız?
Bu arada 8:30 çok erken :(

Deer 152 nin de dediği gibi gezilerimiz tamamen seyir ve keyif amaçlı.Ben de arkadaşlarla ilk kez Corlu gezisinde tanıştım ve umduğumdan daha güzel bir gezi oldu.Grubumuz da son derece kontrollü.Geride kalma ya da kopup gitmelerde hiç olmamıştı.

Bence imkanı olanlar kaçırmasın:cat:

Otelin önünde park konusuna gelince ben de oradan katılmıştım gecen geziye ,yine orda olacam yarın.Az ilerde otelin şehir turu otobüsleri duruyor.Orada bekleyebiliriz.Buluşaçağımız saatte trafikte olmadığından kimse ne bekliyosunuz demez.

Buluşma saati gayet normal bence.Toplanacak kişi sayısı ve yapılacak km düşünüldüğünde çok mantıklı.Ben Üsküdar dan gelecem oraya.

İmkanın varsa mutlaka gel arkadaşım.:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Katılan kişiler arasında 250cc den yuksek hacimli motora sahip olan insanların genele göre oranı nedir acaba? 125cc kullanıyorum ama hertürlü 250cc ye yetişebilirim, asıl derdim dümdüz yollarda 250cc üstü vatandaşlarla kopmalar yaşanmaması.

Falla gelmeyi düşünüyorum. şansa bakki bu akşamda bir bar olayına girmek istiyordum. :( ya bara gidecem yada lüleburgaza, hmm acaba 2sinide aynı anda yapabilirmiyim? :) saat 4 gibi bardan cıksam 5 gibi yatsam 6 gibi kalkıp motoru hazırlasam 7 gibi kahvaltı yapsam 8 gibi otelin onunde olurum :):)

Yok şaka şaka, öyle bir insan değilim zati tanıyanlar bilir felsefem tam güvenliktir ;)

Ha bu arada dönüş saati kaç acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum oncelıkle sunu soylemelıyım 8 mart corlu gezısınede bakabılırsın bızde yetısme dıye bırsey yok bekleme var.........
bende 150 zat var max 110 yapar daha hızlı gıdenler beklerler bu kadar yanı o konuda için rahat olsun.........
otelın onunde kı bekleme alanına gelınce otelden cok az asagı dogru ınınce benzinliğe gelmeden araba galerilerişnin onundekı kaldırımları kullanıyoruz........
katılmak istersen bana ozelden cebını at da bulusmada sorun olmasın benım cebıde al 05359318976
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 cc üstü motosiklet grupta yok sadece gelebilirse meliss arkadasımız 600 cc bi motosikletle gelicek zaten kendisi lüleburgazdan direkt olarak buluşma yerine gelecegi için sorun olmaz

birde faruk59 isimli üyemizin motosikleti galiba bmw gs 500 oda gruptan ayrı gelecegi için sorun olmaz

km gelince burdan pınarhisar 190-200 km arası gibi bişey ben orada kırklareli barajı cevresindede dolastıgım için biraz fazla yol yaptım

fazla hesaplayalım eksik olmasın
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öymen hoşgeldin :rendeer:
ben yarın için gereken yalakalıklarıma başlamak üzere kızımla birlikte annesine doğru yola çıkıyoruz :mrgreen:
aile saadeti ...:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bu arada tikky ve tarık81den ses soluk yok bulusma noktası ve telefon bılgılerı eksık............
onurayın durumu bellı degıl en son benı sıl demıstı...
eskıcı aytac ve hakan abı nerden katılıcaklar bılmıyorum bu kadar durum raporu yeter gerıye kalanların bulusma noktaları ve telefon numaralrı bende
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Boşver şimdi özeli falan kastırtma :) , benim numaramda aşağıda, herkes alabilir.

Buğra BİLİM
0546 237 1355
The Plaza Hotel

Tmm geliyorum ozaman. boşboş evde yatmaktan iyidir. ;)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
üstad bizim amacımız gezmek ve o geziden tad almak tanışmak dostlar edinmek buyur gel tanışalım
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:
öymen hoşgeldin :rendeer:
ben yarın için gereken yalakalıklarıma başlamak üzere kızımla birlikte annesine doğru yola çıkıyoruz :mrgreen:
aile saadeti ...:queen:

hosbulduk abı...........................:queen: :queen:

Boşver şimdi özeli falan kastırtma :) , benim numaramda aşağıda, herkes alabilir.

Buğra BİLİM
0546 237 1355
The Plaza Hotel

Tmm geliyorum ozaman. boşboş evde yatmaktan iyidir. ;)

dostum eklıorum lısteye ben sabah 7 den sonra serbest bı sekılde otelde lucam erken gelen benı arayabnılır........
arkadaslar benım artık yatmam gerek aksam 11 de iş alıp sabah gezcez daha eger katılmak ısteyen olursa ozgur erol abı levent abı kım olursa sız telefon nosu ve bulusma noktasını alın mutlaka bu arada bu aksam karsıdakı bulusma noktası belırlenecktı ve tekırdagdan gelecek arkadaslar lıste cıkaracaktı bılgınız olsun........
görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol erol abı gorusuruzzzzzzzz
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskici ve shock sizlerde the plaza otelin önüne gelin anadolu yaksından geleceklerle beşiktas tayfası aynı yerde buluşun

kaiser ve hammer zaten the plaza otelden katılacaklarını belirtmişler burdan herkes geldikten sonra bakırköy buluşma noktasına dogru yola cıkılır
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
son yoklama ne zaman saatlerde esneklik yapılacak mı beylikdüzünden hadımköy istikametinden mi? gidicez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst