29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faruk havalar artık gec kararıyor 18 gibi yola cıkarız ama 5 dakikada olsa ugra diğer üyelerlede tanısma fırsatın olur
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: bekleriz hakan abi :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ben gelemem ama babami ve kardesimi kandirabilirsem gonderirim.Ama gonlun yaninizda olcak :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinan harun abiyi ve kardesini bekleriz
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakan hoşgeldin :)
yoksa evlimisin ?:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakan sen benim msni engelledinmi yoksa hiç açmıyonmu?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görüşmek üzere faruk 05392518484 numaralı hattan ararsın
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Arkadaşlar Marmara bölgesindeki mt il gruplarını buluşturacak bir organizasyon planı yapıldı.... Detayları aşağıda görebilirsiniz.



1)Anadolu yakasından gelecek arkadaşlar bir buluşma noktası belirlendikten sonra burdan avrupa yakası bulusma noktasına gelecekler.
2)Avrupa yakası buluşma noktasından E5 üzerinden yola cıkacağız...
3)Marmara Ereğlisinden sağa dogru çorlu istikametine sapıp Tekirdağ mt ile buluşacağız
4)Bu yol üzerinden Lüleburgaza devam edip burda Kırklareli MT ile buluşacağız ve pınarhisarda yemek yiyeceğiz...
5)Daha sonra hep birlikte orman yolundan İstanbul istikametine devam edilecek...Böylece hem manzara izleyip heme trafikte sürüş keyfini tadacağız..

tekirdağ mt ve kırklareli mt organizesi için deer_152 (özgür)'nin önden gitmesi ihtimaller dahilinde...

İstanbul Buluşma Noktaları..

08:00 Anadolu yakası
08:30 Beşiktaş
09:00 Bakırköy
09:30 Beylikdüzü

Karşıdan gelecek arkadaşları beşiktastan ben karşılayacağım...

Şuanki İstanbul MT katılım listesi

1)immigrant (öymen) +1 olabılır
2)deer_152 (ozgur) +1 kesın
3)eroldayı (erol abi)
4)necropolis (necdet abı)
5)unfortunate(levent)
6)motorizedeli(fırat)
7)hammer (cihan)
8)onuray
9)shock
10)eskici
11)gürkanyazıcı (gürkan)
12)mox2cn (aytaç)
13)kaiser
14)hasanpinar
15)jameika34
16)
17)

Tekirdağ Kırklareli ve Lüleburgaz Mt dende katılım listelerini bekliyoruz...
Buluşma noktaları hareket saatleri istekler dogrultusunda degistirilebilir...
Bugun istanbul mt den deer_152 ,necropolis ,unfortunate ve ben marmara ereğlisine kadar gittik gercekten keyifli bi sürüş bizi bekliyor...

Meteorolojinin hava tahmini pazar gününün bu haftanın en sıcak günü olacağı doğrultusunda





Aşağıda marmara ereğlisinden birkac fotograf goreceksınız...
Katılımları bekliyoruz...








öymen benim kullandığım cbf nin sahibide gelmek istiyor ancak cuma günü kesinleşirmiş siteye üye yaptık listede benim adımın yayına +1 ekle yanlız cuma günü kesinlik kazanacak
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam erol abı eklıyorum şimdi...........
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zydar ve 2 arkadasıda bize gecen dönüşte cay içtigimiz yerden katılıacaklar onlarıda ekle listeye
toplam 3 kişi
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgür görkan bi beş dakka servise uğrarmıyız diyor :queen:

arkadaslar gezi yazıları konusunda acılan mesajı görmüşsünüz ama ne anladınız bilmiyorum

bence bu konuda geyik yapmayalım bastada söylemiştim

- gelecek arkadaslar zaten konuyu okuyup kendilerine uygunsa geleceklerini belirtirler her yerde yazmanın bi anlamı yok onlarda konuyu görüyorlardır emin olun
- geyik mesajlarla konuyu yukarda tutma mantelitesinden uzaklasalım
- gezi konusunda bi düşüncesi olan yada kafasında soru işaretleri olan arkadaslara acılayıcı mesajlar yazalım
- kaiser mesela cok güzel bi şekilde acıklama yapmıs bu tarz mesajlar atacaksak atalım
- zaten gürkan abiylede servise gitmem gidicekte tanımıyorum
- gereksiz mesajlarımızın silinmesi yanlış anlaşılmalara sebep olabilir onun için konu dısında mesaj yazmamaya gayret gösterelim


teşekkürler...

özgür volkandan ses çıkmadı haberi yok mu


herkese İyi akşamlar

Ne servisi ben anlayamadım benim bir servis ihtiyacım felan yok yada benim tanımadığım bir adaşım mı var :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Arkadaşlar artçıların durumu ne zaman belli olacak.Hayır iki gün önceden belli olursa ona göre zılgıt yiyelim hatundan.Zaten iki gün küslü kalacağımı hesaplarsak son gün söyliyim:)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben çok iyi sürücü değilim, ehliyette yok ama "abi sana güveniyorum, artçın olurum" diyen varsa buyursun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst