Katılan kişiler arasında 250cc den yuksek hacimli motora sahip olan insanların genele göre oranı nedir acaba? 125cc kullanıyorum ama hertürlü 250cc ye yetişebilirim, asıl derdim dümdüz yollarda 250cc üstü vatandaşlarla kopmalar yaşanmaması.
Falla gelmeyi düşünüyorum. şansa bakki bu akşamda bir bar olayına girmek istiyordum.

ya bara gidecem yada lüleburgaza, hmm acaba 2sinide aynı anda yapabilirmiyim?

saat 4 gibi bardan cıksam 5 gibi yatsam 6 gibi kalkıp motoru hazırlasam 7 gibi kahvaltı yapsam 8 gibi otelin onunde olurum

Yok şaka şaka, öyle bir insan değilim zati tanıyanlar bilir felsefem tam güvenliktir
Ha bu arada dönüş saati kaç acaba?